Da,sele se u novu zgradu,pa je stara na prodaji,a na njenom mjestu je moguca gradnja zgrade do 14 katova,po prostornom planu.
vidjet cemo…
navodno da do kraja godine ce se napokon rijesiti imovinsko pitanje sporne cestice na parkiralistu iza grada….
i mozemo ocekivati slijedece godine vec pocetak gradnje, jel mislim da investitora vec imaju….
vlaho zna sta je biznis i koliko su mu luskici dali za kampanju, tako da je i ovo kao i srd jedan od prioriteta da se rijesi, srd se rijesio, a ovo ce biti do kraja godine….
varijance na projekt su napravljene, investitora sigurno imaju…
tako da mozemo ocekivati i ovu ‘nekretninu’ u funciji zarade kroz dvije godine…
evo da vidite kako stojimo i ovdje….jako dobro, jako dobro
sve vise i vise gostiju, sve vise i vise prodanih karata..
sve veca i veca cijena nekretnina, ps.nije lose za mali nekretninaki fond, prinos od 30-40% godisnje:)
U Dubrovačko-neretvanskoj županiji u kolovozu ostvareno je 306.972 dolazaka i 1.771.219 noćenja što predstavlja porast od 13,5 posto u dolascima i 8,9 posto u noćenjima.
:), nije lose
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=26008#.Ui8jyGQayc0
zicara sigurno nije ostala netaknuta
bio na godišnji odmor danas sam se vratio, još mjesec dana i dionica na 90 kn, 3 kvartal će biti okidač[emo_palacg]
Od gornje postaje te gruške žičare, sjevernom padinom Srđa bi do sadašnje postaje postojeće žičare putnike trebao prevoziti suvremeni tramvaj, koji bi izgledom mogao podsjećati na nekadašnji dubrovački, ali bi morao biti udobniji i s više prostora za svakog putnika nego je stari imao. Usporedno s ovom žičarom, također u prvoj fazi izgradnje, trebalo bi iznad Zagrebačke ulice, od gradske garaže do novog garažno-poslovnog centra Iza Grada, postaviti nisku žičaru, takozvane gondole. Konstrukciju takvih niskih žičara bilo bi moguće demontirati poslije gradnje tunela koji bi vodio od garaže do Grada i premjestiti je iznad neke druge ulice.
Od postaje žičare na Srđu iznad Gruža, u drugoj fazi bi trebalo žičarom povezati Mokošicu, čime bi se također poboljšao javni gradski prijevoz, a mogao bi se kraćom i ekološki čistom vezom smanjiti i broj gradskih autobusa na toj liniji. Također u drugoj fazi bi se mogao žičarom povezati Gruž s dvije nove postaje od kojih bi jedna bila u naselju Babin kuk, a druga u hotelskom kompleksu Valamar. Niske žičare, gondole, mogle bi se u trećoj fazi postaviti i iz Gruža preko novog poslovnog centra Radeljević pa do garaže na Ilijinoj glavici čime bi se ostvarila još jedna zračna veza s Gradom, kraća od atraktivnije za turiste, koja vodi preko Srđa.
Postojeća žičara u vlasništvu Excelsa nekretnina bi bila dio ove mreže, ali u slučaju njezina nedovoljnog kapaciteta ili nemogućnosti postizanja dogovora Grada i vlasnika o uključivanju te žičare u sustav javnog prijevoza, bilo bi lako novu postaju tramvaja ili solarnog vlaka na Srđu (predstavljenu u prošlom Glasu Grada) povezati s postajom žičare u budućem centru, iza Grada (na mjestu sadašnje i na tornju buduće vatrogasne postaje).
Mreža žičara bi na dva načina djelovala pozitivno na imidž Dubrovnika. Prvo tako što bi smanjila prometne gužve na cestama pa time i nezadovoljstvo turista zbog njih, a drugo što su one same po sebi atraktivan i zanimljiv način prijevoza, dovoljno čest da se može usporedbom s drugim gradovima dokazati njihova iskoristivost i isplativost, a dovoljno rijedak da bi se mnogi turisti prvi put u životu njima prevozili. Zbog iznimnog pogleda približavanjem Gradu, one bi pomogle da fotografije i video snimci iz zraka putuju svijetom i svojom zanimljivošću privlače potencijalne turiste i stvaraju im želju da dođu i dozive Dubrovnik.