Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 52,00 | 3.692 | 71 | 51,50 | 52,50 | -0,95% |
[color=blue]Ulog u odnose s novim dioničarima 20 mil. kuna[/color]
[color=blue]Atlantic kreće u kupnju ljekarni[/color]
[color=blue]Novo pakiranje Cedevite na tržište stiže već u ljeto 2008. godine[/color]
Uz neizmjerno mnogo podataka o kompaniji i njezinoj 16-godišnjoj povijesti i razvoju jučer je investitorima i medijima prezentirana Atlatnic grupa i njezin IPO. Pritom je brojna publika u velikoj dvorani Državnog arhiva Hrvatske imala prilike vidjeti i čuti djeliće budućnosti Atlantic grupe. Naime, govoreći o ključnim poslovnim ciljevima, Emil Tedeschi, predsjednik Uprave tvrtke, pokazao je dio projekta “almost ready to drink” na kojem se temelji očekivanje budućeg znatnog organskog rasta kompanije, a boca i patentirani čep za Cedevitu Go – rezultat četverogodišnjeg intenzivnog rada – prvi put su jučer izneseni u širu javnost. Riječ je o kombinaciji novog i starog – novi su boca s vodom i čep u kojem se nalazi praškasti proizvod koji se okretanjem čepa efikasno rasipa u vodi, a da se pritom sačuvaju sve odlike dobre, stare Cedevite. Proizvod u čije osmišljavanje je dosad utrošeno već tri milijuna eura, na tržištu bi se trebao naći već u ljeto 2008., a novim pakiranjem cedevite Atlantic planira konkurirati ostalim proizvođačima napitaka na domaćem tržištu, i to na svim prodajnim mjestima. Računa se i na sinergijske učinke prodaje cedevite i tvrtkinih Montana sendviča, kao i ostalih praškastih proizvoda iz fitness linije, a u Atlanticu računaju da bi njihov patent, s obzirom na svoje karakteristike, mogao polučiti interes i farmaceutske industrije i proizvođača različitih prehrambenih pripravaka za sklapanjem strateških sporazuma ili preuzimanja licencnih prava za korištenje. I dok se u ovom biznisu ne kane širiti u još jedan segmen, Tedeschi je jasno naglasio da Atlantic neće biti punionica te da je u tu svrhu potpisan ugovor s partnerom – namjera je Atlantica proširiti diviziju Zdravlje i njega, i to u novi segment, kanal distribucije. Tako je najavio kako se Atlantic kani aktivirati u kupnji ljekarni, kojih u Hrvatskoj ima oko 400 i gdje je tržište vrlo fragmentirano. Odbacio je mogućnost pretvaranja potraživanja u vlasnički ulog naglasivši kako smatra da nema boljih i lošijih lokacija, nego samo bolje i lošije vođenih ljekarni. “Osim toga koncem godine ističe Vladina uredba koja brani privatizaciju županijskih i gradskih lanaca ljekarni pa će Atlantic biti jedan od agilnijih kandidata za njihovu kupnju”, izjavio je.
Kad je riječ o djelatnosti distribucije, ona će u prvom kvartalu sljedeće godine doživjeti najveću promjenu dosad – preselit će se u novi logističko-distributivni centar koji ima 28 izlaznih rampa i 11.000 paletnih mjesta što će uvelike poboljšati Atlanticove marže u ovoj diviziji. Što se tiče projekcija o kretanju prihoda i dobiti u idućih pet godina, Tedeschi je izjavio kako je riječ o “prilično konzervativnim prognozama” te da on ne bi bio jako sretan ako bi stopa rasta doista bila “samo” tolika. Drugim riječima, navikao na dosadašnje snažne efekte od kombinacije organskog i mehaničkog rasta na rezultat tvrtke, Tedeschi je samo podvukao kako projekcije ne uključuju potencijalne akvizicije u zemlji i inozemstvu. Uostalom, i dokapitalizaciju kroz ovu javnu ponudu predsjednik Uprave vidi kao jako podebljanje akvizicijske moći tvrtke. Pritom će se otvoriti mogućnosti novog zaduživanja tvrtke, čak dvostruko od vrijednosti novoga kapitala koji će se IPO-om sliti u bilancu Atlantica. “Atlantic je svakim korakom iznova potvrđivao da posebnu pozornost posvećuje kvaliteti i transparentnosti poslovnih procesa. Javna ponuda dionica na tržištu kapitala logičan je korak u razvoju današnje Atlantic grupe i optimalan način financiranja sljedećeg investicijskog ciklusa. Ova tvrtka ima projekte, sredstva i ljude”, ključna je poruka koju je Tedeschi poslao budućim dioničarima kompanije. Inače, uz Emila Tedeschija, tvrtku i izdanje dionica prezentirali su Zoran Stanković, potpredsjednik za financije, te predstavnici agenata izdanja Zdenko Adrović, predsjednik Uprave Raif
[color=blue]Prodaja cedevite u Sloveniji veća 34 posto[/color]
Već nakon prve godine rada u Sloveniji Atlantic Trade Ljubljana je u 2007. godini polučila vrlo dobre rezultate. Rinaldo Kert, voditelj prodaje, izjavio je kako je prodaja Cedevitinih proizvoda u odnosu na godinu dana prije veća 34 posto. Osim toga, i Nevini proizvodi imaju ponovno na tom tržištu osigurani plasman, a od kojih su posebice uspješne robne marke Plidenta i Rosal Lip Balm. Prodaja proizvoda HiPP dječje hrane, koji su do prošle godine imali vlastitu distribuciju u Sloveniji, također je porasla 5,5 posto u odnosu na godinu dana prije. Dobri rezultati, kaže Kert, u prvoj godini poslovanja potvrdili su ispravnost odluke Atlantic Grupe o osnivanju vlastite distribucijske kompanije u Sloveniji. Inače, članice proizvođači Cedevita i Neva u potpunosti sve poslovne postupke obavljaju prema ISO 9001:2000 normi, što je potvrdila međunarodna ocjenjivačka kuća Det Norske Veritas.
Svečana dodjela certifikata održana je u Zagrebu u prostorijama Cedevite gdje je također dodijeljen i certifikat HACCP za područje prehrane. Time je završena prva faza u gradnji integralnog sustava upravljanja poslovnim procesima u Diviziji proizvodnje. Atlantic Grupa je lanjskim preuzimanjem Haleka, jednog od vodećih europskih proizvođača hrane za sportaše, učinila strateški iskorak u svom poslovnom razvoju. Haleko Italija već je u prošloj godini započeo poslovnu suradnju sa Shimanom, vodećim svjetskim proizvođačem biciklističke opreme, a ona se odnosi na prodaju Multipowera u distribucijskom kanalu tzv. biciklistički dućani. Poslovanje Atlantica rast će i na britanskom tržištu jer je grupa s lokalnim partnerom ugovorila preuzimanje britanske tvrtke Sports Direct u kojoj je imala 50 posto udjela koji je dobila kupnjom Haleko Njemačka. Tamošnji direktor David Hannah rekao je da Sports Direct opskrbljuje više od 600 fitnes-klubova u Velikoj Britaniji i u prošloj godini imao je promet od 4,5 milijuna eura. Atlantic Grupa ima danas tvrtke i predstavništva u devet zemalja, a proizvode distribuira u više od 30 zemalja diljem svijeta. Prvi čovjek Atlantica, Emil Tedeschi, najavio je za ovu godinu znatan rast prodaje poručivši da će svoju poziciju u jugoistočnoj Europi još učvrstiti. Istodobno će restrukturirati poslovanje i dovršiti integraciju Haleka u poslovni sustav Atlantic Grupe.
ajde matrix iščupaj podatak kolko je 34% u apsolutnim brojkama.
povećanja na hippu od 5,5% i nije baš za pohvalu. kad novi distributer naslijeđuje otpisanog očekuje se drastični pomak. jer stari je izgubio focus na program koji zna da gubi (ponekad se i osvećuje), baca se na nešto čime može substituirati gubitak. i brine o programima koji ostaju. pa awt na cro tržištu ostvaruje znatno bolje rezultate u odnosu na prethodnu godinu nego što je ovo.
cijela je ova slo operacija više kao predstava da se može funkcionirati na “zahtjevnom evropskom tržištu”.
situaciju može popraviti jedino ako će svaki slovenac i slovenka zube sapunat plidentom i poslije toga ćube mazat s lip balmom.
[smiley2].
[color=blue]Tedeschi: “Novac od prodaje dionica uložit ćemo u akvizicije”[/color]
Atlantic Grupa danas ima potpuno otvoreno tržište za svoje proizvode na području svih zemalja nove CEFT-e. Imamo vlastite kompanije u Sloveniji, Srbiji, BiH i Makedoniji i ne mogu reći da postoje neke skrivene prepreke. Ugovor o novoj CEFT-i za nas znači primarno potvrdu i dugoročnost za već ranije potpisane međudržavne sporazume, koji omogućuju apsolutnu konkurentnost i lidersku poziciju za čitav niz naših proizvoda. Rekao bih da je nova CEFTA jedan dodatni jamac da neće biti promjena kad je riječ o pozitivnim iskustvima slobodne trgovine na tom području. Gledajući šire u ovom kontekstu, sve zemlje regije, među kojima Hrvatska značajno prednjači, teže slobodnoj trgovini u Europskoj uniji, gdje Atlantic Grupa već ostvaruje oko 30 posto svojih ukupnih prihoda.
Atlantic Grupa je vrlo aktivna u regiji, gdje su prisutni sa širokim asortimanom proizvoda. Cedevita vitaminski napitak je opće mjesto u kućanstvima i sve je prisutnija u ugostiteljskom kanalu na čitavom području regije, jednako kao što je, primjerice, Plidenta uvijek među najprodavanijim zubnim pastama. Također, Atlantic Grupa je kupnjom makedonske distribucijske tvrtke Vičiški komerc u srpnju zaokružila regionalni distribucijski sustav, koji pokriva tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije, tako da danas međunarodnim principalima na svim ovim tržištima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda. Regija je naše prirodno tržište na kojem se proizvodi Atlantic Grupe tradicionalno prepoznaju kao kvalitetni i gdje ima odličnu suradnju s poslovnim partnerima. Kupnja Multivite od srbijanskog Hemofarma otvorila je vrata i široj suradnji s ovim farmaceutskim koncernom u području bezreceptnih lijekova.
[color=blue]Atlantic Grupa pregovara o preuzimanju dviju kompanija[/color]
U prvih devet mjeseci ove godine Atlantic Grupa je ostvarila 1,13 mlrd kuna prihoda, četrdesetak posto više nego lani u istom razdoblju, dok je dobit prije oporezivanja i kamata (EBIT) povećana za 28,9% na 50 milijuna kuna.
Za ovu godinu Atlantic Grupa planira ukupne prihode od 1,58 mlrd kuna i neto dobit od 36,4 mil. U 2007. godini očekuju se prihodi od 1,84 mlrd kuna i neto dobit od 60 mil. kuna, a u 2008. godini prihodi od 2,2 mlrd i neto dobit od 91 mil. kuna. Tedeschi je napomenuo da se ove procjene porasta temelje samo na organskom rastu poslovanja, a isključuju akvizicije.
Novo izdanje obveznica Atlantic Grupe bi se u sekundarnom trgovanju trebale naći od 8. prosinca kada će biti uvrštene u Službeno tržište Zagrebačke burze.
[color=blue]Aktualni sudski sporovi[/color]
Atlantic Trade pojavlje se kao tuženik u pet radnih sporova, od kojih su četiri pokrenuta zbog nedopuštenog otkaza ugovora o radu, a jedan radi naknade štete koju je radnik pretrpio na radnom mjestu. Ukupna procijenjena vrijednost tih sporova je 400 tisuća kuna. Zbog ozljeda na radu vode se i dva spora u Nevi, ukupne vrijednosti oko 500 tisuća kuna. Fidifar, pak, sudjeluje u četiri postupka vezana uz intelektualno vlasništvo društva, a pokrenut je i jedan radni spor protiv društva za isplatu razlike plaće vrijedan 50 tisuća kuna. Atlantic Multipower Germana, vodi spor radi naknade štete na temelju menadžerskog ugovora, a od tvrtke se potražuje 258 tisuća eura.
[color=blue]U EU se odvija 40 posto poslovanja Grupe[/color]
Analizirajući čimbenike rizika, u prospektu IPO Atlantic Grupe, između ostaloga, kaže se da ta tvrtka ne očekuje poremećaje u poslovanju zbog integracije Hrvatske u EU s obzirom na to da se već danas 40 posto poslovanja Grupe odvija u EU. Među ostalim rizicima, primjerice, spominje se vlasnička struktura Atlantica. Većinski vlasnik Grupe i tvrtki unutar nje su Emil Tedeschi, njegov otac i osnivač Atlantica Svetozar Tedeschi (koji s javnom ponudom dionica izlazi iz vlasništva) i Lada Tedeschi.
[color=blue]Plaća predsjednika Uprave – 185 tisuća kuna[/color]
Tijekom 2006. godine članovi Uprave Atlantic Grupe zaradili su nešto više od 5,2 milijuna kuna. Od toga je na godišnjoj razini Emil Tedeschi zaradio nešto više od 1,755 milijuna kuna, odnosno nešto više od 146 tisuća kuna bruto mjesečno. U prvih šest mjeseci ove godine, Uprava je ukupno zaradila nešto više od 3,760 milijuna kuna bruto, dok je Tedeschijev šestomjesečni bruto prihod nešto viši od 1,112 milijuna kuna, odnosno nešto više od 185 tisuća kuna bruto mjesečno.
[color=blue]Atlantic Grupa pregovara o preuzimanju dviju kompanija[/color]
U prvih devet mjeseci ove godine Atlantic Grupa je ostvarila 1,13 mlrd kuna prihoda, četrdesetak posto više nego lani u istom razdoblju, dok je dobit prije oporezivanja i kamata (EBIT) povećana za 28,9% na 50 milijuna kuna.
Za ovu godinu Atlantic Grupa planira ukupne prihode od 1,58 mlrd kuna i neto dobit od 36,4 mil. U 2007. godini očekuju se prihodi od 1,84 mlrd kuna i neto dobit od 60 mil. kuna, a u 2008. godini prihodi od 2,2 mlrd i neto dobit od 91 mil. kuna. Tedeschi je napomenuo da se ove procjene porasta temelje samo na organskom rastu poslovanja, a isključuju akvizicije.
Novo izdanje obveznica Atlantic Grupe bi se u sekundarnom trgovanju trebale naći od 8. prosinca kada će biti uvrštene u Službeno tržište Zagrebačke burze.
Hm, dvojni rezultati za ovu godinu, ako je i od Tedeschija – previše je??[smiley2]
matrix90:
”
[color=blue]Atlantic Grupa pregovara o preuzimanju dviju kompanija[/color]
U prvih devet mjeseci ove godine Atlantic Grupa je ostvarila 1,13 mlrd kuna prihoda, četrdesetak posto više nego lani u istom razdoblju, dok je dobit prije oporezivanja i kamata (EBIT) povećana za 28,9% na 50 milijuna kuna.
Za ovu godinu Atlantic Grupa planira ukupne prihode od 1,58 mlrd kuna i neto dobit od 36,4 mil. U 2007. godini očekuju se prihodi od 1,84 mlrd kuna i neto dobit od 60 mil. kuna, a u 2008. godini prihodi od 2,2 mlrd i neto dobit od 91 mil. kuna. Tedeschi je napomenuo da se ove procjene porasta temelje samo na organskom rastu poslovanja, a isključuju akvizicije.
Novo izdanje obveznica Atlantic Grupe bi se u sekundarnom trgovanju trebale naći od 8. prosinca kada će biti uvrštene u Službeno tržište Zagrebačke burze.
”
Hm, dvojni rezultati za ovu godinu, ako je i od Tedeschija – previše je??[smiley2]
Ništa nije previše.