Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 49,87 | 1.496 | 30 | 49,80 | 50,00 | -0,40% |
” Kolega ne slažem se s vama, jer ova komapanija ima jedan on najboljih managerskih kadrova u državi, prilično dobri poslovni rezultati, zastupljenost proizvoda na svim regionalnim tržištima, te najvažnije ljudski resurs i prostora za širenje na nova tržišta, naravno uz mnoštvo inovacija. Pazite, vrlo lako pojedu kolač;Francku, sa biljnim čajevima; mogu ugrozit Podravku sa Musli-ima, te utrku vode s Niveom zbog proizvode za njegu lica. Nadalje u medijima imaju odskočnu dasku, zbog udjela od 14% na RTL-u, te [color=blue]sponzorstva naših olimpijaca[/color], te ne zaboravimo košarkaški klub, u koji ulažu, te uz mnoštvo kreativnih misli i ideja prezentiraju svoje proizvode na širim prostorima. Dakle, da se zaključiti da je ovo ozbiljna firma s velikim ambicijama i kvalitetnim ljudima. Mnogi će se prevariti, no za 10g., pomrsit će račune mnogim velikanima u regiji, ali i šire…
[/quote]
Na što točno mislite?
[color=blue]30%-tni rast prodaje Atlantic Grupe u SiCG[/color]
Prodaja Atlantic Grupe na tržištu Srbije i Crne Gore je, od stupanja na snagu Sporazuma o slobodnoj trgovini 1. srpnja ove godine, porasla za 30 %. S obzirom da Sporazum obuhvaća bitno smanjenje carina, omogućio je značajno sniženje cijena proizvoda Atlantic Grupe, te time povećao njihovu konkurentnost na policama maloprodajnih lanaca. Ovo se posebno odnosi na proizvode Cedevita i Rosal, kao dva branda koji s najvećim udjelom sudjeluju u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe na tržištu SiCG.
Bogdan Slovnik, izvršni direktor Atlantic Grupe za međunarodna tržišta, objašnjava: «Predviđajući efekte Sporazuma o slobodnoj trgovini, u SiCG smo još u svibnju znatno snizili cijene većine naših proizvoda i time ojačali svoju poziciju na tamošnjem tržištu. Postojeći pozitivni trend se nastavlja, pa predviđamo da ćemo u 2005. godini ostvariti prihode od 2,5 milijuna eura.»
U Atlantic Grupi izražavaju zadovoljstvo poslovnim rezultatima i na ostalim tržištima bivše Jugoslavije. Cjeloukupni izvoz u to područje veći je 7% u odnosu na prošlu godinu, od čega posebno valja istaknuti tržište BiH koje bilježi porast prodaje od 16% i tržište Makedonije s rastom od čak 37%.
Kako bi ostvarila još veću konkurentnost svojih proizvoda, i time ujedno osnažila svoj izvozni potencijal, Atlantic Grupa je pokrenula ciklus investicija u novu tehnologiju proizvodnje, novi dizajn ambalaže, te daljnje proširenje svog proizvodnog asortimana. Inovacije u dizajnu proizvoda i njihove ambalaže, kao i proširenje linija proizvoda su već uvedeni kod Cedevite, Cedevite Balance, Cedevita- čajeva, te Vitaminskih bombona.
[center]b][color=blue]Atlantic ekskluzivni distributer Lorenz slanog snacka za hrvatsko, BiH i SiCG tržište[/color][/b][/center]
Atlantic Grupa je za tvrtke iz svog regionalnog distribucijskog sustava – Atlantic Trade, Zagreb; ATACO, Mostar i Atlantic BG, Beograd – s Lorenz Snack-World, jednim od najvećih europskih proizvođača slanog snacka, potpisala ugovor o ekskluzivnoj distribuciji na hrvatskom, BiH i SiCG tržištu. Distribucija će, istovremeno na sva tri tržišta, započeti 1. ožujka.
Lorenz Snack World je s proizvodnjom slanog snacka započeo još 1935. godine, kada je proizveo prve slane štapiće u Njemačkoj. Od tada se je etablirao kao proizvođač vrhunskog čipsa, plemenitih koštunica, flipsa i drugih slanih snack proizvoda. Danas ova međunarodna korporacija ima sedam tvornica u Njemačkoj, Francuskoj, Poljskoj i Italiji, a izvozi u 80 zemalja svijeta. Ima ukupno 2900 zaposlenih, a ostvaruje godišnji promet od preko 450 milijuna €.
Na sastanku kojeg su ovih dana u Zagrebu održali g. Lorenz Bahlsen i g. Emil Tedeschi, predsjednici dviju korporacija, izraženo je zadovoljstvo sklopljenim poslom, ali i obostrani interes za zajedničku investiciju u kapacitete za proizvodnju Lorenzovog snack asortimana, koji bi bili locirani u našoj regiji.
Atlantic Grupa u ovoj godini planira ostvariti ukupno 5 milijuna € od prodaje Lorenzovog asortimana na hrvatskom, BiH i SiCG tržištu, što predstavlja rast od 25% u odnosu na 2004. godinu. Prema riječima Mladena Vebera, potpredsjednika Atlantic Grupe za poslovne operacije, pri sklapanju ovog distribucijskog posla je ponovno do izražaja došla regionalna snaga Atlantic Grupe, jer se je uspjelo na tri susjedna tržišta istovremeno preuzeti ekskluzivnu direktnu distribuciju jednog renomiranog europskog proizvođača.
Veber je siguran da će zajednički poslovni ugled, kao i sinergija između poznatih robnih marki Lorenz Snack-World-a i snažnog distribucijskog sustava Atlantic Grupe doprinijeti još uspješnijem pozicioniranju Lorenz Snack-World proizvoda na tržištima regije.
[color=blue]Multipower dobio Nagradu Frost & Sullivan za liderstvo u tržišnom nastupu[/color]
Multipower, vodeća europska robna marka u segmentu hrane za sportaše, dobila je uglednu Nagradu Frost & Sullivan za liderstvo u tržišnom nastupu. Nagrada je uručena g. Gregoru Leichtfriedu, potpredsjedniku Atlantic Grupe za Diviziju Haleko, na svečanosti u Londonu u ponedjeljak.
Nagradom Frost & Sullivan je prepoznata izvrsnost Haleka u osvajanju tržišnog udjela, povećanju prodaje i stvaranju prepoznatljivosti branda kod krajnjeg korisnika. Razvoj proizvoda i usluga je strateški usmjeren na zadovoljavanje potreba potrošača, a usmjerenost na prirodne sastojke stvorila je kod potrošača jamstvo kvalitete i učinkovitosti, te doprinijela zdravijem životnom stilu.
Gregor Leichtfried objašnjava Halekove prilagodbe trendovima na tržištu: “Ova prestižna nagrada rezultat je tridesetgodišnje tradicije u inovacijama i praćenju tržišnih trendova. Naime, hrana za sportaše je do 1990-ih godina bila fokusirana na profesionalni sport i bodybuilding. Danas se fokus prebacio iz teretana prema konceptu “total sporta”, odnosno na širi spektar sportova, te na rekreativno bavljenje sportom. Time smo otvorili posve nove tržišne segmente i stvorili pretpostavke za dugoročno održivi poslovni rast. Nagrada Frost & Sullivan odaje priznanje našoj poslovnoj filozofiji, fleksibilnosti i prilagodljivosti životnim stilovima prosječnoga europskog potrošača.”
Haleko je osnovan 1977. godine, kao prva tvrtka koja je na njemačkom tržištu ponudila hranu za sportaše, distribuiranu kroz fitness klubove. Robna marka Multipower je ubrzo postala vodeći europski brand. Haleko je od srpnja 2005. godine sastavni dio Atlantic Grupe, a proizvodi Divizije Haleko se prodaju u više od 30 zemalja diljem svijeta.
Frost & Sullivan je jedna od vodećih svjetskih konzalting kuća specijaliziranih za rast poslovanja i obrazovanje managementa u više od 20 poslovnih područja. Među prvima u svijetu su nudili usluge praćenja novih tehnologija, praćenja promjena u kanalima distribucije, predviđanja tržišnih trendova, te strateške analize konkurenata.
matrix90: ” …Pazite, vrlo lako pojedu kolač;Francku, sa biljnim čajevima; mogu ugrozit Podravku sa Musli-ima, te utrku vode s Niveom zbog proizvode za njegu lica. Nadalje u medijima imaju odskočnu dasku, zbog udjela od 14% na RTL-u, te sponzorstva naših olimpijaca, te ne zaboravimo košarkaški klub, u koji ulažu, te uz mnoštvo kreativnih misli i ideja prezentiraju svoje proizvode na širim prostorima. Dakle, da se zaključiti da je ovo ozbiljna firma s velikim ambicijama i kvalitetnim ljudima. Mnogi će se prevariti, no za 10g., pomrsit će račune mnogim velikanima u regiji, ali i šire… ” Kolega Matrix90, pa Vi ste izgleda zaljubljeni u Emila i Atlantic, stoga je možda blesavo pitati dal Vam se čini da ste malo pretjerali, ali svejedno: Niste li malo pretjerali, Franck i Podravku bi možda i progutao, no Nivea? Nisam rekao da bi progutao Niveu, već da bi vodili gustu tržišnu utrku na ovim prostorima. Dakle, tu ne vidim ništa sporno, dapače stvari koje se mogu lako realizirati. Ne, naprosto, mislim da ova kompanija ima veliki potencijal za daljnji rast, te poslovno širenje; i naravno nisam pretjerao. Zadovoljni?
Matrix90, ovaj Vaš trud i optimizam vezan uz atgr zaista fascinira, svaka čast.
BTW, krivo smo se razumjeli. Mislio sam da bi ja osobno mogao progutati tvrdnje vezane uz Franck i Podravku, Niveu nikako. Nisam mislio na gutanje od strane Atlantica, no čitajući vaše postove i silni optimizam…hmm…vrag zna, možda ste u pravu . Pozdrav [smiley2]
nije neviđeno dsa netko kao matrix fali neku dionicu ali kolega niste li malo pretjerali?
kakve su vaše procjene na koliko bi mogla zablistati na otvaranju?
Tocno zeznuo sam.
Pola je IPO a pola je Svetozar.
Dakle oko 750m kn.
30% gradjana=225 milijuna, neka svaki treci napravi paniku=67 mil. kn.
Nije puno ni za fondove.
nije neviđeno dsa netko kao matrix fali neku dionicu ali kolega niste li malo pretjerali? kakve su vaše procjene na koliko bi mogla zablistati na otvaranju?
Kad nista drugo ne znas (matrix), onda moras spam-at forum
Jedno pitanje, pravi li im jos gubitak Multipower -strasni brand?
LookaBorna: ” nije neviđeno dsa netko kao matrix fali neku dionicu ali kolega niste li malo pretjerali? kakve su vaše procjene na koliko bi mogla zablistati na otvaranju? ” Kad nista drugo ne znas (matrix), onda moras spam-at forum Jedno pitanje, pravi li im jos gubitak Multipower -strasni brand?
Kolega ne slažem se svama, jer to nije spamanje već niz kvalitenih pravovremenih i točnih informacija o ovoj kompaniji.
Malo o matrix90-u, moje mišljenje.
Čovjek, za razliku od mnogih, ne navlači, niti odvlači, dapače, priča o odličnim investicijama, i ima moju potpunu podršku. Svaka čast na trudu!
Jedno pitanje, pravi li im jos gubitak Multipower -strasni brand?
Odgovori mi na ovo; pa onda usporedi sto PR kaze na pricu o Multipoweru