I really wanted to go up the cable car and was so glad we made it. The trip it self is over very quickly but the views from the top are amazing. We had a slice of cake in the restaurant which was amazing!
We went up at 3pm so missed the large crowds during the peak times. We got straight on the cable car with no queuing at all
koliko mozemo vidjeti iz ovog posta na tripadvisore(inace odlican zbog najnovijih novosti, po komentarima mozete vidjeti poslovanje) i dalje ima jako puno, jako puno putnika koji koriste zicaru i u 9 mjesecu
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=26076#.UjRrzWQayc0
kao sta i tripadvisor potvrduje…
mogli bi i sami sebe u procjenama nadmasiti, moglo bi biti i vise od 20% rasta u dobiti
jos malo pa Q3, iscekivanje je sve vece i vece
jos malo pa Q3, iscekivanje je sve vece i vece
– još malo pa Božić i Nova godina, išćekivanje je sve veće i veće.
– I love this game.
Pozdrav !
koliko mogu vidjet na tripadvisoru, svi hvale i hvale zicaru..
a cini mi se da bi neka kupnja trebala isplivati na povrsinu, vrijeme je za povecanje prihoda….
ukoliko se bude iza grada jos cekalo sa projektom…
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=26237#.UkGVB40ayc0
sada vam je svima jasan potencijal dionice….
jasno nam je. rekao si, ponovio, opetovao milijun puta. shvatili smo.
Slobodna Dalmacija: http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/222945/Default.aspx
Dubrovačka žičara za Srđ, jedna od najisplativijih turističkih atrakcija na Jadranu, ponovno je u središtu pozornosti − Vlada RH u četvrtak je konačno raspravljala o Prijedlogu izmjena Zakona o žičarama za prijevoz putnika.
Prijedlogom izmjena konačno je potvrđeno da su koncesije žičara prihod jedinica lokalne samouprave. Grad Dubrovnik, odnosno njegov proračun, konačno bi trebao imati i financijske koristi od ove jedinstvene žičare i određivati uvjete koncesije.
Privremeno odobrenje
Naime, “Excelsa nekretnine”, dio “Grupacije Lukšić”, vlasnik je dubrovačke žičare i već tri godine koristi žičaru za Srđ bez plaćanja koncesije zbog nepostojanja adekvatnoga propisa, a dozvola za rad izdana je na temelju privremenog odobrenja. Dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić nije jednom požurivao Vladu da donese ovaj zakon. Još je proljetos, računajući na novi prihod proračuna, očekivao donošenje zakona i prvi prihod već od lipnja ove godine, i to u vrijednosti između 10 i 25 posto od svake prodane karte. Spominjalo se tada četiri milijuna kuna.
92 povrtna, 12 eura..a ici ce na 15 eura kad se uvede koncesija…
inace cijena je rasla sa 70 na 92 kn….
tako da tu nemate nikakve brige, dividenda ce vam biti ko i u plag-u, 50% dobiti, znaci 3 kn po dionici…
i ceka se projek iz grada koji ce donesti ili odmah 5-6 mil eura ili posto je koncesija vec najvljena, kroz najmove ili direktnu prodaju 10 mil eura
s time da ce zicara tada dobiti jos vise na vaznosti, jer je sami projekt uklopljen u zicaru(jos vise potencijalnih putnika), a u medu vremenu ce se i srd pocet graditi…
tako da tu nemate nikakve brige, dividenda ce vam biti ko i u plag-u, 50% dobiti, znaci 3 kn po dionici…
gospodine lukšić, pa što ne kažete da ste to vi, nego se krijete iza nickova. jeli to sigurno, 50 posto, 3 kn, časna lukšićevska, može .
Slobodna Dalmacija: http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/222945/Default.aspx
Dubrovačka žičara za Srđ, jedna od najisplativijih turističkih atrakcija na Jadranu, ponovno je u središtu pozornosti − Vlada RH u četvrtak je konačno raspravljala o Prijedlogu izmjena Zakona o žičarama za prijevoz putnika.
Prijedlogom izmjena konačno je potvrđeno da su koncesije žičara prihod jedinica lokalne samouprave. Grad Dubrovnik, odnosno njegov proračun, konačno bi trebao imati i financijske koristi od ove jedinstvene žičare i određivati uvjete koncesije.
Privremeno odobrenje
Naime, “Excelsa nekretnine”, dio “Grupacije Lukšić”, vlasnik je dubrovačke žičare i već tri godine koristi žičaru za Srđ bez plaćanja koncesije zbog nepostojanja adekvatnoga propisa, a dozvola za rad izdana je na temelju privremenog odobrenja. Dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić nije jednom požurivao Vladu da donese ovaj zakon. Još je proljetos, računajući na novi prihod proračuna, očekivao donošenje zakona i prvi prihod već od lipnja ove godine, i to u vrijednosti između 10 i 25 posto od svake prodane karte. Spominjalo se tada četiri milijuna kuna.
to su loše vijesti za atln, sada grad dubrovnik jednim potezom im može otpiliti 25 posto prihoda, jednu četvrtinu. to je maksimum, minimum je 10 posto, recimo 15 da bude kompromis, kukšići ne vole zarađivati manje novca, 10 posto će vjerovatno dići cijenu odmah, a ostatak još negdje pritegnuti šarafe. no, dizanje cijene ima svoje granice, čitajući dojmove na trip adviseru – sve hvale ljepote i doživljaj, ali skoro svi spominju i paprenu cijenu. dakle, već je skupo, bit će još skuplje, dubrovnik to može provariti, ali limiti su tu.