ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 17:30
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATGR
49,87
1.496
30
49,80
50,00
-0,40%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

[color=blue]Upis dionica Atlantic Grupe u trećem tjednu listopada[/color]

Atlantic Grupa je, na temelju ranije odluke Glavne skupštine o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem novih dionica u svrhu inicijalne javne ponude, za 11. listopada sazvala izvanrednu Glavnu Skupštinu na kojoj će se odrediti raspon cijene dionica u javnoj ponudi, stoji u priopćenju kompanije objavljenom danas na Zagrebačkoj burzi. Inicijalnom javnom ponudom bit će obuhvaćeno 31,01 posto dionica, a njihov plasman planira se za treći tjedan listopada ove godine, kad će se objaviti i cjenovni rang te javni poziv na upis i uplatu, pod pretpostavkom da Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga do tada odobri Prospekt izdanja novih dionica Atlantic Grupe. Javna ponuda će obuhvaćati upis 382.970 redovnih dionica novog izdanja te prodaju 382.969 redovnih dionica postojećeg dioničara Svetozara Tedeschija. Razdoblje za upis novih, odnosno kupnju postojećih dionica Atlantic Grupe trajat će sedam dana od dana otvaranja knjige naloga. Atlantic Grupa planira uvrštenje dionica u službenu kotaciju Zagrebačke burze nakon što Hanfa odobri tzv. prospekt uvrštenja. Prema odluci Glavne skupštine alokacija redovnih dionica kompanije planirana je u odnosu 75:25, pri čemu je udio od 75 posto predviđen za institucionalne investitore, a 25 posto za građanstvo. Postojeći dioničari Atlantic Grupe s vlasničkim udjelom većim od 1 posto (Emil Tedeschi, Lada Tedeschi Fiorio i njemačka razvojna banka DEG) obvezuju se na lock up period – razdoblje u kojem neće ni na koji način raspolagati svojim dionicama, u trajanju od 18 mjeseci od provedene inicijalne javne ponude. Svi ostali sadašnji i budući dioničari društva neće biti u lock up obvezi, te će svojim dionicama moći raspolagati po vlastitom nahođenju. Kapital prikupljen uspješnom provedbom postupka inicijalne javne ponude novoizdanih dionica, koristit će se za ulaganje u daljnji razvoj i rast Atlantic Grupe, stoji u priopćenju.


mislim da je teško reći o isplativosti ulaganja ako će biti ogromnog rezanja. ja ću se osobno kratkoročno isposuđivat (čitaj neću dat svoju lovu za IPO) da dam što veću ponudu jer se nebi čudio da dobimo samo 10% uplaćenog. čak mislim da je to realan scenarij. lovu od HTa tj povrat ću ulupat u druge dionice. nema prevelikog smisla davat ikakve ponude ispod 100.000 kn i to ako Vam leže sa strane ili imate od prijatelja ili rodbine posudit na par tjedana. ovo nije IPO za male ulagače.

Ako sam dobro razumio cca 800k dionica ide na IPO od čega 25% ili cca 190k pripada fizičkim osobama. Vrijednost dijela koja ide fizičkim osobama, ovisno o cijeni na IPO, trebala bi biti između 150 i 190M kn. Koliko je realno očekivati da se uplati 1,5 do 1,9 milijardi kuna samo od građana da bi se paketi rezali na 10%?

Pozdrav


lost, ti si moj covjek… al nitko da nam pomogne sa informacijama…. toliko razlicitih misljenja sam cula da mi vise nista nije jasno….

ovo je zadnje sto ja znam, pa ako ti sto pomogne:
Fer cijena Atlantica od 500 do 600 kuna
To pokazuju prve spekulacije o vrijednosti dionice Atlantic grupe u javnoj ponudi, no očekuje se da će ipak biti između 900 i 1000 kuna
PIŠE Frenki LAUŠIĆ
Na temelju ranije odluke Glavne skupštine o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem novih dionica u svrhu inicijalne javne ponude (IPO), Atlantic grupa je najavila izvanrednu Glavnu skupštinu za 11. listopada, na kojoj će se odrediti raspon cijene dionica u javnoj ponudi, izvijestili su prošlog tjedna iz Atlantic grupe. Inicijalnom javnom ponudom bit će obuhvaćeno 31,01 posto dionica, a njihov plasman planira se za treći tjedan listopada 2007., kad će se objaviti i cjenovni rang, te javni poziv na upis i uplatu, pod pretpostavkom da Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA) do tada odobri Prospekt izdanja novih dionica Atlantic grupe.

Pravi tajming
Analitičari su odmah takav tajming IPO-a protumačili pametnim “iskorištavanjem” situacije s IPO-om T-HT-a, a zbog nastalog “viška novca” nastalog temeljem prevelike potražnje za dionicama najveće domaće telekomunikacijske kompanije. Zbilja, treći tjedan u listopadu bit će vrijeme u kojemu će i fizički i institucionalni ulagači već tjedan dana na račune dobiti povrat preplaćenih uplata za dionice T-HT-a, a i proći će prvi val tržišne histerije zbog početka IPO-a T-HT-a.

Usporedna analiza
Sukladno tome počele su i prve spekulacije o cijeni dionice koju će Atlantic odrediti u prvoj fazi IPO-a, pa se tako barata navodnom “fer-cijenom” od 500 do 600 kuna, dok se “grinta” zbog navodno očekivane cijene od 900 do 1000 kuna. Naravno, iz Atlantic grupe ni u snu ne žele javno govoriti o tome. Podsjetimo, na pitanje novinara jesu li u Atlantic grupi napravili usporednu analizu vrijednosti burzovnih dionica sličnih tvrtki u regiji, Emil Tedeschi, većinski vlasnik i predsjednik Uprave Atlantic grupe je odgovorio potvrdno, ali uz napomenu kako je struktura Atlantic grupe malo teža za usporedbu od “klasičnih” tvrtki kao što su telekomunikacijske ili naftne kompanije.

Alokacija 75:25

Prema odluci Glavne skupštine alokacija redovnih dionica kompanije planirana je u odnosu 75:25, pri čemu je udio od 75 posto predviđen za institucionalne investitore, a 25 posto za građanstvo. Postojeći dioničari Atlantic grupe sa vlasničkim udjelom većim od 1 posto (Emil Tedeschi, 62,4 posto), Lada Tedeschi (9,1 posto) i njemačka razvojna banka DEG (8,2 posto) obvezuju se na lock up period — razdoblje u kojemu neće ni na koji način raspolagati svojim dionicama, u trajanju od 18 mjeseci od provedene inicijalne javne ponude.

Daljnji razvoj

Svi ostali sadašnji i budući dioničari društva neće biti u lock up obvezi te će svojim dionicama moći raspolagati po vlastitom nahođenju. Kapital prikupljen provedbom postupka, ustvrdili su u Atlantic grupi, inicijalne javne ponude novoizdanih dionica, koristit će se za ulaganje u daljnji razvoj i rast Atlantic grupe.

Sedam dana za upis izdanja

Javna ponuda će obuhvaćati upis 382.970 redovnih dionica novog izdanja te prodaju 382.969 redovnih dionica postojećeg dioničara Svetozara Tedeschija (ima 18,3 posto dionica u sadašnjoj strukturi vlasništva). Razdoblje za upis novih, odnosno kupnju postojećih dionica Atlantic Grupe trajat će sedam dana od dana otvaranja knjige naloga.

[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

Upravo sam stigao izb pivnice “Mali Medo” u Tkalcicevoj. Bio na pivi sa ekipom. Sjdimo mi sa laptopima i debatiramo da li i ak da sto i kako se postaviti slijedeci tjedan. Narucili pivu i evo ti konobara sa cugom. Gleda on nas i dijeli boce kada krene:

” Sto je? Dionice ha? Ovo je sve kur….! Decki, Atlantic – tu je lova! Ici ce to gore 5-6 puta. Sigurno! Ja dizem hipoteku na stan i cijeli kredit stavljam u Atlantic! Za par mjeseci sve prodam, vratim kredit i ostane mi love za minimalno jos jedan stan! Kaj se zajebav…… kazem vam da je u Atlanticu lova! Provjerena informacija!!”

Namigne nam i ode. Ja sam jos u soku! [smiley13][smiley13][smiley13][smiley13]

skype - ivek1234

[color=blue]Atlantic Grupa, Microsoft i SPAN suradnja—suradnja traje već 2 godine[/color]

Sporazum definira okvir strateške poslovne suradnje u razvoju, izgradnji, implementaciji i održavanju informacijskih rješenja za Atlantic Grupu te, između ostalog, omogućava Atlantic Grupi pristup Microsoftovoj tehnologiji u ranim razvojnim fazama i obuhvaća intenzivnu suradnju na području stručnog obrazovanja.

Sporazum predviđa konsolidaciju postojećeg informacijskog sustava Atlantic Grupe i promptnu implementaciju vodećih tehnologija u funkciji povećanja poslovne konkurentnosti. Tako će se već u ranoj fazi implementirati podrška za IP telefoniju, konvergenciju glasa, videa i podataka, integraciju digitalnih identiteta korisnika, kriptografsku zaštitu i mobilni pristup, a krajnji cilj je siguran, pouzdan, skalabilan i napredan informacijski sustav koji će podržavati dinamični razvoj poslovanja Atlantic Grupe.

Emil Tedeschi je u razgovoru s prisutnim novinarima izjavio: “Jedina garancija za nastavak dinamičnog razvoja Atlantic Grupe je kontinuirano unapređivanje opće konkurentnosti našeg poslovanja, a jedan od ključnih faktora za to je uvođenje i držanje koraka s razvojem novih informacijskih tehnologija. Stoga ovaj sporazum, kojim s Microsoftom i Spanom dugoročno uređujemo suradnju na stvaranju naprednog informacijskog sustava Atlantic Grupe, vidimo kao jedan od stupova za svoj daljnji poslovni uspjeh“.

“Atlantic Grupa sebi postavlja izuzetno zahtjevne razvojne ciljeve i raduje nas da ćemo, u suradnji s našim partnerom, tvrtkom Span, surađivati na njihovom ostvarenju. Sigurni smo da će naša tehnološka rješenja donijeti dodanu vrijednost Atlantic Grupi.“, rekao je Davor Majetić, direktor Microsofta Hrvatska.

Za Nikolu Dujmovića, direktora Spana je “ovaj projekt pravi izazov za sistem integratore jer će se implementirati nova, vrhunska tehnološka rješenja u vrlo dinamičnu i zahtjevnu poslovnu okolinu.“

Pored licenciranja, Sporazum obuhvaća i Microsoftovu tehnološku podršku – Microsoft Consulting Services (Microsoftove konzultantske usluge) i MAPS – Microsoft Authorized Premier Support (cjeloviti program tehničke podrške), što predstavlja jedan od temelja za izgradnju i unapređenje cjelovitog informacijskog sustava Atlantic Grupe.

[color=blue]Malo o povijesti poslovanja[/color]

[color=blue]69%-tni rast izvoza Atlantic Grupe u prva četiri mjeseca 2005.[/color]

30. travanj 2005.Atlantic Grupa je objavila rezultate poslovanja za prva četiri mjeseca 2005. godine, te usporedne pokazatelje s istim razdobljem prošle godine.

Ukupni konsolidirani prihod je 277,6 milijuna kn što predstavlja rast od 18% u odnosu na prva četiri mjeseca 2004. Posebno se ističe snažni rast izvoza od 69% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, čemu je najviše doprinio segment Cedevita vitaminskih napitaka, nadopuna prehrani i funkcionalnih čajeva. U Atlantic Grupi ovakve iznimne rezultate tumače prvenstveno uspostavljanjem vlastite distribucijske mreže u Sloveniji i Srbiji, te osnivanjem operativne kompanije u Italiji.

Mladen Veber, potpredsjednik Atlantic Grupe za operativno poslovanje, ističe: »Iznimno smo zadovoljni našim izvoznim rezultatima u prva četiri mjeseca ove godine, ali nam je jednako važno i da su naši međunarodni partneri Lorenz i Hipp prepoznali Atlanticov regionalni koncept distribucijske aktivnosti, te su, uz suradnju na tržištima Hrvatske i Bosne i Hercegovine, istu proširili na Srbiju i Crnu Goru, odnosno Sloveniju.»

Atlantic Grupa imala je zapažen nastup i promociju svojih proizvoda na vodećim međunarodnim sajmovima BIT u Milanu i Cosmoprof u Bologni, što je već rezultiralo prvim narudžbama kozmetičkih proizvoda za njemačko i talijansko tržište.
U tijeku su pregovori i due dilligence za akviziciju jedne proizvodne kompanije u Zapadnoj Europi, kao i dvije značajne investicije u informatičku tehnologiju u segmentima proizvodnje (SAP) i logistike i distribucije (GOLD).

S obzirom na ovako dobre poslovne rezultate u prvom kvartalu, čini se da je ambiciozni poslovni plan Atlantic Grupe, koji predviđa 17%-ni organski rast prihoda u ovoj godini, realno ostvariv.


Koliko je realno očekivati da se uplati 1,5 do 1,9 milijardi kuna samo od građana da bi se paketi rezali na 10%?
Pozdrav

HT je skupio 12.2 mlrd kn, a “opskurna” VERN 220 mil. ATGR bi mogao glatko 1-2 mlrd (kod svih iznosa mislim na fizičke osobe)

[color=blue]Multipower dobio Nagradu Frost & Sullivan za liderstvo u tržišnom nastupu[/color]

(Zagreb, 16. prosinca 2005.) Multipower, vodeća europska robna marka u segmentu hrane za sportaše, dobila je uglednu Nagradu Frost & Sullivan za liderstvo u tržišnom nastupu. Nagrada je uručena g. Gregoru Leichtfriedu, potpredsjedniku Atlantic Grupe za Diviziju Haleko, na svečanosti u Londonu u ponedjeljak.

Nagradom Frost & Sullivan je prepoznata izvrsnost Haleka u osvajanju tržišnog udjela, povećanju prodaje i stvaranju prepoznatljivosti branda kod krajnjeg korisnika. Razvoj proizvoda i usluga je strateški usmjeren na zadovoljavanje potreba potrošača, a usmjerenost na prirodne sastojke stvorila je kod potrošača jamstvo kvalitete i učinkovitosti, te doprinijela zdravijem životnom stilu.

Gregor Leichtfried objašnjava Halekove prilagodbe trendovima na tržištu: “Ova prestižna nagrada rezultat je tridesetgodišnje tradicije u inovacijama i praćenju tržišnih trendova. Naime, hrana za sportaše je do 1990-ih godina bila fokusirana na profesionalni sport i bodybuilding. Danas se fokus prebacio iz teretana prema konceptu “total sporta”, odnosno na širi spektar sportova, te na rekreativno bavljenje sportom. Time smo otvorili posve nove tržišne segmente i stvorili pretpostavke za dugoročno održivi poslovni rast. Nagrada Frost & Sullivan odaje priznanje našoj poslovnoj filozofiji, fleksibilnosti i prilagodljivosti životnim stilovima prosječnoga europskog potrošača.”

Haleko je osnovan 1977. godine, kao prva tvrtka koja je na njemačkom tržištu ponudila hranu za sportaše, distribuiranu kroz fitness klubove. Robna marka Multipower je ubrzo postala vodeći europski brand. Haleko je od srpnja 2005. godine sastavni dio Atlantic Grupe, a proizvodi Divizije Haleko se prodaju u više od 30 zemalja diljem svijeta.

Frost & Sullivan je jedna od vodećih svjetskih konzalting kuća specijaliziranih za rast poslovanja i obrazovanje managementa u više od 20 poslovnih područja. Među prvima u svijetu su nudili usluge praćenja novih tehnologija, praćenja promjena u kanalima distribucije, predviđanja tržišnih trendova, te strateške analize konkurenata.

Emil je već dugo cijenjen u poslovnom svijetu. Evo npr. 2005 g. u Zurichu na Samitu privatnog bankarstva specialni gost sa temom: Zašto sam klijent Švicarske privatne banke!
http://www.euroforum.ch/DATA/pdf/P50837.pdf

I Love the Smell of Profits in the Morning!

[color=blue]Tedeschi: “Novac od prodaje dionica uložit ćemo u akvizicije”[/color]

Hrvatsko je tržište malo i relativno izolirano, a likvidnost tržišta je još uvijek vrlo visoka. Naravno, pratimo situaciju na svjetskom tržištu kapitala, ali jednako tako znamo da ne postoji snažna veza našeg i američkog tržišta koje je trenutno problematično.

Odlučili ste se na prodaju 31 posto dionica Atlantic Grupe inicijalnom javnom ponudom. Zašto?

Atlantic Grupa je jedan od najdinamičnijih poslovnih sustava u Hrvatskoj. Osim snažne pozicije u distribucijskom poslovanju, s kojim je Atlantic Trade startao početkom devedesetih, do danas se Atlantic Grupa razvila u vodećeg proizvođača vitaminskih napitaka u regiji gdje je Cedevita lider u kategoriji, u vodećeg proizvođača dodataka prehrani i vitaminskih pripravaka s Dietpharmom, dok je u Europi Atlantic vodeći proizvođač sportske prehrane s prepoznatljivim brandom Multipower. Naši brandovi kozmetičkih proizvoda poput Rosala, Plidente ili Melema također drže vodeće tržišne pozicije. Takva poslovna dinamika zahtijeva uvijek nova ulaganja, a ponudu dionica kompanije na tržištu trenutno procjenjujemo najboljim načinom za stjecanje svježeg kapitala koji će se uložiti u daljnji razvoj Atlantic Grupe i nove akvizicije.

U medijima se spominje mogućnost odgađanja IPO-a zbog pada vrijednosti dionica na Zagrebačkoj burzi. Je li to točno, odnosno kada će se dionice naći na IPO-u?

Hrvatsko je tržište malo i relativno izolirano, a likvidnost tržišta je još uvijek vrlo visoka. Naravno, pratimo situaciju na svjetskom tržištu kapitala, ali jednako tako znamo da ne postoji snažna veza našeg i američkog tržišta koje je trenutno problematično. Svjesni smo također da Europska centralna banka vodi računa o stabilnosti europskog tržišta kapitala, tako da se naši planovi o izlasku na burzu neće mijenjati.

Ove godine povećali ste temeljni kapital, povećali ste dobit za 40 posto u prvom polugodištu, te ste preuzeli distribucijsku tvrtku u Makedoniji, Multivitu u Srbiji i Fidifarm/Dietpharm u Hrvatskoj. Kakvi su Vaši daljnji planovi u regiji?

Atlantic Grupa je vrlo aktivna u regiji, gdje smo prisutni sa širokim asortimanom naših proizvoda. Cedevita vitaminski napitak je opće mjesto u kućanstvima i sve je prisutnija u ugostiteljskom kanalu na čitavom području regije, jednako kao što je, primjerice, Plidenta uvijek među najprodavanijim zubnim pastama. Također, Atlantic Grupa je kupnjom makedonske distribucijske tvrtke Vičiški komerc u srpnju zaokružila regionalni distribucijski sustav, koji pokriva tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije, tako da danas međunarodnim principalima na svim ovim tržištima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda. Regija je naše prirodno tržište na kojem se proizvodi Atlantic Grupe tradicionalno prepoznaju kao kvalitetni i gdje imamo odličnu suradnju s poslovnim partnerima. Kupnja Multivite od srbijanskog Hemofarma otvorila je vrata i široj suradnji s ovim farmaceutskim koncernom u području bezreceptnih lijekova.

Hoćete li se u budućnosti više orijentirati na proizvodnju ili na distribuciju?

Proizvodnja i distribucija kvalitetnih brandova robe široke potrošnje dvije su poluge poslovanja Atlantic Grupe koje se međusobno nadopunjavaju i zajedno čine Atlantic uspješnom kompanijom. Naša divizija Distribucija jednako fokusirano distribuira proizvode međunarodnih principala poput Wrigleya, Ferrera, Durexa ili Johnson&Johnsona kao i Atlanticove vlastite brandove, a svako proširenje proizvodnog portfelja prati širenje i razvoj distribucijskog poslovanja. Distribucija i proizvodnja su dio jedinstvene priče o Atlanticu i jednako smo fokusirani na obje djelatnosti.

Mislite li širiti djelatnost Atlantic Grupe i na druge privredne sektore?

Atlantic Grupa planira svoj razvoj primarno unutar postojećih djelatnosti kompanije, dakle distribucije i proizvodnje visokokvalitetne robe široke potrošnje. To znači da imamo puno prostora za širenje asortimana proizvoda i usluga, i na tom razvoju kontinuirano radimo. U tom smislu je akvizicija Vičiški komerca u Makedoniji značila širenje regionalnog distribucijskog sustava, a akvizicija Multivite jačanje pozicije i nadopunjavanje asortimana vitaminskih napitaka. Veliki prostor za rast postoji u segmentu sportske prehrane u Europi, gdje je naš brand Multipower lider u kategoriji, i gdje također postoji značajan prostor za sinergije s proizvodima iz asortimana Cedevite, Neve ili Dietpharma.

CEFT-a je stupila na snagu. Što očekujete od tog sporazuma?

Atlantic Grupa danas ima potpuno otvoreno tržište za svoje proizvode na području svih zemalja nove CEFT-e. Imamo vlastite kompanije u Sloveniji, Srbiji, BiH i Makedoniji i ne mogu reći da postoje neke skrivene prepreke. Ugovor o novoj CEFT-i za nas znači primarno potvrdu i dugoročnost za već ranije potpisane međudržavne sporazume, koji omogućuju apsolutnu konkurentnost i lidersku poziciju za čitav niz naših proizvoda. Rekao bih da je nova CEFTA jedan dodatni jamac da neće biti promjena kad je riječ o pozitivnim iskustvima slobodne trgovine na tom području. Gledajući šire u ovom kontekstu, sve zemlje regije, među kojima Hrvatska značajno prednjači, teže slobodnoj trgovini u Europskoj uniji, gdje Atlantic Grupa već ostvaruje oko 30 posto svojih ukupnih prihoda.

[color=blue]Atlantic Grupa privodi kraju integraciju njemačkog Haleka[/color]

U završnoj fazi je usklađivanje Halekovih poslovnih procesa, na čemu već nekoliko mjeseci rade hrvatski i njemački stručni timovi

Atlantic grupa polako privodi kraju integraciju hamburške tvrtke Haleko u svoj poslovni sustav. Kako su priopćili iz Atlantica, trenutačno se provodi više projekata za unapređenje poslovanja i usklađivanje sa standardima Atlantic Grupe. S obzirom na to da je divizija distribucije Atlantic Grupe na tržištima u jugoistočnoj Europi razvila distribucijski know-how, tim hrvatskih stručnjaka pomaže njemačkim kolegama u unapređenju distribucije proizvoda na tamošnjem tržištu. U završnoj fazi je i usklađivanje Halekovih poslovnih procesa, na čemu su više mjeseci intenzivno surađivali hrvatski i njemački stručni timovi. Tako je usklađen proces planiranja prodaje, proizvodnje i nabave, uvedena je metodologija za razvoj novih proizvoda, implementiran je međunarodni standard za hranu (International Food Standard), a provedena je i optimizacija operacija u proizvodnji, logistici i nabavi. Kupnjom Haleka, koji je poznat po robnim markama Multipower i Power Gym, Atlantic Grupa postala je vodeći europski proizvođač hrane za sportaše. Ujedno, to je bio prvi iskorak te grupcije na tržište Europske unije. Tom akvizicijom Haleko je postao dio proizvodne grupacije kojoj pripadaju Cedevita, vodeći regionalni proizvođač instant vitaminskih napitaka, te kozmetička tvrtka Neva.

New Report

Close