Donesena odluka
a) Dobit ostvarena u 2013. godini (nakon poreza na dobit) u iznosu od
15.252.716,96 KN (petnaest milijuna dvije stotine pedeset dvije tisuće sedam
stotina šesnaest kuna i devedeset šest lipa) upotrijebiti će se na sljedeći način:
> iznos od 762.635,89 kuna raspoređuje se u zakonske rezerve
> iznos od 10.000.000,00 kuna reinvestira se u Društvo u svrhu investiranja i
razvoja Društva
> iznos od 4.169.751,25 kuna upotrijebiti će se za isplatu dividende u visini
od 1,25 kuna brutto po dionici
> iznos od 320.329,82 kune raspoređuje se u zadržanu dobit
Dividenda će se isplatiti na dan 29. srpnja 2014. godine. Pravo na isplatu dividende
ostvariti će oni dioničari na čijim računima u informacijskom sustavu Središnjeg
klirinškog depozitarnog društva d.d. na kraju dana 08. srpnja 2014. godine budu
upisane dionice Društva.
b) Daje se razrješnica Upravi Društva za vođenje poslova Društva u 2013. godini.
Daje se razrješnica Nadzornom odboru Društva za poslove nadzora rada Uprave u 2013.
godini.
TOČKA 6. DNEVNOG REDA
«Donošenje odluke o isplati dividende iz zadržane dobiti ostvarene u 2012. godini.»
Donesena odluka
Iz zadržane dobiti ostvarene u 2012. godini, koja je zadržana u ukupnom iznosu od
8.252.790,11 kuna, iznos od 3.335.801,00 kunu iskoristiti će se za isplatu dividende u
visini od 1,00 kunu brutto po dionici Društva.
summa summarum, sasvim pristojna dividendica. a onih 10 milja reinvestiranih iskustvo nas uči da kod lukšića to nije prazna priča
http://dubrovacki.hr/clanak/64557/godisnja-koncesija-od-sedam-milijuna-kuna
Godišnja koncesija od sedam milijuna kuna
jednu četvrtinu prihoda – i tata bi sine. vlahušić bi i mrtvog konja odrao. puno, previše, nadam se da će lukšići to uspjeti srušiti barem na 20 postp
Najveće pitanje je postoji li mogućnost kompenziranja te koncesije kroz cijenu karte, nažalost ja mislim da nema…
Jesu pohlepni, nevjerojatno
Lukšići, vi ili Vlahušić?
Najveće pitanje je postoji li mogućnost kompenziranja te koncesije kroz cijenu karte, nažalost ja mislim da nema…
dubrovni ove godine raste oko 10 posto. to ti je već pola.
poskupljenje će vjerovatno ići – 5 do 10 posto
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=31317#.U7WZwZSSy6B
ali ne, potpuna kompenzacije teško da je moguća. manje će biti peneza, ali opet najviše od svih tvrtki u hrv gledajući relativno prihodi-neto dobit
http://dubrovniknet.hr/novost.php?id=31344#.U7WZmJSSy6B
vrlo sadržajan prilog dubrovniktva
Vlahušić: Atlas je prodan za manje od godišnje dobiti žičare!
“Pred sobom imam zaključak sudskog vještaka. Tvrtki Excelsa nekretnine u čijem je vlasništvu žičara dodjeluje se koncesija na 50 godina, određuje se godišnja fiksna koncesija 120 tisuća kuna godišnje i 24 posto od neto prodane karte. Možemo od njih očekivati pismeno mišljenje, pričekat ćemo ih zbog fer odnosa i možda imati još jedan sastanak Povjerenstva i uputiti ministarstvima na suglasnost, a potom sazvati i sjednicu Gradskog vijeća. Cijeli Atlas prodan je za 26,5 milijuna kuna, manje nego je promet žičare. Otkad je žičara puštena u pogon ostvarila je žičara 65 milijuna. Žičara ima privremenu dozvolu, jer nisu podnijeli zahtjev za koncesijom. Mislim da Excelsa neće biti nerazumna.”, naglasio je Vlahušić. Ako neće koncesiju i neće prodaju, gradit ćemo svoju, pa će imati spomenik industrijske revolucije!
velika je greška atln što sami dzentlmenski bili ponudili odredeni iznos. sad ovima zinula guz… i hoće leba od tuđe motike. žičara zarađuje, istina, ali netko je morao uložiti svoj novac i znanje i od krša napraviti žičaru koja toliko zarađuje.
treba sjesti i ukinuti fiksnu naknadu, spustiti na 20 posto od karte, odmah potpisati i nek se radi i nek novac teče
Dubrovniknet Hr
eđutim, da im ipak ne bude svejedno, pobrinula se pravna služba koja je u Ugovoru ugradila klauzulu u kojoj je obveza tvrtke Bodega d.o.o. u slučaju da joj Grad dodijeli stolove ispred prostora, uplatiti pozamašno veći iznos zakupodavcu, dakle Excelsi.
pohlepni su i silovni, i to niti ne kriju. a pare samo kapaju, cure i teku. svaka čast, ali po mom ukusu isplati se kojiput biti i đentlmen, možda ne odmah, ali na duge staze da