Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,81 | 10.052 | 194 | 51,00 | 52,00 | 0,97% |
[color=blue]Otvoren prvi Multipower centar[/color]
Atlantic Grupa je otvorila Multipower centar, svoj prvi prodajni objekt koji će ujedno imati funkciju savjetovališta o sportskom nutricionizmu. Novi objekt na južnom ulazu u Zagrebački velesajam otvorio je u nazočnosti brojnih sportaša i poslovnih parnera Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe za diviziju Distribucija.
Svo osoblje Multipower centra ima bogato iskustvo aktivnog bavljenja sportom i sportskim nutricionizmom te je prošlo dodatnu edukaciju od strane njemačkih stručnjaka iz Atlanticove divizije Sportska i aktivna prehrana. Sportaši i rekreativci sada mogu na jednom mjestu dobiti stručne savjete od diplomiranog nutricioniste te pronaći sve proizvode ovog vodećeg europskog branda hrane za sportaše.
Povodom otvorenja g. Nakić je naglasio kako Multipower centar smatra „važnim za podizanje svijesti o brandu Multipower, koji je u vlasništvu Atlantic Grupe od lipnja prošle godine, te važnim korakom u promicanju sportskog nutricionizma u Hrvatskoj. Naša strateška odrednica je prilagodba svjetskih trendova i standarda u sportskoj i aktivnoj prehrani potrebama i navikama hrvatskih korisnika“.
[color=blue]Organski rast u prvih šest mjeseci 13%[/color]
U prvih šest mjeseci 2006. godine Atlantic Grupa je ostvarila ukupan prihod od 727 milijuna kuna, što predstavlja 13% organskog i 52% ukupnog rasta u odnosu na isti period prošle godine. Dobit prije oporezivanja Atlantic Grupe je u prvoj polovici godine iznosila 21,7 milijuna kuna.
Mladen Veber, Stariji potpredsjednik za operativno poslovanje, komentirao je rezultate: „Sva tri segmenta naše kompanije su poslovala u skladu s planovima. Divizija Distribucija bilježi rast na svim tržištima Jugoistočne Europe. Divizija Zdravlje i njega je ostvarila rast od 15%, čemu su najviše doprinijeli novi asortiman tvrdih bombona Cedevita i Pepermint te uspješno lansiranje nove linije kozmetičkih proizvoda za njegu tijela Rosal Dalmatica. Divizija Sportska i aktivna prehrana je glavninu rasta ostvarila daljim jačanjem robne marke Multipower na tržištima Njemačke, Velike Britanije i Italije, te potpisivanjem ugovora za razvoj novih proizvoda u segmentu aktivne prehrane za multinacionalnu kompaniju Herbalife International.“
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 59%, a međunarodna tržišta s 41%.
[color=blue]Rast prihoda od 46% u 2005. godini[/color]
Atlantic Grupa je u 2005. godini ostvarila ukupni prihod od 1.2 milijardi kn, što je rast od 46% u odnosu na godinu ranije. Organski rast prihoda od prodaje je iznosio 18%, dok je preostali rast ostvaren preuzimanjem Haleka Hamburg, najvećeg europskog proizvođača hrane za sportaše čija je robna marka Multipower zastupljena na 36 svjetskih tržišta.
Dobit prije oporezivanja, financijskih troškova i amortizacije (EBITDA) iznosi 75.6 milijuna kn, što predstavlja rast od 9% u odnosu na 2004.godinu. Dobit prije oporezivanja iznosi 22.3 milijuna kn, a neto dobit umanjena za manjinske interese iznosi 17.0 milijuna kn.
U rezultat su uključeni i jednokratni troškovi od 17.2 milijuna kn vezani za transakciju preuzimanja Haleka, te njegovu integraciju u poslovni sustav Atlantic Grupe. Troškovi primarno obuhvaćaju naknade financijskim i pravnim savjetnicima u Njemačkoj, Nizozemskoj, Švicarskoj i Hrvatskoj, te jednokratni trošak usklađenja materijalne imovine Haleka prilikom njegova preuzimanja.
59% prihoda od prodaje Atlantic Grupe ostvareno je na hrvatskom tržištu, 20% u Njemačkoj, a 14% na ostalim EU tržištima. Tržište jugoistočne Europe (bez Hrvatske) u prihodima sudjeluje s 6%. Važno je naglasiti da su u 2005. ulaganja u marketing povećana za 73% u odnosu na 2004. godinu. Navedena ulaganja su prvenstveno bila usmjerena na podršku robnim markama Cedevita, Rosal, Plidenta i Melem, što je rezultiralo rastom njihove prodaje i tržišnih udjela na svim tržištima jugoistočne Europe.
Atlantic Grupa u 2006. godini najavljuje transformaciju iz društva s ograničenom odgovornošću u dioničko društvo, te novi ciklus širenja portfelja, kako distribucijskog, tako i u sferi akvizicija kompanija i snažnih robnih marki.
Plan ukupnih prihoda za 2006. godinu iznosi više od 1.6 milijardi kn, a u cijelosti se temelji na organskom rastu od 33%, dok će eventualne akvizicije dodatno uvećati plan ukupnog prihoda.
[color=blue]Atlantic preuzeo britansku tvrtku Sports Direct[/color]
Atlantic Grupa je preuzela britansku tvrtku Sports Direct koja svojim proizvodima u segmentu prehrane za sportaše snabdijeva više od 600 fitness klubova u Velikoj Britaniji, a prošle je godine na britanskom tržištu ostvarila promet u iznosu od 4.5 milijuna eura. U vlasničku strukturu tvrtke s 50 posto udjela Atlantic Grupa je ušla kupnjom njemačkog Haleka u lipnju 2005., a preuzimanje preostalih 50 posto vlasništva od lokalnog britanskog partnera Atlanticu omogućuje daljnja strateška ulaganja u razvoj poslovanja na tržištu Velike Britanije.
Proces preuzimanja vodio je g. Neven Vranković, potpredsjednik za korporativne aktivnosti: „Preuzimanje Sports Directa je važan korak za naš snažniji nastup na tržištu Velike Britanije koje ima veliki potencijal. Kako naš partner nije bio u mogućnosti pratiti naše ambiciozne planove ulaganja u razvoj poslovanja, odlučili smo preuzeti njegov vlasnički udio. Pregovori su započeli još prošlog ljeta, nakon našeg ulaska u vlasničku strukturu Sports Directa, a proces je okončan prošli tjedan Atlanticovim preuzimanjem 100% vlasničkih udjela u tvrtki. Vrijednost britanskog tržišta hrane za sportaše i dodataka prehrani procjenjuje se na oko 150 milijuna funti, a Atlantic Grupa sada ima sve pretpostavke za značajnije iskorake na tom tržištu.“
Prošlogodišnja akvizicija njemačkog Haleka, vodećeg europskog proizvođača hrane za sportaše, pozicionirala je Atlantic Grupu na razvijenim zapadnim tržištima i potpuno internacionalizirala njeno poslovanje. Konkretni sinergijski učinci nove internacionalne korporativne strukture vidljivi su i na primjeru nove članice Atlantic Grupe. U Londonu, primjerice, naši tehnolozi već treniraju prodajnu silu Sports Directa, a distribucija proizvoda ovih se dana intenzivno širi iz fitness centara i u golf klubove. S obzirom na to da je Divizija distribucije Atlantic Grupe na tržištima u jugoistočnoj Europi visoko razvila distribucijski know-how, tim hrvatskih stručnjaka pomaže njemačkim kolegama u unaprjeđenju distribucije proizvoda i na tamošnjem tržištu. U završnoj fazi je i harmonizacija Halekovih poslovnih procesa na kojoj su više mjeseci intenzivno surađivali hrvatski i njemački stručni timovi. Harmonizacija se sastojala od četiri projekta: usklađivanja procesa planiranja prodaje, proizvodnje i nabave; uvođenja metodologije za razvoj novih proizvoda; implementacije međunarodnog standarda International Food Standard (IFS); te optimizacije operacija u proizvodnji, logistici i nabavi.
Haleko, koji danas funkcionira kao divizija Atlantic Grupe sa sjedištem u Hamburgu, ima desetak tvrtki te predstavništva u Velikoj Britaniji, Italiji i Hong Kongu. Osim navedenih zemalja, glavna su tržišta za njegove proizvode skandinavske države, Austrija i Rusija, a proizvodi se distribuiraju u 36 zemalja diljem svijeta. Nakon integracije Halekovog poslovanja Atlantic Grupa 59 posto prihoda ostvaruje od prodaje na hrvatskom tržištu, 20 posto u Njemačkoj te 14 posto na ostalim EU tržištima, 6 posto u jugoistočnoj Europi (bez Hrvatske), a preostalih 1 posto na ostalim svjetskim tržištima.
[color=blue]Potpisan sponzorski ugovor s Dujom Draganjom[/color]
Emil Tedeschi, predsjednik uprave Atlantic Grupe, Tomislav Čović, potpredsjednik uprave Getroa, Tomislav Karlo, glavni tajnik Hrvatskog plivačkog saveza i Duje Draganja, jedan od najperspektivnijih hrvatskih sportaša, danas su u zagrebačkim Utrinama potpisali trogodišnji ugovor o sponzorstvu.
Partnerski odnos Atlantic Grupe s Dujom Draganjom i Hrvatskim plivačkim savezom, realiziran u suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom, važan je korak u sustavnoj podršci hrvatskom sportu i njegovim najpropulzivnijim akterima. Atlantic Grupa će kao Draganjin sponzor tijekom naredne tri godine podržavati mladog plivača u pripremama za nove sportske pothvate. Prva je prilika da dokaže potencijal prvaka već svjetsko prvenstvo u plivanju u kratkim bazenima u Šangaju 30. ožujka, a velike su ambicije i u srpnju na europskom prvenstvu u Budimpešti. Atlantic Grupa bodrit će Draganju i u pripremama za svjetsko prvenstvo u Melbourneu sljedeće godine, kao i na Olimpijskim igrama u Pekingu 2008.
Hrvatska mora biti u mogućnosti školovati i stvoriti poduzetnike, znanstvenike, dizajnere, umjetnike i sportaše svjetske klase. Potpora uspješnih hrvatskih tvrtki i pojedinaca ključna je za dugoročnu održivost i promociju profesionalnog sporta, te osobito za stvaranje hrvatskih sportaša svjetske klase koji su uz kvalitetne kompanije naši najbolji veleposlanici.
Nakon ovoliko pozitivnih postova uvaženog kolege matrixa još sam uvjereniji da to treba imati (i prije sam bio, ali sada sam još sigurniji), ali badava mi sve kad fali novaca [smiley3]
Nakon ovoliko pozitivnih postova uvaženog kolege matrixa još sam uvjereniji da to treba imati (i prije sam bio, ali sada sam još sigurniji), ali badava mi sve kad fali novaca [smiley3]
Kolega,no nemojte tako…[smiley2]
Da li Vam je ostala sića od T-ht-a?
zanima me da li ce “rezanje”paketa pri ovom IPO-u ( a sigurno ce ga biti) biti proporcionalno ili ce biti limitirano iznosom kao u slucaju MGMA no ne vjerujem da itko zna odgovor na ovo pitanje.[smiley8]
Kolega Matrix90, nakon detaljnog izlaganja, kojeg, nažalost, nestignem pročitati, jedna mi je informacija sigurno promakla. A ta je: koliko će dana trajati upis ponuda?
Hvala unaprijed
jel netko radio fundamentalnu analizu za ATGR
Abacus brokeri