Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,50 | 824 | 16 | 51,00 | 52,50 | -1,90% |
…ima li kakvih glasića o mogućoj dividici??? Samo da ne bude sramotna kao prošle godine…
Dividenda je bila 20% dobiti.
da si citao prospekt sto ozbiljan investitor radi procitao bi da im je target payout oko 20-30%.
Dividenda je bila sasvim dobra.
Lagano si izracunaj koliko ce biti ove godine..
…ima li kakvih glasića o mogućoj dividici??? Samo da ne bude sramotna kao prošle godine…
Dividenda je bila 20% dobiti.
da si citao prospekt sto ozbiljan investitor radi procitao bi da im je target payout oko 20-30%.
Dividenda je bila sasvim dobra.
Lagano si izracunaj koliko ce biti ove godine..
Zadnje transakcije:
Cijena Količina Iznos Datum
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 153 52.020,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
340,00 300 102.000,00 11.3.2009 11:44:59
343,94 51 17.540,94 11.3.2009 11:44:11
Ne razumijem od kuda se stvara nova i nova prodaja na ovim razinama.
Je li Top 10 mora skupiti 95% pa da onda stane?
Citat iz godišnjeg:
…operativna marža ljekarničkog poslovanja premašuje operativnu maržu Grupe. Nadalje, navedene
aktivnosti trebale bi biti podržane i strateškim fokusom na povećanje udjela bezreceptnih lijekova u
proizvodnom portfelju ljekarni u srednjem roku..
Može li Matrix ili netko komentirati, što bi ovo značilo. Jasno je da žele povećanje bezreceptnih lijekova u prodajnom portfelju ljekarni, jer isti nose veći promet ( relativna viša prosječna cjena od usporedivih pripravaka koji su preko HZZO-a ) i veću maržu. Ali ako ovo proizvodnom nije greška, da li to znači da računaju na private label u tom segmentu, za koji sam čuo da pripremaju…
Evo napokon i službene potvrde ( opet iz izvješća ) kud je otišla ona cifra oko koje ste se svi "nabrijali" na forumu:
Lansiranje Cedevite GO!
Atlantic Grupa uvodi ovaj tržišno dominantni vitaminski instant napitak u novu kategoriju almost-ready-todrink
(ARTD). Istovremeno se otvara potpuno novi distribucijski kanal za Cedevitu – konzumacija u
pokretu, čime će Cedevita pokrivati sve potrošačke kanale – domaćinstva, ugostiteljski segment te
potrošnju u pokretu, bez mogućnost ‘kanibalizma’ meñu njima. Cedevita GO! utjelovljuje široku mogućnost
sinergijskih potencijala meñu divizijama te vertikalne integracije poslovnog modela budući da koristi
istraživanje i razvoj, proizvodnju te pakiranje Divizije Zdravlje i njega uz istovremeno korištenje vlastite
distribucijske infrastrukture. Ukupna vrijednost projekta iznosi 75 milijuna kuna, od čega je u periodu od
2002. do 2009. godine investirano oko 45 milijuna kuna u: (i) istraživanje i razvoj specijalnog čepa koji
sadrži granule, (ii) razvoj nove tehnologije s pripadajućom proizvodnom i ambalažnom opremom, (iii)
brandirane rashladne ureñaje na prodajnim mjestima te (iv) manje iznose za punionicu vode kod strateškog
partnera. Kompanija planira investirati ostatak iznosa u srednjem roku u proizvodne, distribucijske i
ambalažne kapacitete s najvećim investicijskim izdatkom u 2011. godini. Uzevši u obzir dosadašnje
investicije te planirane investicije u srednjem roku, očekujemo de će se ulaganje otplatiti u periodu od
sljedećih pet do šest godina s internom stopom povrata (IRR) koja kreira vrijednost za kompaniju i
dioničare.
Ne znam da li ste primjetili ali do naših zadnjih prepisivanja, distribucija CEDEVITE GO se približava dovoljnoj za početak ozbiljnije kampanje. Ne znam, ali od dionica koje pratim, a portfelj mi je preširok, moram priznati da sam najviše zadovoljan ATGR, najviše po pitanjima ispunjavanja obećanog.
Porast prodaje od 20 % i EBITDA marže sa 7,9 na 8,5 koji naprave u trenutcima kad konsolidiraju 11% tvrtke ( PHARMA ) i kada izbacuju najinovativniji proizvod tvrtke ( a možda i na nivou cijele RH ) je odlična vijest.
Pharma divizija – tijekom 2009. godine, kompanija planira otvoriti pet novih ljekarničkih jedinica
na nacionalnoj razini temeljem akviriranih licenci te jednu specijaliziranu trgovinu u sklopu
strateške suradnje s Agrokorom o otvaranju pet specijaliziranih trgovina unutar Agrokorovog
maloprodajnog lanca
– ovo čitam kao zaustavljanje daljeg širenja akvizicijama ljekarni??? Hmmm??? Da li to znači stajanje na loptu ili ??? Jer kasnije kaže da je 20 milja još spremno i da:
Skeniranje potencijalnih akvizicijskih meta
U povoljnim uvjetima niskih valuacija, kompanija kontinuirano skenira potencijalne akvizicijske
mogućnosti koje bi osigurale internu stopu povrata, koja kreira vrijednost za kompaniju. Kompanija
namjerava zadržati fokus na postojeće djelatnosti te ističe svoje znanje i iskustvo u dubinskom snimanju
kompanija te akvizicijama.
Ja ovo čitam kao … kupovati ćemo, kupovati ćemo ono što već imamo i što nam je srodno, ali nema opredjeljenja u neupitno širenje ljekarničkog businessa kao u trenutku ulaska u isti.
OK rezultati.
Iako je moglo i bolje sto se tice salesa jer ne rastu toliko organski koliko zbog akvizicija.
Profitabilnost me ipak pozitivno iznenadila..
Dobra firam, dobar management, zato je imam u portfelju
I ja sam blago razočaran prihodima, da nema akvizicija bilo bi osrednje. Ali je zato profitabilnost jako dobra sa daljnom tendencijom rasta. Tako da ovi rezultati mogu dobiti čvrstu četvorku. Ima prostora za napredak, ali u ovim vremenima krize ne smijemo biti previše zahtjevni.
A sada još jedan dodatak koji nije baš usko vezan za Atlantic Grupu, ali je po mom mišljenju zanimljiv pa se ispričavam onima koje ovo ne zanima i neka slobodno ignoriraju ostatak komentara.
Wolverhampton Wanderers bi mogli ući u Premier ligu (trenutno su vodeći u prvoj ligi) i tu bi se mogao otvoriti dodatan kanal za reklamu Multipowerovih proizvoda. Znamo da ih oni koriste, a utakmice protiv najjačih engleskih klubova bi bile odličan izlog za Multipower i prilika za dodatan iskorak na britanskom, ali i europskom tržištu.
Tu je naravno i košarkaški klub Cedevita koji se dodatno pojačava za završnicu hrvatskog prvenstvo kroz koju će pokušati dohvatiti regionalnu NLB ligu. Bilo bi jako dobro za Cedevitu, ali i kompletnu Atlantic Grupu kada bi u tome uspjeli i na utakmicama regionalne lige dodatno promovirali Cedevitu čije ime i nose.
Proteklih smo dana mogli pročitati da će Atlantic Grupa kroz Multipower biti "specijalni partner" HOO-a te će pomoći u pripremi hrvatskih sportaša. Znači radi se puno na promidžbi i to će sigurno u budućnosti dovesti do još boljih rezultata. U stvari, u to uopće ne trebamo sumnjati gledajući protekle rezultate i poznavajući rad ljudi koji vode Atlantic Grupu.