Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 52,28 | 31.839 | 609 | 51,00 | 52,00 | 0,00% |
Mirovinci : Raiffeisen OMF kupio je 200 dionica Atlantic grupe po cijeni između 360,00 i 419,99 kuna
Raiffeisen dobrovoljni kupuje ga skoro svaki dan, nije mi jasno što čekaju ostala 3 obvezna mirovinska fonda.
Raiffeisen dobrovoljni kupuje ga skoro svaki dan, nije mi jasno što čekaju ostala 3 obvezna mirovinska fonda.
Ljudi su si podjelili tržište. Ne mogu svugdje svi biti jer im je onda tjesno.
Za Atlantic grupu nema recesije
O opstanku tvrtke u razdoblju recesije i novoj varijanti Cedevite ispričao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe.
Atlantic grupa ušla je u razdoblje opće recesije u znatno povoljnijem stanju nego mnoge druge kompanije.
Predsjednik Uprave Atlantic grupe Emil Tedeschi kaže da imaju više od 1800 zaposlenih u deset zemalja.
Menadžerske ugovore ima 148 zaposlenika kojima se, među ostalim, regulira fiksni i varijabilni dio plaće. Varijabilni dio ovisi o rezultatima kompanije, odnosno o uspješnosti pojedinih segmenata poslovanja, pojasnio je za Večernji list.
Zbog toga ne planiraju smanjivati plaće menadžerima i zaposlenicima. Baš suprotno, početkom ove godine zbog potreba posla zaposlili su još osamdesetak djelatnika.
Farmacia i Cedevita – isplativi brendovi
Cedevita GO! dosad je najvažniji proizvod koji je lansirala Atlantic grupa i Tedeschi ističe da su svi vrlo ponosni na nju.
O svojem brendu Farmacia, Tedeschi je izjavio da u ljekarnama pokušava uspostaviti jedinstvene standarde najviše usluge za pacijente koja podrazumijeva puno više od izdavanja lijeka.
Stavlja se naglasak na konzultacije o terapiji, potencijalnim kontraindikacijama, dodatnim uslugama poput pojedinih besplatnih mjerenja…
Vrijeme krize
Tedeschi ističe kako je kriza pojedinima dobro došla i kao alibi za poteze za koje inače ne bi imale volje ili hrabrosti. Kaže da država mora voditi računa o pomoći zdravim kompanijama i dobro razmisliti o kriterijima koji bi onemogućili zloporabu Vladine pomoći u rješavanju problema koji nisu posljedica krize.
– Što se tiče Atlantic grupe, svjesni smo toga da smo suočeni s drukčijim načinom planiranja i da su horizonti za 2009. i 2010. iz trenutačne perspektive bitno drukčiji nego što je to bilo, primjerice, prije dvije godine, kad se moglo planirati s većim stupnjem pouzdanosti, s obzirom na opće okružje. -izjavio je Tedeschi.
http://www.javno.com/hr-profit/za-atlantic-grupu-nema-recesije_235271
Intervju Emil Tedeschi ( 3 )
http://www.javno.tv/index.php?id=3420u643de (1)
http://www.javno.tv/index.php?id=3421ve846fb (2)
http://www.javno.tv/index.php?id=3422w73640de (3)
Lijep pozdrav.
Pošto vodeći ljudi Atlantic grupe dosta ističu kako oni pokušavaju postići sinergiju među pojedinim divizijama ATGR evo jedan prijedlog za njih: neka lansiraju proizvod koji bi u sebi sadržavao montana sendviče i cedevito GO.
Izvanredan prijedlog za merketing strategiju "jer kad pojedeš sendvic žedan si".
Divizija Pharma
Početkom 2008. godine Atlantic Grupa formirala je novu diviziju – divizija Pharma s ciljem jačeg fokusiranja na djelatnost proizvodnje OTC ljekova i dodataka prehrani te ljekarničkog poslovanja. U sklopu divizije posluje najveći privatni lanac ljekarni u Hrvatskoj Farmacia te proizvodnja dodataka prehrani pod robnom Dietpharm. Atlanticov ljekarnički lanac Farmacia sa svim dosadašnjim akvizicijama okuplja 33 ljekarne ukupnog prometa od gotovo 250 milijuna kuna, a obuhvaća sedam uglednih Zdravstvenih ustanova Coner, Farmako, Baričević, Kuna, Melissa, Mandić Pharm te Bamapharm.
Važno tržište za Cedevitu -poznata vijest
Tvrtka Cedevita iz sastava Atlantic Grupe osnovala je predstavništvo u Ruskoj Federaciji, sa sjedištem u Moskvi. Pronalaženje novih poslovnih partnera te širenje distributerske mreže za proizvode široke potrošnje, kao i farmaceutskih proizvoda osnovni su ciljevi novoosnovanog predstavništva Cedevite u Rusiji. S ciljem povećanja prodaje te kvalitetnijeg nastupa na tom tržištu, Cedevita najavljuje i znatna ulaganja na ruskom tržištu. Kako su izvijestili iz Cedevite, novim potpredsjednikom Uprave tvrtke zaduženim za marketing i prodaju imenovan je Tomislav Matusinović, čime je Cedevita kompletirala tročlanu Upravu.
Pronalaženje novih poslovnih partnera te širenje distributerske mreže za proizvode široke potrošnje, kao i farmaceutskih proizvoda osnovni su ciljevi novoosnovanog predstavništva Cedevite u Rusiji.
Možda znaš zašto isto tako nisu bili zainteresirani za talijansko tržište. Čuo sam tu priču prije godinu-dvije kad su talijane navodno hladno otepali.
Još kad bi preuzeli Medikine ljekarne…
Još kad bi preuzeli Medikine ljekarne…
[/quote]
Zasto?
Sto nije Medika isto ulazila kao i oni u prijasnjem razdoblju..
Pošto vodeći ljudi Atlantic grupe dosta ističu kako oni pokušavaju postići sinergiju među pojedinim divizijama ATGR evo jedan prijedlog za njih: neka lansiraju proizvod koji bi u sebi sadržavao montana sendviče i cedevito GO.
Izvanredan prijedlog za merketing strategiju "jer kad pojedeš sendvic žedan si".
[/quote]
Jedino što to košta više no neki dobar brzinski ručak sa gemištom. Ali nikad se ne zna jer ne piju svi gembać uz ručak.