Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,93 | 30.532 | 588 | 51,50 | 52,50 | 0,00% |
Danas je (do sada, znači 15:30) samo troje investitora kupovalo dionice ATGR (a možda i dvoje ako su drugi i treći isti kupac). Jedan sam ja (12 komada), jedan je bio u 10:00:31 (50 komada), a jedan stoji na kupnji i taj je do sada skupio 45 komada.
Atlanticov "Superbrand"
Ukupno devet brendova iz distribucijskog portfelja Atlantic Grupe imaju status Superbranda, od kojih tri čine vlastite robne marke (Cedevita, Plidenta, Melem), a šest principalske robne marke
(Wrigley, Ferrero, Nutella, Kinder, Johnson&Johnson, Duracell, Durex).
Kako bi to dobro bilo! Kad bi "lukavi Dinkec" krenuo van konačno bi se otvorio prostor za ulazak stranih institucijonalnih investitora (čitaj: fondova). Misliš da je Emil bez veze radio road show u SAD-u, Beču, Beogradu…
A tu je i nagrada “Otkriće godine” za 2008., koju joj je dodijelio investicijski fond East Capital sa sjedištem u Stockholmu. East Capital, najveća nezavisna investicijska kuća specijalizirana za financijsko tržište istoka Europe, ovu je nagradu u konkurenciji od 500 istočnoeuropskih tvrtki dodijelio Atlantic Grupi kao kompaniji koja pokazuje iznimne rezultate i kojoj se pretpostavlja odlična perspektiva.
Samo neka izlaze oni koji to žele, biti će više prostora za one koji žele unutra.
[/quote]
ne vidim da itko drugi kupuje osim rajfajzena, ja da sam na mjestu drugih mirovinaca, hmmm znam što bih radio i kako sprijecio rast prinosa rmf
[/quote]
nitko mi nije odgovorio na ovo pitanje?
Dva su RBA Obavezni i Dobrovoljni. Oba kupuju a i drugi koji su u Topu 10 su se povećali.
Jedino AZ koliko vidim ove godine ništa.
Ovi su neki nešto dobili,prenijeli, kupili.
U glavnom ni je tako statično ni ti je taj RBA tu neki pretjerani faktor.
Distribucijska mreža Atlantic Grupe
Distributivna mreža Atlantic Grupe sastoji se od 16 distribucijskih centara: Zagreb, Osijek, Rijeka, Split, Široki Brijeg, Sarajevo, Tuzla, Laktaši, Bihać, Ljubljana, Beograd, Novi Sad, Niš, Čačak, Podgorica i Skopje, pokriva tržišta Hrvatske, BiH, Slovenije, Srbije, Makedonije i Crne Gore te međunarodnim principalima na svim tim tržištima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda, sa izravnim pristupom u više od 46.000 prodajnih mjesta na području Jugoistočne Europe.
KK Cedevita u NLB ligi!
http://www.kkcedevita.hr/start.asp?dir=vijest&vijestid=1006
KK Cedeviti pozivnica za nastup u regionalnoj košarkaškoj ligi. Još jedan uspjeh Atlantic Grupe i velika prilika za promicanje Cedevite u regiji. Bravo za lobiste koji su radili na dobivanju pozivnice!
cedevita stvara ovisnost..mislim da će cedevita postati brand kao coca-cola,a mi ćemo postati bogati..to bi se moglo desiti za 10-20 godina…
Cedevita – 10% niža cijena
Ocekujem strasan izvjestaj sutra.
Iz glave lupam.
H1 ocekujem oko 120 mil kuna EBITDA (ajmo reci 250 na kraju godine)
Neto dobit od 50 milja kuna.
EV/EBITDA po ovome bi bilo izmedju 6-7.
Objavili izvještaj.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATGR-fin2009-1H-NotREV-K-HR.pdf
Dvoznamenkasti rast unatoč nepovoljnom makroekonomskom okruženju
Rast prodaje na 1.061,1 milijun kuna
+ 11,5% u odnosu na isto razdoblje lani
Rast operativne dobiti (EBIT-a) na 76,9 milijuna kuna
+ 28,6% u odnosu na isto razdoblje lani
Rast operativne dobiti (EBIT-a) bez jednokratnog utjecaja na 67,1 milijuna kuna
+ 12,1% u odnosu na isto razdoblje lani
Jednokratni utjecaj – dobit ostvarena otkupom manjinskog udjela DEG-a u Cedeviti d.o.o.
Neto dobit nakon manjinskih interesa u iznosu od 41,6 milijuna kuna
+49,8% – u odnosu na isto razdoblje lani
+14,2% – rast neto dobiti nakon manjinskih interesa bez jednokratnog utjecaja na iznos od 31,7
milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje lani