ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 20:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATGR
51,50
824
16
51,00
52,50
-1,90%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ma naravno da ce DEG prodavati.
Po ciojeni nizoj od one posto su dokapitalizirali firmu,, aha, mozes misliti.
Nece biti nista.

Oko ATGR nema straha, prava odnosno jedina firma za 1. kotaciju..

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep


ma naravno da ce DEG prodavati.
Po ciojeni nizoj od one posto su dokapitalizirali firmu,, aha, mozes misliti.
Nece biti nista.

Oko ATGR nema straha, prava odnosno jedina firma za 1. kotaciju..


[thumbsup] Istina. Bez obzira na trenutnu cijenu.

who dares, wins





Zvrc, 30.04.2009. u 09:25
84,58% – TOP 10

84,61%
[/quote]

84,70%
[/quote]

84,80%
[/quote]

84,83%
[/quote]

84,89%

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

ATGR se danima prilično lupa po asku, ali cijena je zabetonirana na tih cca 455-460 kuna. Šteta je što u ovom rastu crobexa ATGR stoji na mjestu.

kakvi šteta, pa super je da ima nešto što se može kupiti po cjenama "od jučer"…
Sve drugo likvidno je već "pobjeglo".


kakvi šteta, pa super je da ima nešto što se može kupiti po cjenama "od jučer"…
Sve drugo likvidno je već "pobjeglo".

Samo se nadam da to neće privuči špekulante. Oni nam u ovoj dionici stvarno nisu potrebni.

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

HT i Atlantic grupa unazad godinu dana na globalnu krizu najotpornije dionice

http://www.seebiz.eu/hr/analize/zagrebacka-burza-crobex-pobijedio-globalno-trziste,44149.html

U utorak u Sutinska vrela dolazi Cibona. Atraktivan protivnik i još jedna dobra prilika za promicanje imena Cedevita i reklamu ovog vitaminskog napitka. Dođite u Podsused ako možete, u utorak 05.05. u 20 sati. Inače Cedevita GO se pojavljuje na sve više prodajnih mjesta, reklame se vrte na svim tv programima i ovo bi mogla biti rekordna godina za Cedevitu. A Atlantic Grupa je značajno povećala udio u vlasništvu i više nam dobit neće izmicati.

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Cijena dionice nimalo prema gore. Dok cijene većine dionica luduju, ATGR se skoro zakopala na mjestu. Očito je da ulazi u kategoriju Adrisa i HT-a koje više nisu u kategoriji brzorastućih dionica. A bome nije više niti toliko podcijenjena.

Atlantic Grupa definitivno spada u defenzivne dionice i to po meni nije ni dobro ni loše. Svatko riskira onoliko koliko može. Netko želi stabilan rast i ne zanima ga rast od 500 ili 700% ali je zato siguran da će dionice kao Adris, HT ili Atlantic preživjeti velike udarce medvjeda. Meni je puno veći gušt imati AG nego HT ili Adris. Ali, to je isto dio ulagačkog horizonta i svatko sam slaže svoj portfolio i odgovoran je za njegovu uspješnost.

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Ponovo me dopao Progressive magazin i pazi – pod povećalom su im VITAMINSKI INSTANT NAPICI.

Unutar kategorije bezalkoholnih napitaka instant napici su cca 7%…komentar je otprilike ovakav…
za tako specifičnu kategoriju kao što su vitaminski napici ovo je odličan rezultat, a kako gotovo čitavu kategoriju čini jedan proizvođač, rezultat postaje jopš impresivniji.

Cedevita je u kategoriji TOP BRANDOVA pod bezalkoholnim napicima na 4. mjestu ( ispred su samo Jamnica, Coca Cola i Jana ).
Cedevita je najprisutniji napitak u kućanstvu u RH ( Izvor: Centum 2009 ).

Apsolutni lider u kategoriji je CEDEVITA sa preko 92% udjela ( vrijednosno , slijede privatne trgovačke marke sa cca 6% dok niti jedna druga marka nije dosegla 1% ( AC NIelsen DJ 2009 ).

Najveća prednost je što se zbog relativno skupe i komplicirane tehnologije vrlo mali broj proizvođača upušta u proizvodnju ovih proizvoda, a na primjer sokove za razrijeđivanje, sokove u tetrapaku, gazirane sokove u PET-u i slično rade u svakoj šupi.

Podkategorija "on the go" je tu još jača, jer se razvijanjem iste otvara cijela niša, a tek tu nema mjesta za male ( tko ima onih 75 milja 🙂 ).

Reklame su krenule, toplo vrijeme dolazi…da mij e doći do podatka koliko se popilo ovaj vikend kad se čekalo na autocestama 🙂

Inače od konkurecije Lero – Istravino ( čitaj Podravka ) je krenuo sa pakiranjima od 20g za HORECA i tu će uzeti dio udjela zbog snage distribucije Podravke, ali podići će cijelu kategoriju, tako da vrijednosno Cedevita može samo ojačati, uz malo manji tržišni udjel.
Go u kafićima tek treba uzeti maha. i tu konkurencije nema.

Pojavljuje se stidljivo i Cevitana ( Makedonija ) ali kakva je to konkurencija, to najbolje znaju u ATGR 🙂 Dizajn je pravo remek djelo ( ali 80tih 🙂 ).

Možda sam pala s Marsa,ili nisam dovoljno pažljivo pratila,ali hoće li biti kakva dividendica za prošlu godinu? Pitam one koji to moža znaju..Hvala! [rolleyes]

New Report

Close