Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,93 | 30.532 | 588 | 51,50 | 52,50 | 0,00% |
Bili ste kadetski reprezentativac Hrvatske u odbojci. Kako to da se niste nastavili baviti sportom?
Kao kadet igrao sam za Mladost i reprezentaciju Hrvatske, dok nisam skinut s popisa igrača kao konfliktna osoba, i to uoči prvog međunarodnog nastupa protiv reprezentacije Bavarske. Nisam podnosio da Mladost ima 20 najboljih i najskupljih seniora u državi, od kojih na utakmicu izlazi samo njih 12, a da kadeti moraju sami kupovati dresove. Klub je na jednog seniora trošio više nego na cijeli kadetski pogon. O tome sam javno progovorio, a vodstvu kluba to se nije svidjelo. No, nije bilo nikakve štete jer sam bio svjestan svojih odbojkaških ograničenja i toga da sam, s obzirom na svoje tjelesne predispozicije, bio u pogrešnom sportu.
Koja vam je bila najteža odluka u karijeri?
Na to pitanje nemam odgovor. Bilo je situacija koje su mi se u određenom trenutku činile sudbonosnima, a opet, nakon vremenskog odmaka, ti se problemi doimaju banalnima. Ne kaže se slučajno ? da mi je ono vrijeme i ova pamet. Ipak, mislim da sam se najmučnije osjećao kad sam prvi put morao otpustiti suradnika.
[color=blue]Atlantic grupa povećala dobit[/color]
U prvoj polovici godine Atlantic grupa ostvarila je 40 posto veću dobit iz poslovanja
Konsolidirani rezultati poslovanja za prvo polugodište ove godine pokazuju kako je kompanija u navedenom razdoblju ostvarila ukupni prihod od 847 milijuna kuna, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 21 posto.
Dobit iz poslovanja popela se na 39,5 milijuna kuna, odnosno 40 posto više nego u prvoj polovici 2006. Sve poslovne divizije ostvarile su pozitivne rezultate, a najveći udio u ukupnoj dobiti ima divizija Zdravlje i njega, pri čemu se Cedevita ističe kao najprofitabilnija članica te divizije.
Samo u prvih šest mjeseci ove godine proizvedeno je 4200 tona Cedevite što je dvostruko više u usporedbi s ukupno ostvarenom prodajom i proizvodnjom 2004. godine.
Ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta s 40 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 52 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala 39 posto, dok preostalih devet posto čine proizvodi koje Atlantic grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu.
Prvu polovicu godine obilježile su tri akvizicije važne za daljnji poslovni rast i strateški razvoj ove kompanije.
U travnju je Atlantic grupa kupila Fidifarm, proizvođača vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani u čijem je sastavu brand Dietpharm, vodeći u ovoj kategoriji na hrvatskom tržištu. Time je uz vodeću poziciju u vitaminskim napicima u kanalu široke potrošnje Atlantic grupa stekla lidersku poziciju i u kanalu ljekarni.
Krajem svibnja je od Hemofarma preuzeta Multivita, vodeći srbijanski proizvođač vitaminskih instant napitaka u granulama i šumećim tabletama, čime se dodatno osnažila Atlanticova pozicija vodećeg proizvođača vitaminskih napitaka na tržištu Jugoistočne Europe.
Konačno, Atlantic Grupa je početkom srpnja preuzimanjem makedonske tvrtke Vičiški komerc, jednog od vodećih distributera na tamošnjem tržištu, zaokružila svoj distribucijski sustav u regiji jugoistočne Europe. Tako kompanija danas međunarodnim principalima osigurava distribucijske usluge na svim regionalnim tržištima – u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji.
[color=blue]Izjave medija o Atlantic grupi[/color]
Protekla godina bila je godina kušnje za apetite Atlantic grupe da se ‘pokaže’ i izvan regije, jer godinu dana prije kupila je njemačku tvrtku Haleko, poznatu po hrani i napitcima za sportaše. Sve spekulacije o problemima s Halekom presjekao je sam Tedeschi: njihov napitak Multipower broj jedan je u segmentu nadopune prehrane za sportaše u Njemačkoj i skandinavskim zemljama. Tedeschi osim toga izvrsno nosi funkciju predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca, uspijeva komunicirati s aktualnom politikom te vješto gradi imidž modernog hrvatskog gospodarstvenika spremnog za EU standarde.” Đurđica Klancir, Business.hr
“Za razliku od većine menadžera koji se trude po svaku cijenu ojačati svoju vlasničku poziciju u tvrtkama koje vode, Emil Tedeschi je dio svog vlasničkog udjela u Atlantic grupi prepustio njemačkoj razvojnoj banci DEG, s kojom je postigao dogovor o investiciji koja je DEG-u omogućila participaciju u vlasničkom kapitalu Atlantica s udjelom od 8,24 posto. Vrijednost DEG-ova ulaganja iznosi 11 milijuna eura, no vrijednost toga što je Tedeschi stekao tako respektabilnog partnera mnogo je veća.” Manuela Tašler, Lider
Najugledniji hrvatski menadžer u prošloj godini prema istraživanju Media neta, Emil Tedeschi zaslužuje epitet najboljeg i najperspektivnijeg već i po tome što se, ne samo kao predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca već i kao čelni čovjek Atlantic grupe, svesrdno zalaže za reinvestiranje profita, za ulaganje u nove vrijednosti, umjesto u luksuz. Čovjek kojemu je nedvojbeno stalo do socijalnog partnerstva i mira da bi Hrvatska, kako je sam rekao, bila zemlja zadovoljnih ljudi, svojoj Atlantic grupi osigurao je mjesto među vodećim poslovnim sustavima u Hrvatskoj. Prošlogodišnji prihod od 1,2 milijarde kuna, od čega 42 posto na međunarodnom tržištu te ovogodišnja, šestomjesečna, dobit od 1,12 milijuna kuna nedvojbeno jamči i socijalni mir za 1300 zaposlenih Atlantic grupe. Regionalni ‘kralj instant-napitaka’ zaslužuje još po mnogo čemu biti i menadžerom godine.” Dijana Šantić,Novi list
“Atlantic grupa imala je prihod od prodaje 51 posto veći nego lani. Tvrtka uspješno integrira njemački Haleko koji u strukturi prodaje Atlantica čini čak petinu. Tedeschi je preuzeo preostalih 50 posto dionica britanske tvrtke Sports Direct. Privukao je investiciju Njemačke razvojne banke (DEG) u iznosu od 11 milijuna eura kojom je ta banka postala 8,24-postotni vlasnik Atlantica. Uspješno je izdao korporativne obveznice u iznosu od 115 milijuna kuna koje je upisalo 30 investitora.” Siniša Malus, Poslovni dnevnik
lost, ti si moj covjek…
al nitko da nam pomogne sa informacijama….
toliko razlicitih misljenja sam cula da mi vise nista nije jasno….
koliko relano procjenjujete da ce se ovo ulaganje isplatit…i na koji rok???
[smiley8][smiley6][smiley7][smiley8]
koliko relano procjenjujete da ce se ovo ulaganje isplatit…i na koji rok???
[smiley8][smiley6][smiley7][smiley8]
mislim da je teško reći o isplativosti ulaganja ako će biti ogromnog rezanja. ja ću se osobno kratkoročno isposuđivat (čitaj neću dat svoju lovu za IPO) da dam što veću ponudu jer se nebi čudio da dobimo samo 10% uplaćenog. čak mislim da je to realan scenarij. lovu od HTa tj povrat ću ulupat u druge dionice. nema prevelikog smisla davat ikakve ponude ispod 100.000 kn i to ako Vam leže sa strane ili imate od prijatelja ili rodbine posudit na par tjedana. ovo nije IPO za male ulagače.
IPO je najavljen za 3 tjedan 10. mjeseca, treći tjedan je tu, a nema nikakvih vijesti?!! ima neko nekih informacija kad će prospekt, raspon cijene itd.?
[color=blue]100 najutjecajnijih HrvataNacionalov ekspertni tim istražio je tko ima vodeći utjecaj u Hrvatskoj: u odnosu na prošle godine, smanjena je moć političara, policajaca i špijuna, a utjecajniji su biznismeni i osobe iz medija[/color]
Desnica & Crkva Ivo Sanader, Josip Bozanić, i Ivica Todorić najutjecajniji su ljudi u Hrvatskoj. Rezultat je to istraživanja Nacionalova ekspertnog tima koji je istražio tko ima vodeći utjecaj u raznim područjima. U usporedbi s prijašnjim godinama, smanjen je broj političara, policajaca i špijuna, a povećan broj ljudi iz medija i gospodarstva. To je dokaz da se situacija u Hrvatskoj normalizira, sve je manje afera u obavještajnoj zajednici, a kontrola nad glavnim društvenim procesima seli se na druga mjesta. Uostalom, godina 2007. ostat će zabilježena po početku pregovora s Europskom unijom, ali i po etabliranju nekih novih ličnosti na javnoj sceni. I dok u politici nije bilo prevelikih promjena, u ostalim segmentima neke nove osobe sve su važnije. Nekima među njima prije godinu ili dvije nije bilo mjesta na ovakvoj listi. Josip Jurčević donedavno je bio malo poznati povjesničar, a u međuvremenu je, zahvaljujući medijima, postao neformalni glasnogovornik desnice i preoteo položaj Igoru Zidiću. Vjeran Piršić, ekolog, uspio je zaustaviti međunarodni projekt naftnih kompanija vrijedan stotine milijuna eura. Goran Milić stekao je veliku popularnost, baš kao što golem utjecaj ima RTL čiji je predsjednik Uprave Christoph Mainusch. I u sportu ima znatnih promjena. Robert Ježić pretvorio je Rijeku u snažan klub, a Zdravko Mamić pokušava od Dinama napraviti europski respektabilnu momčad. .
62. EMIL TEDESCHI
vlasnik Atlantic grupe Tedeschi nikada nije bio u politici. Uspješan je gospodarstvenik mlađe generacije, vlasnik kompanije Atlantic grupa koja spaja proizvodne i trgovačke djelatnosti. Iako je bogatstvo stekao na trgovini i distribuciji uvoznih proizvoda, osobno mu je draže da ga se povezuje s Cedevitom i kozmetičkom industrijom Neva, koje je preuzeo od Plive. Vrlo je aktivan kao direktor Hrvatske udruge poslodavaca i česti kritičar Vladine ekonomske i porezne politike.