NB odlučio prvu branicu staviti na 40 a drugu vjerojatno na 35…iznad 35 je vrlo opasno kupovati po mom skromnom mišljenju. No, ovo je forum, nikoga na ništa ne nagovaram, svatko sam za sebe odlučuje.-
Lijepi su se tu novci dali zgrnuti. Ja sam rasprodao sve na 43, a to ošlo u nebeske visine. Slažem se sa tobom da je u ovoj dionici sve moguće, pa i lizanje granice 35kn
jesi siguran ovo što se tiče branica……
evo. pogledaj si k/p upravo to se događa…
Izvor? Iako nema ti to veze čak i ako je tako jer ako se ne pojavi onaj stari igrać stvarno smo opet na 21 kn.
Slična je stvar i sa zgradom od Nautike, tu je sada nakon obnove porasla i vrijednost žičare sa zamljištem nakon obnove, rasla je i cijena čest. zemlje na prakiralištu iza grada od kada se tamo radi projekt centra…
[/quote]
Žičara je najprofitabilnji projekt u Dubrovniku u zadnjih 20 godina, to nije dvojbeno i već ovu godinu zaraditi će brdo love, međutim nisam siguran koliko će od toga imati koristi mali dioničari. Jako malo ulaganje (app. 5.5 miljuna dolara) za jako veliki dnevni cash flow, vjerujem da će investiciju otplatiti za 2 do max. 3 godine, što se rijetko događa
Jel točno da potencijalni investitor za GOLF TERENE SRĐ odustao od projekta, Vi to ne želite, politika je kočnica, nema interesa da se radi, odustajem od ove sjajne investicije…ode u Posušje mini golf teren rasit!!!!
Zna li tko više o gore napisanom!!!!????
Malo se ohladio, tko nebi. Vjerojatno radi dodatan pritisak na općinske, županijske i državne strukture da se sve ubrza, pošto su se načelno sve strukture manje, više složile oko toga. Ali to nas direktno ne zanima, naša žičara će svejedno biti stalno puna. Neznam puno o projektu, pa je i pitanje kolko dobroga bi uopće donijelo to Dubrovniku na Srđu. Mi smo tako i tako u top pet destinacija na svijetu
http://dulist.hr/content/view/13982/69/
Evo, kao da su pročitali moj komentar na forumu, he he. Građani za Srđ poslali objavu za medije
Jel točno da potencijalni investitor za GOLF TERENE SRĐ odustao od projekta, Vi to ne želite, politika je kočnica, nema interesa da se radi, odustajem od ove sjajne investicije…ode u Posušje mini golf teren rasit!!!!
Zna li tko više o gore napisanom!!!!????
Taj projekt doživljava snažno protivljenje lokalne zajednice, iz meni ne baš sasvim jasnih razloga. Tu su glavni nositelji takvog protivljenja ljudi koji su prema svom viđenju situacije oštećeni od strane grada i investitora prilikom procesa kupoprodaje zemljišta na Srđu, za što im ja većini i dajem pravo, ali je fascinantno kako su za sobom povukli ogromnu masu ljudi koja nema nikakvog razloga da skupa s njima prosvjeduje osim solidarnosti.
To se danas pretvorilo u neku čudnu situaciju u kojem hrpa ljudi prosvjeduje protiv tog da se hrpa krša i minskog polja na granici sa bosnom, na kojoj nitko od njih nikad nije ni bio, pretvori u turistički kompleks najviše klase. Tu sada prosvjeduje valjda 5 ljudi sa stvarnim razlozima , a ostali ni neznaju za što prosvjeduju, iz zavisti, ljubomore, dosade, besposlenosti, vlastite nesposobnosti… Uglavnom razlozi za prosvjedovanje svih ostalih su šaroliki.
Tu je bitno da je investitor zemljište već kupio, napravio studije, projekte, podjelio puno novca sa ciljem stvaranja boljeg ugleda u javnosti… Tako da tu bilo kakvo odustajanje od daljnjeg projekta ne dolazi u obzir, osim u nekom ekstremnom slučaju kada bi netko zabranio apsolutno ikakvu izgradnju na Srđu, što ja držim ravno nemogućim.
Sad se tu vode prepucavanja, prijeti se odustajenjem, smanjivanjem gabarita, vode se razne igrice… Ali na kraju tu se može diskusirati jedino o vremenu i obujmu u kojem će projekt biti realiziran.
Grad Dubrovnik tu snažno podupire projekt, praktički je omogućio povoljnu kupnju zemlje, odbija referendum kojeg traži veliki broj građana, ozakonio je sve što je investitor zahtjevao, marketinški podupire projekt… Kočnica je županija koja traži smanjenje gabarita cijelog kompleksa i djelomično podupire neke manje radikalne zahtjeve građana. Država pak je tek u posljednjih nekoliko mjeseci počela tu izigravati ulogu nekakve tampon zone i pokušava pronaći nekakvo najbolje riješenje za sve, naravno onoliko koliko ona zna, a zna jako malo.
Ovdje je izrazito jaka potpora dubrovačkih građevinara projektu, investitor je čak potpisao ugovor sa strukovnom grupom za građevinarstvo županijske komore "Dubrovnik" prema kojem će kompletne građevinske radove dodjeliti lokalnim građevinarima ukoliko zadovoljavaju potrebne tehničke uvjete. Taj projekt se i iz ovog razloga jednostavno mora početi realizirati, jer se ni u kojem slučaju ne smije dogoditi da uz GP-Dubrovnik još koji veliki dubrovački građevinar ode u stečaj, a tu kao i u cijeloj državi ima više kandidata.
Koliko znam zadnje je tu država uputila investitora da uradi nekakve dodatne studije i moguće verzije projekta, što ovi odbijaju jer tvrde da su postojeće napravili prema zakonu i da ne vide razlog zašto bi trošili novce na novu projektnu dokumentaciju.
Sada će tu biti malo povuci potegni s obje strane, medijskih prepucavanja, i na kraju će se najvjerojatnije pronaći neki kompromis. Jedini problem oko svega je što ovakve situacije bitno otežu vrijeme realizacije projekta.
Ali na kraju svega kolega… cijeli taj golf ne utječe previše na atln, tu atln nema nikakvog posla. Povećat će se atraktivnost žičare i objekata na gornjoj postaji na Srđu, tako da sasvim sigurno golf može donjeti samo dobre stvari. Ali žičara i bez golfa radi i više nego solidno, a taj golf sigurno i nije razlog zbog kojeg je rađena.
kolega jotun,
zahvaljujem na iscrpnosti komentara i činjenica, dosta toga znam al bez obzira to je možda psihološki moment za ATLN i žičaru, a koji trenutno gubi na atraktivnosti eksterijera …. Bosančice….
ps u Dubrovniku sam sredinom srpnja, nadam se da ću biti pametniji za info više..
THX
LP
kolega jotun,
zahvaljujem na iscrpnosti komentara i činjenica, dosta toga znam al bez obzira to je možda psihološki moment za ATLN i žičaru, a koji trenutno gubi na atraktivnosti eksterijera …. Bosančice….
THX
LP
Samo bih još dodao jednu stvar o kojoj nitko ne razmišlja. Srđ danas praktički nema nikakvu pristupnu cestu, gore se osobnim automobilom mogu popeti samo dubrovčani o rijetki turisti željni avanture. Žičara je danas najbrži, najjednostavniji i najkomforniji put na Srđ.
Dolaskom golfa uredit će se pristupne ceste, parkirališta, sasvim sigurno će Srđ dobiti taksi stajalište, turističke agencije će voditi gore goste u organiziranim grupama sa autobusima, nije nemoguće i da Libertas uvede redovnu autobusnu liniju…
Žičara će uvijek imati jedinstven ugođaj, pogled, njena atraktivnost je neupitna. Ja mislim kako je apsolutno ništa ne može ugroziti, ali treba znati kako će se za golfom otvoriti i brojni drugi bitno povoljniji načini odlaska na Srđ.
Evo i bivša ministrica, uvaženi stručnjak na području turizma,gđa Pave Župan Rusković govori na tragu nam kolege jotun-a. Pogodite što je navela kao najbolju stvar što se desila u protekle 2, 3 godine u turizmu?
http://www.danas.hr intervju tjedna