Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,81 | 10.052 | 194 | 51,00 | 52,00 | 0,97% |
Dragi kolega Emile (matriks) pa i Vi sami znate da je već sad dionica nebu pod oblake…
I još jedna stvar….To kaj će sad dionica u ipo imat cijenu od 960 kuna..to ne mora značiti da se neće ista dionica za godinu dana trgovat i za niže cijene..
Danas svi misle da se na IPo ne može izgubit,,e pa doći će i taj ipo na kojem će cijena pasti ispod ipo-a…
Neki jednostavno naprave ..reži i bježi…
U atlanticu su veliki planovi..a ni konkurencija ne zaostaje..
Kolega pogledajte samo kako sam tržište reagira na rezultate..znači došlo je vrijeme kad su određna poduzeća dostigla svoje tržišne vrijednosti,
Evo ipo od mahme je bio uspješan…ali sad bi se zapitao da li će biti ostvaren plan za 2007,
I samo jedno i najbolji svjetski analitičari fulaju u prognozama,,i to debelo
kolega nespavalo stvarno pretjeruje s tim plahtama(fenomenalna rijeć),bole me prsti od skrolanja s mišem
[color=blue]Atlantic grupa: 40 posto veća dobit iz poslovanja[/color]
[color=blue]Kompanija je u prvih šest mjeseci 2007. godine ostvarila ukupni prihod od 847 milijuna kuna, veći za 21%[/color]
Dobit iz poslovanja je u prvih pola godine iznosila 39,5 milijuna kuna, odnosno 40 posto više nego u prvoj polovici 2006. godine. Sve poslovne divizije ostvarile su pozitivne rezultate, a najveći udio u ukupnoj dobiti ima divizija Zdravlje i njega, pri čemu se Cedevita ističe kao najprofitabilnija članica te divizije. Samo u prvih šest mjeseci ove godine proizvedeno je 4200 tona Cedevite što je dvostruko više u usporedbi s ukupno ostvarenom prodajom i proizvodnjom 2004. godine. U ukupnoj prodaji Atlantic grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta sa 40 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 52 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sudjeluje u prodaji sa 39 posto, dok proizvodi koje Atlantic grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 9 posto prodaje. Prvu polovicu godine obilježile su tri akvizicije važne za daljnji poslovni rast i strateški razvoj kompanije. U travnju je Atlantic grupa kupila Fidifarm, proizvođača vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani u čijem je sastavu brend Dietpharm, vodeći u ovoj kategoriji na hrvatskom tržištu. Time je uz vodeću poziciju u vitaminskim napicima u kanalu široke potrošnje Atlantic grupa stekla lidersku poziciju i u kanalu ljekarni. Krajem svibnja Hemofarm je preuzeo Multivitu, vodećeg srpskog proizvođača vitaminskih instant-napitaka u granulama i šumećim tabletama, čime se dodatno osnažila Atlanticova pozicija vodećeg proizvođača vitaminskih napitaka na tržištu jugoistočne Europe. Konačno, Atlantic grupa je početkom srpnja preuzimanjem makedonske tvrtke Vičiški komerc, jednog od vodećih distributera na tamošnjem tržištu, zaokružila svoj distribucijski sustav u regiji jugoistočne Europe. Tako kompanija danas međunarodnim principalima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda na svim regionalnim tržištima – u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji. Šestomjesečno razdoblje zaključeno je odlukom glavne skupštine o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem novih dionica u svrhu inicijalne javne ponude. Javna ponuda dionica Atlantic grupe obuhvatit će 31,01 posto dionica kompanije.
[color=blue]Atlantic Grupa namjerava ući u ljekarnički biznis[/color]
Atlantic Grupa u ovoj godini planira 1,8 mlrd kuna prihoda te blizu 58 milijuna kuna neto dobiti
Atlantic Grupa namjerava ući u ljekarnički biznis, kazao je u ponedjeljak Emil Tedeschi, prvi čovjek Atlantic Grupe prilikom predstavljanja javne ponude dionica ove kompanije. Cilj Atlantic Grupe je nacionalni lanac ljekarni, objasnio je Tedeschi dodavši da Grupa namjerava biti važan faktor u procesu kada gradovi i županije raspišu natječaje za privatizaciju ljekarni.
Ljekarnički biznis trebao bi tako postati četvrta divizija poslovanja Atlantic Grupe, nakon Distribucije, Zdravlja i njege te Sportske i zdrave prehrane.
Tedeschi je u ponedjeljak predstavio i novo pakiranje Cedevite, jednog od najvažnijih proizvoda Grupe, kojim želi ući na tržište napitaka ‘gotovo spremnih za konzumaciju’ koji se prodaju na mjestima poput kioska, benzinskih stanica i sl. Inovativno pakiranje sastoji se od bočice s vodom i čepa u kojem se nalaze granule Cedevite koje prilikom odvrtanja čepa padaju u vodu ispod njih te se tako priprema napitak. U kompaniji očekuju i da će ovo pakiranje koristiti i za druge proizvode, a ne samo Cedevitu jer je Atlantic, nakon što je prije dvije godine preuzeo Haleko, postao jedan od europskih lidera na tržištu dodataka hrani za sportaše.
Poziv na javnu ponudu dionica je, inače, objavljen u ponedjeljak u medijima, a razdoblje upisa traje od 23. do 31. listopada. Cijena dionice u javnoj ponudi određena je u rasponu od 750 do 960 kuna. Na prodaju se nudi 765.939 dionica od čega je polovica novoizdanih, a polovica je u vlasništvu dioničara Svetozara Tedeschija koji na ovaj način izlazi iz vlasništva. Na prodaju se tako nudi ukupan udio od 31,01% u vlasništvu Grupe.
Ukupna vrijednost ponude, prema navedenom rasponu cijena kretat će se između 574 i 735 milijuna kuna.
U ponudi se oko 75% dionica planira za alokaciju institucionalnim investitorima te oko 25% za građanstvo. Do 1% bi trebalo biti raspoređeno zaposlenima u Atlantic Grupi.
Atlantic Grupa u ovoj godini planira 1,8 mlrd kuna prihoda te blizu 58 milijuna kuna neto dobiti. Financijski direktor Grupe Zoran Stanković kazao je kako rezultati poslovanja za devet mjeseci govore kako će planovi biti ispunjeni.
Budući rast Grupa planira i kroz akvizicije, a nakon ove dokapitalizacije kompanija će se moći dodatno zadužiti, bude li to potrebno, i za dvostruko viši iznos od iznosa prikupljenog kroz javnu ponudu.
Tedeschi je kazao kako Grupu u prvom tromjesečju iduće godine očekuje i preseljenje u nove prostore koje su na pet godina iznajmili od grupe Kühne+Nagel čime će se ostvariti značajne uštede u poslovanju.
Kapital prikupljen javnom ponudom novoizdanih dionica koristit će se za ulaganje u daljnji razvoj i rast poslovanja.
Agenti izdanja su Raiffeisen i Zagrebačka banka, a uvrštenje dionica Atlantica u najvišu kotaciju Zagrebačke burze očekuje se 19. studenog.
Daj Matrix, kad bi svi radili ovo sto ti radis, forum bi izumro………………….
[color=blue]Više o Atlantic grupi[/color]
Na ovom blogu su izračunati price multipli prema planovima iz prospekta: http://spekulant.blog.hr/
Možda vam pomogne ako ih već niste sami računali. Sorry ako su već bili na forumu…
Ovaj ( martix) jednostavno ne posustaje….
Čini mi se da prije nije to radio u tolikoj mjeri…..
Koji mu je vrag jel neko zna….
Skroz ga obuzelo ima čovjek neku prisilu da to radi…..
[smiley15]
Daj oladi malo čovjeće, truješ forum bez veze, niko ti to ne čita…..
Bez ljutnje
Kolega Matrix, bez uvrede, al ovaj topic je počeo biti naporan zbog “viška” informacija koje prezentirate. Osobno podržavam sve one koji tvrde da je atgr skup, čak “bezobrazno” skup, a vaše informacije meni su i nadalje dobro došle, samo ako može u nešto manjem obimu. Hvala
[color=blue]Atlantic ulaže 95 milijuna u novu bočicu Cedevite[/color]
Atlantic Grupa u ovoj godini očekuje povećanje prihoda za više od 20 posto, a dobiti za 72 posto u odnosu na lani i to samo na osnovu organskog rasta, bez računanja planiranih akvizicija • Pri alokaciji dionica poštivat će se princip »pro rata«, odnosno dodjela proporcionalna upisanom iznosu • Tedeschi najavio sudjelovanje u privatizaciji ljekarni u gradskom i županijskom vlasništvu te novu bočicu s jedinstvenim čepom u kojem su zrnca Cedevite.
Jedan od značajnijih projekata u koji se Atlantic Grupa planira uključiti u narednim godinama, a koje je Tedeschi danas najavio, je sudjelovanje u privatizaciji ljekarni u gradskom i županijskom vlasništvu, jer je cilj grupe s vremenom stvoriti nacionalni lanac ljekarni i time otvoriti dodatni distribucijski kanal za vlastite proizvode za zdravlje i njegu te pripravke za sportaše.
Najavio je i otvaranje predstavništava tvrtke u Moskvi i Stockholmu s obzirom na visok rast koji se bilježi na tim tržištima te razvoj po prihodima najuspješnijeg proizvoda Atlantic Grupe – praškastih napitaka Cedevita. Planira se novo pakiranje polupripremljenog napitka u čiji će razvoj biti uloženo oko 10 milijuna eura osim već uloženih tri milijuna, što čini ukupno ulaganje od 13 milijuna eura ili 95 milijuna kuna. Riječ je o bočici s jedinstvenim čepom u kojem su zrnca Cedevite koja odvijanjem čepa upadaju u vodu te stvaraju Cedevita napitak.