Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 50,00 | 2.050 | 41 | 50,00 | 50,50 | 0,40% |
po meni bi cijena trebala biti bliže 200 nego 100 (u gornjoj polovici između ova dva broja) mil eura. a to je (trenutno) jako velika investicija za AG…
Ja čisto sumnjam da će Slovenci dati Atlanticu da kupi tako važnu kompaniju. Već će oni smisliti neki paradržavni fond koji će se ubaciti tu i pokupiti ispred Atlantica. Već viđeno u drugim slučajevima preuzimanja.
Kolega, nije točno.
Glavnu riječ ovdje vodi francuska banka BNP Paribas ( savjetnik Drogi Kolinskoj ), kojoj/emu je u interesu da se saniraju što prije postojeći dugovi.
Cijena koju bi mogli postići bila bi s premijom zasigurno viša od 100 mil eura, ali nezahvalno je davati takve komentare…
U svakom slučaju ponuda je neobavezujuća.
[/quote]
Ja se nadam da ste u pravu, ali dosad je iskustvo pokazalo da su hrvatskim firmama vrata Slovenije zatvorena na ovaj ili onaj način.
No ovdje bi mogao biti problem i snaga Atlantica da preuzme DK. Pitanje je ima li Atlantic dovoljno gotove love za to ili bi morao u dokapitalizaciju? Nisam siguran da Emil želi još razvodniti svoje vlasništvo nad Atlanticom.
Kolega, nije točno.
Glavnu riječ ovdje vodi francuska banka BNP Paribas ( savjetnik Drogi Kolinskoj ), kojoj/emu je u interesu da se saniraju što prije postojeći dugovi.
Cijena koju bi mogli postići bila bi s premijom zasigurno viša od 100 mil eura, ali nezahvalno je davati takve komentare…
U svakom slučaju ponuda je neobavezujuća.
[/quote]
Ja se nadam da ste u pravu, ali dosad je iskustvo pokazalo da su hrvatskim firmama vrata Slovenije zatvorena na ovaj ili onaj način.
No ovdje bi mogao biti problem i snaga Atlantica da preuzme DK. Pitanje je ima li Atlantic dovoljno gotove love za to ili bi morao u dokapitalizaciju? Nisam siguran da Emil želi još razvodniti svoje vlasništvo nad Atlanticom.
[/quote]
Nije mi jasno zašto svi spominju dokap i razvodnjavanje vl strukture kod ATGR?
Zar mislite da je to potrebno ? [wink]
Srdačan pozdrav
Droga ima EBITDA od 40-50 mil ecra.
Net debt od 150 milja evra.
Racunajte koliko sa marzama od 15% recimo idu ovakve kompanije.
Ispod 250 nece ni gledati ponudu.
Kolega, nije točno.
Glavnu riječ ovdje vodi francuska banka BNP Paribas ( savjetnik Drogi Kolinskoj ), kojoj/emu je u interesu da se saniraju što prije postojeći dugovi.
Cijena koju bi mogli postići bila bi s premijom zasigurno viša od 100 mil eura, ali nezahvalno je davati takve komentare…
U svakom slučaju ponuda je neobavezujuća.
[/quote]
Ja se nadam da ste u pravu, ali dosad je iskustvo pokazalo da su hrvatskim firmama vrata Slovenije zatvorena na ovaj ili onaj način.
No ovdje bi mogao biti problem i snaga Atlantica da preuzme DK. Pitanje je ima li Atlantic dovoljno gotove love za to ili bi morao u dokapitalizaciju? Nisam siguran da Emil želi još razvodniti svoje vlasništvo nad Atlanticom.
[/quote]
Nije mi jasno zašto svi spominju dokap i razvodnjavanje vl strukture kod ATGR?
Zar mislite da je to potrebno ? [wink]
Srdačan pozdrav
[/quote]
Odakle inače Atlanticu tolike pare za preuzimanje? Krediti?
Preuzimanje Droga Kolinske za Atlantic jako dobar i logičan potez
ulaz na utakmicu besplatan za sve:
http://www.kkcedevita.hr/start.asp?dir=vijest&vijestid=1344
KK Cedevita – Zagreb, 21.4., srijeda, 18,30 sati, Sutinska vrela, Podsused
izuzetno važna utakmica za Cedevitu, dođite i bodrite Cedevitu…
Da se nadovežem
Atlanticu za Drogu Kolinsku treba 350 milijuna eura
Droga Kolinska: BC Partners i Texas Pacific Group glavni konkurenti Atlanticu