Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 50,00 | 2.050 | 41 | 50,00 | 50,50 | 0,40% |
“Početak godine za Atlantic Grupu obilježen je fokusom na integraciji dva velika poslovna sustava,
nastojanju da se optimiziraju poslovni procesi i započnu ostvarivati sinergije čiji će učinak biti vidljiv već
u narednim kvartalima. U prva tri mjeseca ove godine provedeno je iznimno kompleksno spajanje
distribucije na šest tržišta regije, što je podrazumijevalo postavljanje nove logistike i dogovaranje novih
komercijalnih uvjeta. Zadovoljni smo postignutim rezultatima, koji su u skladu s našim očekivanjima, a
ostvareni su u i dalje nepovoljnim makroekonomskim uvjetima povećane nezaposlenosti, potrošačkog
pesimizma i smanjene potrošnje na koju je dodatno utjecao izostanak tzv. „uskršnjeg efekta“ potrošnje
koji je pomaknut u drugi kvartal ove godine“ izjavio je Zoran Stanković, potpredsjednik za financije
Atlantic Grupe naglašavajući kako će i dalje posebna pozornost biti posvećena organskom rastu,
ostvarenju sinergijskih učinaka i jačanju regionalnog distribucijskog poslovanja te upravljanju
troškovima, likvidnošću i ispunjavanju postojećih financijskih obveza.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 28,6 posto, a slijede ga tržišta Srbije sa
23,1 posto, Slovenije sa 11,6%, te Zapadne Europe 10,3 posto od kojih potonje bilježi najveći rast
prodaje. Tako Atlantic Grupa na tržištu Njemačke bilježi rast od 22 posto, a Velike Britanije 25 posto.
Vlastite robne marke nakon inkorporiranja brandova Droge Kolinske sudjeluju u prodaji s 69,3 posto,
distribucija proizvoda robnih marki principala s 18,1 posto, Farmacia s 6,6 posto, dok proizvodi koje
Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu
čine 6,1 posto prodaje.
17. lipanj 2011.
Cedevita bomboni s okusom kruške
U paleti Cedevite nalaze se novi multivitaminski bomboni obogaćeni okusom kruške.
U Cedeviti kažu da uz voćni osvježavajući okus sadrže i 9 vitamina. U tvrtki se nadaju da će novi dizajn bombona s novim logotipom i modernijim dizajnom učiniti Cedevita bombone još prepoznatljivijima i poželjnijima na tržištu. (pd)
Droga Kolinska prodaje dva zemljišta u Ljubljani
Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 17.06.2011. – 08:12:00
Zadnja izmjena: 17.06.2011. – 10:41:17
LJUBLJANA – Droga Kolinska, u vlasništvu hrvatske Atlantic Grupe, jučer je objavila oglas za prodaju dvaju građevinskih zemljišta u Ljubljani čija ukupna površina iznosi 50.562 m2.
Zemljišta su na prodaju zajedno s postojećim objektima, a na njima postoji mogućnost izgradnje stambenih i poslovnih prostora.
Očekivana cijena za oba zemljišta je barem 20 milijuna eura. Slovensko će društvo primati ponude do 30. lipnja. Prodaju vodi Istrabenz, kako proizlazi iz ugovora o prodaji i prijenosu Droginih dionica koji je Istrabenz potpisao s društvima Atlantic Naložbe i Atlantic Grupa u lipnju lani. Spomenuta je zemljišta Droga pokušala prodati u srpnju 2008. godine.
evo malo za glabanje ovih dana
a ja sam mislio da je atgr kvalitetna dionica, ali sam se gadno zeznija.
je kvalitetna dionica samo si vjeroatno izabrao krivi trenutak za kupnju,evo ti jedan dobro namjeran savjet ¨¨¨sell in may and go away¨¨
hvala na savijetu, ali neču prodavat sa 9% gubitka, ako se još spusti kupit ču još koju dionicu, samo gdje joj je dno?
hvala na savijetu, ali neču prodavat sa 9% gubitka, ako se još spusti kupit ču još koju dionicu, samo gdje joj je dno?
mislim da neće ispod 680 ja cekam na 685 na kupji