Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 49,87 | 1.496 | 30 | 49,80 | 50,00 | -0,40% |
jednom zauvijek:
todorić i emil su SA-VEZ-NI-CI, a ne neprijatelji.
onaj tko misli drukčije stvarno je blesan.
i onaj tko misli da će droga kolinska ostat u ovom obliku i veličini pod atlanticovom kapom nema pojma o core biznisu, diverzifikaciji, sinergijama, outsourcingu…
jel tako plavi?
Tako je, premda nemam nikakve informacije o tome, pretpostavljam da bi se teoretski moglo dogoditi , a što bi bilo možda i logički,da ATGR proda Todoriću Argetu, jer mu to nije core, a pri tome naravno fino zaradi.
lp
Dragi kolega, vi mora da ste stručnjak za ekonomiju, sudeći po ovome postu. JOš bolje za tržište kapitala [lol] .
To da se Tedeschi osobno zadužio je vrlo dobro, ako je tako.
To samo znači da mu je itekako u interesu da mu cijena dionice poraste ( sjetite se Ingre 2007. i kupovanja uprave kroz dokapitalizaciju na 35 000 pa skok na 60 000 ).
Što se Kalničkih voda tiče… ma ovo je suvišno komentirati, toliko je bedasto, da ne upotrijebim težu riječ..
Pa jel vi uopće znate što je Uprava društva i što ona radi?
Da li ste Vi uopće ćuli za riječ sinergija?
Jel Vi možete zamisliti što bi značilo tvrtki ( ATGR ) koja proizvodi Cedevitu i multivitaminske napitke, od kojih je najvažniji sastojak – voda – da ima vlastitu punionicu vode? A ATGR ju sada ima.
A je li Vam palo na pamet što je najbitnije kada imate punionicu / izvor vode , treba to valjda plasirati, a da bi plasirao trebalo bi možda imati raširenu mređu distributera?
Sve to ATGR ima, a Badel nije imao.
Da li vam još nešto treba pojasniti?
lp
a) Kolega ja jesam ekonomist.
b) Zanimljivo da baš vi spominjete Ingru, a svi koji su malo duže na forumu znaju kakvu ste ulogu tamo odigrali. Osim toga, s obzirom na razvoj cijene dionice Ingre u posljednjih par godina, nisam siguran da li ste upotrijebili najbolji primjer.
c) Čuo sam za sinergiju. A da li ste vi čuli za Daimler-Chrysler, ili Ebay-Skype, ili majku svih katastrofalnih spajanja Warner-AOL?
d) Što se tiče same proizvodnje i komplementarnosti proizvoda, što mislite koja je veća marža – marža na prodaju vode ili marža na prodaju cedevite. Najbolje da nazovete u Atlantic grupu i pitate. Nazovite u Investor relations i tražite gospodina Horvata.
e) Atlantic ima odličnu mrežu distributera i to im je, uz potencijal farmaceutskog biznisa, najsvjetlija točka. Kako će svoju vodu (i Cedevitu) progurati pored Jamnice (i njenih sokova) ostaje za vidjeti.
Dragi kolega, vi mora da ste stručnjak za ekonomiju, sudeći po ovome postu. JOš bolje za tržište kapitala [lol] .
To da se Tedeschi osobno zadužio je vrlo dobro, ako je tako.
To samo znači da mu je itekako u interesu da mu cijena dionice poraste ( sjetite se Ingre 2007. i kupovanja uprave kroz dokapitalizaciju na 35 000 pa skok na 60 000 ).
Što se Kalničkih voda tiče… ma ovo je suvišno komentirati, toliko je bedasto, da ne upotrijebim težu riječ..
Pa jel vi uopće znate što je Uprava društva i što ona radi?
Da li ste Vi uopće ćuli za riječ sinergija?
Jel Vi možete zamisliti što bi značilo tvrtki ( ATGR ) koja proizvodi Cedevitu i multivitaminske napitke, od kojih je najvažniji sastojak – voda – da ima vlastitu punionicu vode? A ATGR ju sada ima.
A je li Vam palo na pamet što je najbitnije kada imate punionicu / izvor vode , treba to valjda plasirati, a da bi plasirao trebalo bi možda imati raširenu mređu distributera?
Sve to ATGR ima, a Badel nije imao.
Da li vam još nešto treba pojasniti?
lp
a) Kolega ja jesam ekonomist.
b) Zanimljivo da baš vi spominjete Ingru, a svi koji su malo duže na forumu znaju kakvu ste ulogu tamo odigrali. Osim toga, s obzirom na razvoj cijene dionice Ingre u posljednjih par godina, nisam siguran da li ste upotrijebili najbolji primjer.
c) Čuo sam za sinergiju. A da li ste vi čuli za Daimler-Chrysler, ili Ebay-Skype, ili majku svih katastrofalnih spajanja Warner-AOL?
d) Što se tiče same proizvodnje i komplementarnosti proizvoda, što mislite koja je veća marža – marža na prodaju vode ili marža na prodaju cedevite. Najbolje da nazovete u Atlantic grupu i pitate. Nazovite u Investor relations i tražite gospodina Horvata.
e) Atlantic ima odličnu mrežu distributera i to im je, uz potencijal farmaceutskog biznisa, najsvjetlija točka. Kako će svoju vodu (i Cedevitu) progurati pored Jamnice (i njenih sokova) ostaje za vidjeti.
[/quote]
Dragi kolega, bojim se da nam zato i je tako kako nam je ( generalno gledajući).
Možete pojasniti situaciju samnom i Ingrom?
Što je tu nejasno, otkrio sam dionicu na 12 000 kuna i afirmativno pisao do 60 000. Da li je prinos od 400 % loše ako se radi o ca. godinu dana?Nakon toga došla je kriza i sve je otišlo kvragu. Zadnja slamka spasa bila je dokapitalizacija tamo negdje oko 75 kuna, koja je nažalost propala.
Ne, baš sam upotrijebio dobar primjer, samo me vi možda niste najbolje shvatili.
Što se tiče marži, ja nisam spominjao marže. Ako se Cedevita radi od vode, ako se multipower radi od vode, a ATGR kupi Kalničke vode.. ring a bell?????
Što se tiče Cedevite i Jamnice, u čemu je problem?
Zar Konzum prodaje samo Jamnicu?
Je li prodaje Studenu od Podravke? Prodaje.
Ja tu uopće ne vidim problem. Možda će ATGR prodati Argetu Todoriću, pa će onda Konzum preko studentica nuditi Kalničke vode u svom Konzumu, ne znam, ali mneni ovo zvući dobro i podsjeća me upravo na sam Agrokor na samim počecima.
lp
Možete pojasniti situaciju samnom i Ingrom?
Što je tu nejasno, otkrio sam dionicu na 12 000 kuna i afirmativno pisao do 60 000.
Kolega, vaš post od 17.10.2007. Dan nakon što je Ingra ostvarila ATH:
Tu sam, tu sam, ne vidim se od poplave postova u zadnje vrijeme.[smiley2]
Lagana stabilizacija oko 61 000, bilo je i za očekivati.
Iako me osobno iznenadilo da danas nije jače poraslo, obzirom na tekst u Poslovnom o vjerojatno novom poslu od 264 milijuna kuna.
Polako ali sigurno koračamo dalje.
Novi poslovi na vidiku.
Spektakl se nastavlja.[smiley2]
Toliko o vjerodostojnosti.
evo kako se u konzumu formira cijena vode.tj koji je preduvjet da bude neki proizvođač listan na policama
najeftinija je kiseljak,nakon toga ide jamnica,pa jana negazirana i onda svi imaju odmak 15-30% u cijeni .najbolje pozicije imaju sve vode koje agrokor proizvodi,a ostali imaju poziciju koliko plate,što dodatno poskupljuje i smanjuje marže i to stalno traže ponovo zbog razno raznih razloga.
tako da ni jedna voda nema što tražiti u konzumu ,i dok je tako petljati se u taj segment samo znači čačkati mečku.a ovo se odnosi i na sve ostale proizvode u maloprodaji koji su agrokoru direktna konkurencija,ili gdje ima k-plus marku,ajde recimo 70-80 % asortimana.
šta mislite da agrokor ne zna koliku maržu ima tedeski u žvakama,i da će mu to tolerirati.
a zadnji čin je da vam plate u kompezaciji ili ne plaćaju na vrijeme.
Možete pojasniti situaciju samnom i Ingrom?
Što je tu nejasno, otkrio sam dionicu na 12 000 kuna i afirmativno pisao do 60 000.
Kolega, vaš post od 17.10.2007. Dan nakon što je Ingra ostvarila ATH:
Tu sam, tu sam, ne vidim se od poplave postova u zadnje vrijeme.[smiley2]
Lagana stabilizacija oko 61 000, bilo je i za očekivati.
Iako me osobno iznenadilo da danas nije jače poraslo, obzirom na tekst u Poslovnom o vjerojatno novom poslu od 264 milijuna kuna.
Polako ali sigurno koračamo dalje.
Novi poslovi na vidiku.
Spektakl se nastavlja.[smiley2]
Toliko o vjerodostojnosti.
[/quote]
I što je sada tu nevjerodostojno?
60 000 61 000 kao da nije svejedno, razlika je manje od 2 %, mislim stvarno..
P.S. Zanimljivo da ste član foruma od 12.2008. a upoznati ste sa mojim pisanjem iz 12.2007. Što je, stari nick ili nickovi otišli u penziju, izgubili na reputaciji?
Vidite kako ja pišem na forumu od 02.2006. kolega pa sve do danas, to je kolega vjerodostojnost!
lp
evo kako se u konzumu formira cijena vode.tj koji je preduvjet da bude neki proizvođač listan na policama
najeftinija je kiseljak,nakon toga ide jamnica,pa jana negazirana i onda svi imaju odmak 15-30% u cijeni .najbolje pozicije imaju sve vode koje agrokor proizvodi,a ostali imaju poziciju koliko plate,što dodatno poskupljuje i smanjuje marže i to stalno traže ponovo zbog razno raznih razloga.
tako da ni jedna voda nema što tražiti u konzumu ,i dok je tako petljati se u taj segment samo znači čačkati mečku.a ovo se odnosi i na sve ostale proizvode u maloprodaji koji su agrokoru direktna konkurencija,ili gdje ima k-plus marku,ajde recimo 70-80 % asortimana.
šta mislite da agrokor ne zna koliku maržu ima tedeski u žvakama,i da će mu to tolerirati.
a zadnji čin je da vam plate u kompezaciji ili ne plaćaju na vrijeme.
Evo kako kolega nije kupio još uvijek, pa i dalje piše nebuloze.
Evo i linka gdje se vide cijene voda u Konzumu.
http://online.konzum.hr/categories/5471143/products
Evo kako smo lako pobili nebulozne tvrdnje kolege.
Evo da napišem da i vaš plavi kupuje u Konzumu vodu, ali ne Janu, igrom slučaja Studenu.
Evo kako je sve lako u životu, kada na vrijeme proučiš dionicu ( kao ja ATGR na 695-700 ) i tvrtku i kreneš kupovinu.
Evo kako neki nikada neće naučiti.
lp
Došli smo do glavnog zaključka. Todorić ima sve. Ako počne puniti i nešto slično cedeviti…što će
prodavati Atlantic?
Maloprodaje su zakon. Todorić može sa Koprivnicom dogovoriti ono što treba. Ipak, borba za
ostatak robnih marki je nemilosrdna. Ako Todorić kupi Podravku, sve je jasno.Ulazi Atlanticu
na tržište farmaceutike i postaje vladar svega.
Vi zaboravljati opet Srbe i njihove VODE. Nemaju takve skupe koncesije na crpilišta izvora-
ostali troškovi su manji. Ući će na naše tržište krišom. Za sada im je bolje snabdijevati
Arapske Emirate i ne se zahebavati sa našim propisima.
Konkretno- vodavoda- ne znam da li je još na tržištu Srbije- najprodavanija marka- najbolji dizajn.
/ nema veze s kolegom VODAVODA?/
što se tiče vode, ATGR nema nikakve šanse da napravi nekakav ozbiljniji rezultat. Ako Coca-cola s znatno jačim distributivnim kanalom nije uspjela neće ni Atlantic.
Biti će možda u najboljem slučaju četvrti distributer vode u državi.
Ovo preuzimanje Kalničke vode je napravljeno samo da bi se kvalitetno mogla zaokružii ponuda bezalkoholnih pića, ali objektivno pored Coca-cole, Jamnice i Podravke oni nemaju šanse.
joj previše mi vas se tu nakupilo ovaj tjedan, šta je tako zanimljivo odjednom?
faza participacije javnosti…bit će jeftino na 1100.
što se tiče vode, ATGR nema nikakve šanse da napravi nekakav ozbiljniji rezultat. Ako Coca-cola s znatno jačim distributivnim kanalom nije uspjela neće ni Atlantic.
Biti će možda u najboljem slučaju četvrti distributer vode u državi.
Ovo preuzimanje Kalničke vode je napravljeno samo da bi se kvalitetno mogla zaokružii ponuda bezalkoholnih pića, ali objektivno pored Coca-cole, Jamnice i Podravke oni nemaju šanse.
Jedna strana medalje:
– raste prihod, neto dobiti, EBIT, EPS, ROA, ROE
Druga strana medalje:
– ovih dana cijena je 52W ATH
– zadnji put je oko 800,00 kn bila na CROBEX-u oko 4000
– koef.tek.likv. 1,77, dug/kapital 129,87, P/E 22,74, P/B 3,51, P/S 1,21
Pitam se:
– nije li ova cijena ipak malo previsoka s obzirom na pokazatelje,a bez obzira na potencijale tvrtke
– teško mi je zamisliti cijenu na CROBEX-u 4000
– čini mi se da je unaprijed odradila rast