Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,50 | 618 | 12 | 51,50 | 52,50 | -1,90% |
Matrix, jesi li ti mozda glasnogovornik Atlantica, ili eventualno Tedeschijev biograf??[smiley8][smiley8][smiley8]
Malo pretjerano za moj ukus ali ovo je ipak otvoren forum pa ako ga veseli……[smiley6] Posebno mi je bitna slika cedevita bonkasa – to je kljucno u mojoj odluci uci ili ne. [smiley5]
leon swpr: ” Matrix, jesi li ti mozda glasnogovornik Atlantica, ili eventualno Tedeschijev biograf??[smiley8][smiley8][smiley8] “ Malo pretjerano za moj ukus ali ovo je ipak otvoren forum pa ako ga veseli……smiley6]
Kolega svatko od nas ima svoj ukus,no najbolji je uskus slatkih cedevitinih bombona, zar ne?
[smiley11]
ivek123:
”
leon swpr: ” Matrix, jesi li ti mozda glasnogovornik Atlantica, ili eventualno Tedeschijev biograf??[smiley8][smiley8][smiley8] “ Malo pretjerano za moj ukus ali ovo je ipak otvoren forum pa ako ga veseli……smiley6]
”
Kolega svatko od nas ima svoj ukus,no najbolji je uskus slatkog Cedevitinog čaja…zar ne?
[smiley11]
Sorry, meni je Bandic uzor. Pijem samo vodu i svijetlim u mraku. [smiley2]
Kolega svatko od nas ima svoj ukus,no najbolji je uskus slatkih cedevitinih bombona, zar ne?
[smiley11]
Nego, umjesto ovih silnih postova ako imas dvije kratke i pouzdane informacije sa jucerasnje sjednice bio bih/bili bi ti zahvalni jer mislim da su one u ovom trenutku ipak najzanimljivije:
– da li IPO pocinje stvarno 23. listopada,
– kolika ce biti cijena u IPO-u
Unaprijed hvala.
matrix90: ” Kolega svatko od nas ima svoj ukus,no najbolji je uskus slatkih cedevitinih bombona, zar ne? [smiley11] ” Nego, umjesto ovih silnih postova ako imas dvije kratke i pouzdane informacije sa jucerasnje sjednice bio bih/bili bi ti zahvalni jer mislim da su one u ovom trenutku ipak najzanimljivije: – da li IPO pocinje stvarno 23. listopada, – kolika ce biti cijena u IPO-u Unaprijed hvala.
Kolega prospekt neće nikuda pobjeći, tako da strplje-spašen.
A ovim 2 informacijama ne želim pričati.
Hvala na razumijevanju.
[color=blue]Kozmetika i osobna njega[/color]
Plidenta je najprodavanija zubna pasta na hrvatskom tržištu i jedna od vodećih u regiji. Proizvodi razvijeni u vlastitim laboratorijima predstavljaju rezultat znanja, iskustva i inovativnosti, suvremenih tehnoloških trendova i visokokvalitetnih sirovina i materijala. U širokoj paleti proizvoda Plidenta nudi zubne paste prilagođene raznovrsnim potrebama osiguravajući uvijek vrhunsku kvalitetu koju zahtijevaju potrošači.
Melem – univerzalna zaštitna krema je proizvod vrlo svestrane uporabe.
Rosal proizvodi za njegu lica namijenjeni su potpunoj njezi od rane mladosti do zrele dobi.
Rosal njega ruku je suvremena linija proizvoda koja nastavlja tradiciju provjereno kvalitetnih kozmetičkih proizvoda.
Rosal family pruža bogatu svakodnevnu njegu cijeloj obitelji.
Linija proizvoda za njegu usana Rosal Lip Balm sastoji se od četrnaest proizvoda.
Rosal Dalmatica mlijeka i losioni za tijelo za njegu svih tipova kože.
Proizvodi Soléval sun care za zaštitu od sunca sadrže aktivne sastojke, UVA+UVB filtre i vitamin E.
Corona odstranjivač laka za nokte.
Linija proizvoda Ralon namijenjena je osnovnoj njezi i zaštiti kože za vrijeme i poslije brijanja.
Pitroid je linija insekticida i repelenata različitih oblika i namjena koja efikasno uništava sve vrste letećih i gmižućih kukaca.
Linija proizvoda Dipterol namijenjena je za zaštitu od uboda komaraca, krpelja i drugih kukaca.
Asepsoleta antiseptička maramica koristi se za dezinfekciju ruku i površine predmeta uz istovremeno odstranjivanje nečistoća i prljavštine.
Asebon-šampon za masnu kosu.
[color=blue]Hrana za sportaše[/color]
Proizvodi Atlantic Grupe pod robnom markom Multipower europski su lider u segmentu prehrane za sportaše.
Trideset godina tradicije i pionirski status u ovoj kategoriji proizvodnje rezultirali su vodećim robnim markama Multipower, Powergym, Multaben i Champ. Dugogodišnja bliska suradnja s vrhunskim sportašima i nutricionistima temelj je za prepoznavanje potreba potrošača i stalan razvoj inovativnih proizvoda za sportsku i zdravu prehranu. Proizvodni asortiman obuhvaća hranu za profesionalno i rekreativno bavljenje sportom, fitness, body building i wellness. Zbog specifične potrošačke skupine kojoj su namijenjeni ovi proizvodi, razvijeni su specijalni kanali distribucije kroz fitness klubove, dućane sportskom opremom, ljekarne i drogerije, koji obuhvaćaju preko 35.000 prodajnih mjesta diljem Europe.
Proizvodni procesi certificirani su prema međunarodnim normama ISO 9001:2000. Proizvodni pogon smješten je u Blekedeu, a sjedište divizije Sportska i aktivna prehrana nalazi se u Hamburgu.
Održivost poslovanja i marži?
Atlantic Grupa raste organski i akvizicijama. Organski rast postiže se kontinuiranim inoviranjem asortimana i prodorom na nova tržišta, te ulaskom u nove kanale distribucije (ljekarne, HORECA). Akvirirane tvrtke sinergijski pridonose profitabilnosti poslovanja. Određeni pritisak na marže u Diviziji distribucija nastoji se umanjiti širenjem djelatnosti na nove principale što pridonosi ekonomiji razmjera.
Koriste li se porezne olakšice?
Provodi se porezno optimiranje unutar Grupe, a porezne olakšice koriste se kod edukacije i istraživanja i razvoja, te se koriste poticaji za ulaganja.
Cijena akviriranih kompanija?
Njemačka tvrtka Haleko OHG (sada Atlantic Multipower) kupljena je 2005. godine za 19,5 milijuna eura, Fidifarm/Dietpharm u Hrvatskoj 2007. za 83 milijuna kuna, a multivitu u Srbiji za 6 milijuna eura.
Mogućnost širenja portfelja?
Velike su mogućnosti rasta u OTC segmentu, te nadopunama prehrani za sportaše i rekreativce.
Financijski pokazatelji, neto zaduženje?
U 2006. godini AG je ostvarila 1.469 milijuna kuna ukupnih prihoda što predstavlja rast od 33% u odnosu na 2005. Prodaja je rasla 34%, EBIT 50%, a neto dobit 24%.
Ukupno zaduženje u 2006. godini iznosilo je 320,8 milijuna kuna.
Kolika je IRR projekata?
U investicijskim projektima nastoji se postići minimalna interna stopa rentabilnosti od 17%.
Postojanje vlastitog R&D?
Proizvodne divizije (Divizija zdravlje i njega te Divizija sportska i aktivna prehrana) imaju vlastite odjele za istraživanje i razvoj koje zapošljavaju tehnologe, kemičare i nutricioniste koji u uskoj suradnji s istraživačima tržišta razvijaju proizvode visoke kvalitete. U Diviziji sportska i funkcionalna prehrana gotovo 30% proizvoda se inovira na godišnoj bazi
Zdravstvene karakteristike proizvoda ?
Zahvaljujući činjenici da je proizvodnja organizirana u skladu s međunarodnim standardima GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis of Critical Control Point), ISO 9001 i ISO 14001 svi proizvodi zadovoljavaju visoke zdravstvene zahtjeve potrošača.
A ovim 2 informacijama ne želim pričati.
Hvala na razumijevanju.
[smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2] Pa to su informacije koje ljudi zele znati a ne slika cedevite…. [smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
matrix90: ” A ovim 2 informacijama ne želim pričati. Hvala na razumijevanju. ” [smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2] Pa to su informacije koje ljudi zele znati a ne slika cedevite…. [smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
Sama slika Cedevite govori sve…tako da sami zaključite isplati li se ovaj ipo ili ne…[smiley11]
[color=blue]Zašto su kupili Nevu od Plive?[/color]
Emil Tedeschi, vlasnik i predsjednik uprave holdinga Atlantic Grupa, koji je prije nekoliko godina za 30 milijuna kuna od Plive kupio Nevu, vodećeg hrvatskog proizvođača kozmetičkih i higijenskih proizvoda, govori o proširenju svojih djelatnosti s distribucije na proizvodnju jakih robnih marki i planovima na regionalnu ekspanziju Cedevitom, Montana sendvičima, Plidentom i Rosalo.
Emil Tedeschi, predsjednik i vlasnik Atlantic Grupe, kupio Nevu, još jednu Plivinu kompaniju, za oko četiri milijuna eura. Nakon Cedevite, kupnjom vodećeg hrvatskog proizvođača kozmetičkih i higijenskih proizvoda, najpoznatijeg po linijama Plidenta i Rosal, Tedeschi je još jednom pokazao kako se njegova poslovna filozofija osniva na stalnom rastu i prihvaćanju novih izazova. Zahvaljujući tome Atlantic je od malog obiteljskog trgovačkog poduzeća koje je Emil Tedeschi osnovao s ocem i sestrom s nekolicinom zaposlenih prerastao u holding kompaniju koja danas broji više od 1100 zaposlenih i ima reputaciju vodećeg hrvatskog distributera robe široke potrošnje i regionalnog lidera u proizvodnji vitaminskih, dijetetskih i konditorskih proizvoda.
‘U Nevi smo zadržali sve zaposlenike, kao nekoć u Cedeviti: kad kupujemo tvrtku, uz robnu marku kupuju se ponajprije ljudi s njihovom poslovnom kulturom’ Emil Tedeschi, podrijetlom iz trgovačke korčulanske obitelji, svoju karijeru počeo je kao šegrt, radio je kao pripravnik u očevoj tvrtki u Trstu, živio je i radio u Veroni, Milanu i Frankfurtu, sa 22 godine postao je direktor milanske podružnice engleske trgovačke tvrtke Bunzl Group, kasnije Meteor Paper. Početkom devedesetih vratio se u Zagreb, osnovao vlastitu tvrtku Atlantic Paper i Atlantic trade te gradio temelje na kojima je izgrađen današnji imperij. Zbog biznisa u ranoj je mladosti prekinuo studij prava, ali se poslije vratio u školske klupe u Inseadu, jednoj od najprestižnijih poslovnih škola u Europi, gdje je pohađao napredni tečaj menedžmenta. Danas, nakon dvanaest godina rada, slovi za jednog od najperspektivnijih biznismena mlađe generacije, koji uspješno kormilari jednim od 50 najvećih poslovnih sustava u Hrvatskoj.
Croma vas je proglasila menedžerom godine, premda ste Cedevitu kupili 2001. Što vama znači taj izbor?
Nagradu za najboljeg menedžera u 2001. prije svega doživljavam kao priznanje kompaniji koju vodim. Vjerujem da žiri sastavljen od kolega menedžera nije vrednovao samo akviziciju Cedevite, nego su prije svega vodili računa o tome da se naša kompanija razvijala sustavno, svake godine ostvarujući rast prema bitnim parametrima: ukupnom prihodu, dobiti prije i poslije oporezivanja, broju zaposlenih, rastu na inozemnim tržištima, ali i inovacijama u biznisu, kreativnosti i kvaliteti ljudi koje je naša sredina iznjedrila. Akvizicija Cedevite je sigurno poslovna transakcija koja je zaslužila medijsku pažnju zbog toga jer je ona uz Vegetu najpoznatija robna marka proizvoda široke potrošnje, ne samo u Hrvatskoj, nego i na prostorima bivše Jugoslavije. Vrijednost te akvizicije veća je od 24 milijuna eura, a činjenica da smo za svih 350 zaposlenih garantirali minimum od tri godine pune zaposlenosti, bila je vrlo značajan element transakcije. Nije ni manje važno da je Savezna Republika Njemačka posredno kroz svoje Društvo za investicije i razvoj DEG, 37-postotni suvlasnik Cedevite.