Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,50 | 824 | 16 | 51,00 | 52,50 | -1,90% |
Oprostite, ovo ću shvatiti tek kao slabo prikrivenu dežurnu provokaciju.
Provokaciju? WTF? Jeste li Vi uopće shvatili što sam ja htio reći u svom postu?
Ova dionica zaslužuje puno veći promet, pa tako i rast cijene. No, s obzirom na kojim je razinama bila, te na kojima je sad, to najbolje govori o onima koji je prodaju, a ne o ATGR, ni kao firmi, ni kao dionici.
Probao cedevitu limeta, stvarno je odlična!
Probao cedevitu limeta, stvarno je odlična!
a ja probao Podravkin plagijat koji je došao sa Nacionalom kao reklama
http://www.podravka.hr/brandovi/novi-proizvodi/lero-instant-napitak-naranca
cedevita – lerovita
"9 vitamina" – "9 vitamina"
"narančasto-bijeli imidž sa plavim detaljima" – "narančasto-bijeli imidž sa plavim detaljima"
"temeljna naračasta boja u dvije nijanse" – "temeljna naračasta boja u dvije nijanse" (praktiči iste dvije!)
"kružni uzorci/mjehurići kao dio imidža" – "kružni uzorci/mjehurići kao dio dizajna"
–> okus: vrlo sličan u oba proizvoda, gdje je prvi brend (Cedevita) bitno stariji od drugoga (LeroVita)
–> naziv proizvoda i dizajn pakiranja i promidžbenih materijala: vrlo slični, gdje je Cedevita s tim prisutna puno prije nego li je ovaj drugi uopće nastao
Recite vi sad meni da li je ovo plagijat, zloporaba tuđeg brenda, ili normalan način plasiranja "novog proizvoda" od strane "konkurentske kompanije"?
Ja mislim da bi Cedevita d.d. trebala ovo utužiti. Znamo kakvo je naše pravosuđe i kako kod nas danas baš i ne živi svijest o zaštiti autorskih prava, intelektualnog vlasništva i brendova… ali treba pokušati, jer ovo je definitivno po svakoj točki preslično, nije to samo slično ime kao što takvih slučajeva ima svuda po svijetu (bezbroj ne nešto-vita), nego i sve ostalo do u vrlo sitne detalje, tako da to baš i nije slučajno ispalo ili bilo nužno da tako ispadne. A možda se samo radi o nekreativnosti branding-stručnjaka koji su osmislili taj novi brend, da nisu mogli ništa "bar mrvicu razlikovnije" osmisliti… ali to nije opravdanje, to je razlog za tužbu i pristojnu odštetu bez obzira koliko brzo bilo provedeno povlaćenje ovih artikala sa polica i rebranding.
http://www.tportal.hr/lifestyle/zdravlje/35095/Multivitamini-cine-vise-stete-nego-koristi.html
Multivitamini, da ili ne?
Atlantic veći od Podravke!
KK Cedevita osvojila turnir u Gorici, razbili ugledni Uniks koji je dan prije dobio Zadar u polufinalu! Bravo!! [thumbsup]
Atlantic Grupa: Tužit ćemo Podravku zbog plagiranja Cedevite
Pravo izbora osnovno je načelo slobodnog tržišta, pa tako i kada je prehrana u pitanju. Ipak, brzina kupnje i velik izbor, kupce često dovode u zabunu, umjesto jednog proizvoda kući donesu njegovog blizanca, slične ili iste ambalaže.
[CUT]
Ja mislim da bi Cedevita d.d. trebala ovo utužiti. Znamo kakvo je naše pravosuđe i kako kod nas danas baš i ne živi svijest o zaštiti autorskih prava, intelektualnog vlasništva i brendova… ali treba pokušati, jer ovo je definitivno po svakoj točki preslično, nije to samo slično ime kao što takvih slučajeva ima svuda po svijetu (bezbroj ne nešto-vita), nego i sve ostalo do u vrlo sitne detalje, tako da to baš i nije slučajno ispalo ili bilo nužno da tako ispadne. A možda se samo radi o nekreativnosti branding-stručnjaka koji su osmislili taj novi brend, da nisu mogli ništa "bar mrvicu razlikovnije" osmisliti… ali to nije opravdanje, to je razlog za tužbu i pristojnu odštetu bez obzira koliko brzo bilo provedeno povlaćenje ovih artikala sa polica i rebranding.
[/quote]
Mali ispravak, Cedevita d.o.o.
[CUT]
Ja mislim da bi Cedevita d.d. trebala ovo utužiti. Znamo kakvo je naše pravosuđe i kako kod nas danas baš i ne živi svijest o zaštiti autorskih prava, intelektualnog vlasništva i brendova… ali treba pokušati, jer ovo je definitivno po svakoj točki preslično, nije to samo slično ime kao što takvih slučajeva ima svuda po svijetu (bezbroj ne nešto-vita), nego i sve ostalo do u vrlo sitne detalje, tako da to baš i nije slučajno ispalo ili bilo nužno da tako ispadne. A možda se samo radi o nekreativnosti branding-stručnjaka koji su osmislili taj novi brend, da nisu mogli ništa "bar mrvicu razlikovnije" osmisliti… ali to nije opravdanje, to je razlog za tužbu i pristojnu odštetu bez obzira koliko brzo bilo provedeno povlaćenje ovih artikala sa polica i rebranding.
[/quote]
Mali ispravak, Cedevita d.o.o.
[/quote]
ispričavam se na pogreški 😉
P.S. Kad smo već kod Cedevite zanima me tko je vlasnik 19 % Cedevite d.o.o.?? Kažu u izvješću da su 81 % vlasnici, tko je preostalih 19 %?