Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 49,87 | 1.496 | 30 | 49,80 | 50,00 | -0,40% |
ATGR ima jako puno dobrih proizvoda, dapače mislim da su njihovu proivodi klasu iznad konkurentnih..Odlično rade svoj posao.
Road Show u Londonu doživio fijasko. To je razlog zbog čega stranci mjesecima bježe iz ove dionice a trebalo je biti obrnuto. Samo što se o tome šuti
Datum spomenutog događaja neobično se poklapa sa promjenom trenda kretanja cijene ATGR
možda je neobično, ali zaista u tome ne vidim nikakvog suvislog razloga za pad cijene. likvidnost je također mala. Zadnjih deset dana sam se uključio u nadokupljivanje, no živo me zanima da li postoji nešto bitno što ja ne znam vezano za ovu dionicu..
Saznati ćemo uskoro – nadam se da će FI 3Q dati odgovore na pitanja koja nas tište.
E kom se svidlo ili ne….al kako ova vlada pada pada i dionica… bila ona vrhunska ili ne uvijek bilo i bit ce 😣
Na ovu dionicu Vlada nema ništa veći utjecaj od utjecaja na bilo koju drugu dionicu sa tržišta kapitala..
Atlantic Grupa stvara novu dodanu vrijednost koju mnoge dionice koje trenutno rastu nemogu ni sanjati, a to bi 3q izvješće trebalo potvrditi.
Neznam, ako netko ima nekakvo mišljenje (Rusija je mislim bespredmetna priča) da ga svakako izloži.
Ja sam u zadnje vrijeme jako na kupovini ove dionice, pa sam možda subjektivan, no nikoga ne nagovaram na kupnju/prodaju.
Usputno, čak mislim da bi se od ove izbjeglićčke krize trebali nešto i okoristiti jer se Argeta daje izbjeglicama u logoru u Austriji pa čak i u Srbiji.
mislio sam da sam stisnuo “pošalji”. 😉
naime, krenuo sam ujutro pisati kako se sentiment mijenja, jer nema uopće prodaje osim market makera (barem mislim da su to mm).
sad vidim da ipak nisam poslao (omelo me valjda nešto) pa ulazim u klub onih s naknadnom pameti. 😉
pretpostavljam da mm imaju neka fiksna pravila kako se postavljaju, ali nekad mi je teško razumljivo to.
Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2015. godine ostvarila prihode od prodaje od 4,0 milijardi kuna, što u odnosu na isto razdoblje 2014. godine predstavlja rast od 4,8 posto.
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 341,1 milijuna kuna i manja je za 9,9 posto, najviše uslijed rasta cijena sirovina i nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 228,1 milijuna kuna, što predstavlja rast od 9,0 posto. Do kraja godine menadžment nastavlja s fokusom na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima te upravljanje rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje financijskim obavezama.
Obilježja prvih devet mjeseci
Od važnih poslovnih događaja u prvih devet mjeseci ističe se:
– nova organizacija distribucijskog poslovanja kroz dvije glavne zone, Zonu Istok i Zonu Zapad,
– proces intenzivne internacionalizacije i jačanje distribucijskih funkcija izvan regije, što se očituje kroz osnivanje vlastitih distribucijskih kompanija u Austriji i Njemačkoj.
– u ovom je periodu ugovorom s novim principalom Phillips Hrvatska dodatno proširen i distribucijski portfelj na hrvatskom tržištu,
– također je, nakon nepune godine od početka radova, počela s radom novoizgrađena tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradiški, u koju je uloženo 100 milijuna kuna.
– posljednja ovogodišnja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland, u cijelosti je uspješno integrirana u poslovni sustav Atlantic Grupe te danas s brendom Bakina tajna čini novo poslovno područje Gourmet, i
– konačno kao šlag na torti prije jagode koja slijedi nakon godišnjeg izvještaja, u trećem je tromjesečju Atlantic Grupa prema posljednjem istraživanju Euromoney-ja, vodećeg svjetskog financijskog časopisa, proglašena najbolje vođenom kompanijom ukupno u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u regiji središnje i istočne Europe.
Trebate još nešto? 😉