Kako bi rekao stari Tram11 “stroj za štampanje novca, model automatik” [emo_smijesak].
A uz takvu profitabilnost još i na efikasnosti rade redovito.
Ovo je najbolji primjer zašto su dionice (investiranje) put prema izgradnji bogatstva, svaka čast ekipi iz Dubrovnika
Vlahušić i njegove borbe
Vaš link …
Grad planira 6.100.000,00 kuna za razvoj turizma, čovjek da ne povjeruje?
Upravni odjel za Poduzetništvo turizam i more planira potrošiti 17,4 milijuna kuna, a u šest godina nije uspio obojati auto taxi u bijelo i svaka Odluka koju su predložili na sudu je pala.
Ovo su cijene (žičare) za 2013 i 2014 godinu, neznam jel ima itko saznanja o cijenama u 2015 tojest hoće li doći do povećanja[emo_zloban].
povratna (za odrasle) 2013 – 94kn, 2014 – 100kn
jedan smjer (odrasli) 2013 – 50kn, 2014 – 60kn
jedan smjer (djeca) 2013 – 25kn, 2014 – 30kn
povratna (za djecu) 2013 – 40kn, 2014 – 50kn
izvor:
http://www.dubrovnikcablecar.com/?dubrovnik_excursion=price [dubrovnikcablecar.com]
???
povratna (za odrasle) 2015 – 108kn, digli cjenu dvosmjerne za 8% za svaki slučaj [emo_smijesak] (baš bi zanimljivo bilo znati koliki je udio u prodajnim kartama ova dvosmjerna).
jedan smjer (odrasli) 2013 – 60kn,
jedan smjer (djeca) 2013 – 30kn,
povratna (za djecu) 2013 – 50kn,
maximum je dosegnut…svi oni koji su kupovali 30-50 kn sada imaju zagarantirani prinos od 7-10%….i to je to
ko više nije u njoj, taj traži nove prilike
pa reci mi gdje je prostor rasta?, ne trebaš govoriti znalac, ne znalac, ja sam sebi odlučio na kojem targetu prodajem i to je to….izašao nakon 2 godine i ušao u novu priču, isto podcjenjenu kao i tada ATLN
kolega,
nisi napisao ništa argumentirano po čemu je to max. eto sad i ja velim da je moj target 157 kn do kraja godine bez ikakvog argumenta.
maximum nije dosegnut, po svemu sudeći će to jo rasti, ali polaganije i mukotrpno. atln je san snova, ali sad je skupa i zato se kupuje polako i muktrpno.
Zato što nema dodatnih mogućnosti povećanja prihoda!