toliko od budućih dividendi, odoše pare u beton 🙂
u dubrovački beton. taj beton ima čudnu karakteristiku – štampa novac :)))
HAHAHAHAHA [emo_smijeh]
Dobra [emo_palacg]
toliko od budućih dividendi, odoše pare u beton 🙂
ne brini za dividendu, inace ako nisi do sada naucio, naucit cu te ja, dobit i cash na racunu nemaju veze jedno s drugim!!!
tako da se ne brini, ostalo je na racunu barem za 2 dividende po 5 kn….
a, otkuda njima pare za kupovinu toliko metara. pa lopina i lojtra pišu i tvrde da tu napretka i novaca nema. tko je sad u pravu – lukšići ili lopina i lojtra. hm, morat ću tri puta pogađati 🙂
[/quote]
Moj povrtelj je duplo veći od ove parcelice.[emo_smijesak]
toliko od budućih dividendi, odoše pare u beton 🙂
ne brini za dividendu, inace ako nisi do sada naucio, naucit cu te ja, dobit i cash na racunu nemaju veze jedno s drugim!!!
tako da se ne brini, ostalo je na racunu barem za 2 dividende po 5 kn….
sad si sam sebi uskočio u usta. da, dobiti ima, ali nema para da se isplati kao dividenda jer su pare u betonu :))
nema smisla s tobom raspravljat, kada ne razumijes osnovne stvari
Nije dividenda jedina stvar na svijetu. Pročitajte fi, naći ćete koliko gotovine imaju oročeno. I to je dobro. Isplatiti dividendu je još bolje. Širiti biznis svojim novcem nez duga je još najbolje. Poznavajući Lukšiće edekt toga će vrlo brzo biti vidljiv u prihodima i dobiti. Vrlo brzo, ali ne dovoljno brzo da se burek ne ohladi. Dakle kolega, naprijed u nove dionice i nove radne pobjede.
tek sada sam shvatio dokle je dogurao dubrovnik – milijun i pol venecija, milijun dubrovnik. a venecija je numero uno svijeta.
lojtra, lopina što mislite – hoće li turisti odustati od venecije zato što neće više moći brodom uplovljavati u Sv. Marka ili će ipak doći jer Sv marko je samo jedan na svijetu.
Manji broj kruzera u Veneciji mogao bi značiti i manji broj kruzera u Dubrovniku. Samo ove godine očekuje se da će ih uploviti više od 7 stotina, milijunta putnica stigla je još prošlog tjedna.
“O njima ovisimo. Venecija ima milijun i pol putnika, mi milijun. Ukoliko Venecija to smanji na milijun, u Dubrovniku neće biti više od petsto tisuća”, izjasnio se Andro Vlahušić, gradonačelnik Dubrovnika.
I dok bi to značilo i znatno manje novca, neki stručnjaci smatraju da je Dubrovnik već odavno trebao smanjiti broj kruzera.
“I da je broj uplovljavanja i broj turista koji dolaze s kruzerima prešao svaku razumnu i normalnu mjeru”, rekao je Matko Bupić, profesor brodostrojarstva na Sveučilištu u Dubrovniku.
Tako je u samo jednom danu kolovoza u Dubrovnik kruzerima stiglo 16.000 putnika, dvostruko više od onog što je studijom održivog razvoja odredio Institut za turizam.
“Da maksimalan broj istovremenih posjetitelja s kruezera u glavnoj sezoni, 7,8 mjesec ne bi smio prelaziti 5 tisuća putnika u starogradskoj jezgri istovremeno, odnosno tijekom dana osam tisuća”, kazao je Siniša Horak iz Instituta za turizam.
Zbog velike gužve nezadovoljni su i Dubrovčani i turisti.
“Institut za turizam pripada nekome dalekom prasocijalističkom razdoblju i neka tamo i ostane, a neka Dubrovnik pusti na miru”, dodao je Vlahušić. Protiv turista i njihovih novčanika nitko nema ništa protiv, no svi su jedinstveni u stavu da Dubrovnik prije svega mora ostati biser Jadrana.
Nisam ispočetka gledao, što su rekli u dnevniku Nove Tv, koliko će Atln plaćati koncesiju na žičaru gradu Dubrovniku? Uglavnom grad je zadovoljan a Atln?[emo_mrgud]
Ostala mi još jedna trećina dionica…..
U grupi ALH brojke su također izuzetno pozitivne. Po pitanju prihoda smo 12 posto iznad prošle godine, 33 posto EBITDA i 11 posto više noćenja. Excelsa Nekretnine u 2012. su u porastu oko 25 posto u odnosu na 2011. Za 2013.imamo čak i veće ambicije i nadamo se da će se nastaviti godine dobrih rezultata. Sada kad se približavamo kraju sezone, vrijeme je da počnemo raditi i na onim poslovima koji su vezani uz hotele, a kojima se bavimo kad sezona završi. Ići ćemo korak po korak.
samo da vas podsjetim na ovu izjavu, a ne kada todoric kaze da belje vrijedi jednu kunu, a i dalje se kupuje