NAKON ZAVRŠENOG TEHNIČKOG PREGLEDA
Žičara dobila uporabnu dozvolu
06.07.2010. 17:45
Grad Dubrovnik danas je izdao uporabne dozvole za gornju i donju postaju panoramske žičare. Tijekom proteklih dana obavljen je detaljan tehnički pregled u kome su sudjelovali stručnjaci Grada Dubrovnika i neovisni stručnjaci za područje žičara, kao i svi predstavnici javnopravnih tijela koji su udjelovali u postupku koji je prethodio izdavanju odobrenja za obnovu žičare. Temeljem izdanih dozvola stvoreni su uvjeti za uporabu žičare, za koju se očekuje da će značajno unaprijediti turističku ponudu Grada Dubrovnika.
skoch,
kolega još niste trebali pustit tu info, mislio sam još nešto dokupiti na nižim cjenama, a neda mi se lupat po asku!!
Ipak, ovo što se za koji dan otvara u Dubrovniku poprimit će nevjerojatne turističke vrednote, a o cjeni ove dionice nebi želio još komentirati.
ps Forumaši u gradu dubrovniku intezivno rade na tome da se otvori i diskać na vrhu Srđa.
LP iz Kupara
[smiley]
unaprijedit će turističku ponudu grada,ali bilo bi dobro da unaprijedi i naše špage(tko ima dionice),a ne samo njihove,inače treba ti 3 dionice da kupiš kartu za na Srđ
Precjednica vlade Jadranka Kosor -jaca pozvana na otvorenje panoramske žičare u Dubrovniku..
Među prvima će imat priliku se provozat po zraku ispod Srđa…
[smiley]
Panoramska žičara počet će vozit na otvorenju Igara
Tri dana prije službenog puštanja u promet 10. srpnja, dubrovačka je panoramska žičara od Grada Dubrovnika dobila potrebne uporabne dozvole za gornju i donju postaju na Srđu i predjelu Ploče.
– Završen je i tehnički pregled u kojem su sudjelovali stručnjaci Grada Dubrovnika i neovisni stručnjaci za područje žičara, te predstavnici tijela koja su sudjelovala u postupku koji je prethodio izdavanju odobrenja za građenje žičare – izvijestili su iz Grada Dubrovnik i ustvrdili kako su temeljem izdanih dozvola stvoreni uvjeti za uporabu žičare, koja će značajno unaprijediti turističku ponudu Grada Dubrovnika.
Obnovljena panoramska žičara u koju je uloženo 5 milijuna eura prvu bi vožnju u nazočnosti predsjednice Vlade Jadranke Kosor trebala obaviti na dan otvorenja Dubrovačkih ljetnih igara, što će joj biti prvo putovanje na Srđ nakon devastacije 1991., saznaje Slobodna Dalmacija.
Investitori iz tvrtke "Excelsa nekrenine" vlasnika čileanske obitelj Lukšić najavili su kako će karta stajati 10 eura, dok su zamisao Grada o ubiranju četvrtine prihoda od prodaje karata ocijenili nerealnom.
Priča se da je uveden stroži režim trgovanja – individualno praćenje….
E sad, ako neko pokušava spustiti cijenu sa 1 komadom (27 kn) dali ti regulatori prate te individualce!
ps Inače u ovih 7 dana u Dubrovniku se nikada, al baš nikada nije dogodilo toliko pozitivnih zbivanja i novosti!
ps A o posjećenosti da ne pričam, od Gruža do Pila autom 87 min (za ilustraciju zagrebčanima Gornji grad – Glavni kolodvor))
[smiley]
ova žičara bi trebala biti okidač za ovu dionicu da se malo pomalo vrati na razine gdje je nekad bila….
za žičaru se govorilo da neće biti ništa od toga, nakraju je uspješno dovršena i otvorena, bit će keša svaki dan na lopate….
Vožnja je 10 eura i vozi svake 3 minute..hm..3 minute tamo i 3 natrag?
Za koliko ljudi je žičara? Koliko bi bila mjesečna dobit na žičari? Hvala!
kolega, dvije su kabine sa kapacitetom od po 30 ljudi i svakoj od kabina treba oko 4 min za gore i nazad, kad se jedna diže, druga se spušta što znači da je svakih 2 min. jedna od kabina na ukrcaju. ajde recimo sa pauzom za ukrcaj i iskrcaj nek ispada da je svakih 5 min. polazak kabine.
e sad neznam radno vrijeme žičare, ali recimo nek radi 4 h dnevno punim kapacitetom ( što je sigurno puno više) i sa ovih 5 min. razmaka u polasku dobivamo 48 vožnje X 30 X 10€ = 14.400,00 € dnevno
mjesečno je po ovoj računici 432.000,00 €
e sad vjerujem da je računica vjerovatno i duplo bolja nego što sam računao, a zaposleno je cca 15 ljudi, nek su im plaće po 700 € pa ti je to mjesečno 10.500,00 €
troškovi struje neznam koji su
žičara je u 20 tak godina rada prevezla preko 20 milijuna putnika, neka bude na istoj razini kao i prije 30 godina znači da imamo 1milijun putnika godišnje što iznosi 10 000 000,00 €
po ovoj računici ispada 27.777,77 € znači duplo od onog koliko sam računao
…. razmišlja se i o uvođenju cjelonoćnih vožnji!!
….neslužbeno se priča
….molim bolje upoznate
[thumbsup]
kolega, dvije su kabine sa kapacitetom od po 30 ljudi i svakoj od kabina treba oko 4 min za gore i nazad, kad se jedna diže, druga se spušta što znači da je svakih 2 min. jedna od kabina na ukrcaju. ajde recimo sa pauzom za ukrcaj i iskrcaj nek ispada da je svakih 5 min. polazak kabine.
e sad neznam radno vrijeme žičare, ali recimo nek radi 4 h dnevno punim kapacitetom ( što je sigurno puno više) i sa ovih 5 min. razmaka u polasku dobivamo 48 vožnje X 30 X 10€ = 14.400,00 € dnevno
mjesečno je po ovoj računici 432.000,00 €
e sad vjerujem da je računica vjerovatno i duplo bolja nego što sam računao, a zaposleno je cca 15 ljudi, nek su im plaće po 700 € pa ti je to mjesečno 10.500,00 €
troškovi struje neznam koji su
žičara je u 20 tak godina rada prevezla preko 20 milijuna putnika, neka bude na istoj razini kao i prije 30 godina znači da imamo 1milijun putnika godišnje što iznosi 10 000 000,00 €
po ovoj računici ispada 27.777,77 € znači duplo od onog koliko sam računao
da ne bi bilo zabune gore navedene procijene nisu dobit, nego prihod, kada se oduzmu rashodi (plaće struja, porezi i ostali razni nameti) dobit je znatno manja, ali je opet to platinasta koka za atln