Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 51,50 | 618 | 12 | 51,50 | 52,50 | -1,90% |
Montana sendviči
Ulaganjem u daljnji razvoj namjerava se poveæati tržišni udio (sa sadašnjih 20 posto prema podacima Hendala, na 32 posto u 2011.) i zadržati vodeće mjesto u proizvodnji
sendviča, te postati generičko ime za trokutaste sendviče u regiji, proizvođač i distributer gotovih
“školskih obroka“ te u dugoročnom razdoblju postati lider u kategoriji “ready to eat“ proizvoda.
Prehrana sportaša
U segmentu sportske i aktivne prehrane Atlantic Grupa težište svog razvoja stavlja na poslovanje na zahtjevnim tržištima Zapadne Europe te je strateški orijentirana na daljnju internacionalizaciju poslovanja (Španjolska, Skandinavija, Rusija). Planira se ostvarenje dodatne
vrijednosti kroz povećavanje tržišnih udjela, ubrzani ulazak na nova tržišta, komplementarnost
proizvodnog asortimana s divizijom Zdravlje i njega, racionalizaciju proizvodnih kapaciteta te povećanje financijskih efekata. Sa svojim najsnažnijim globalnim brandom Multipower, Atlantic Grupa je europski tržišni lider u hrani za sportaše. S obzirom na trend sve vešeg rekreativnog bavljenja sportovima na otvorenom, Multipower će tržištu ponuditi dodatnu liniju proizvoda namijenjenu sportovima izdržljivosti, poput biciklizma i trčanja. Nova linija osigurat se snažnije prisustvo robne marke Multipower izvan fitness klubova i specijaliziranih dućana i približiti ga konceptu total sport branda.
http://www.atlantic.hr/hr/vijesti/otvoren_prvi_multipower_centar/
http://www.heliks.hr/katalog.php?kateg=7
Link za online kupnju proizvoda
Plan širenja
Atlantic Grupa u vlasništvu ima također podružnicu Atlantic Multipower Italia, koja
proizvodima snabdijeva 1500 fitness klubova, 450 prodavaonica sportske opreme i 120 ljekarni na
trećem najvećem europskom tržištu Multipowera, poslije Njemačke i Velike Britanije.
Redefiniranjem prodajne organizacije, osnovano je i predstavništvo u Moskvi (a u tijeku
je osnivanje predstavništva u Stockholmu), što će omogućiti bolje fokusiranje na odnose s potrošačima s ciljem jačanja pozicija na ovim tržištima.
Povezana društva
ATLANTIC GRUPA d. d. za unutarnju i vanjsku
trgovinu
Zagreb, Miramarska 23
Temeljni kapital: 83.481.000,00 kn
Djelatnost: trgovina na veliko i malo, zastupanje
stranih tvrtki i posredovanje u vanjsko trgovinskom
prometu
ATLANTIC TRADE d. o. o. za proizvodnju,
vanjsku trgovinu, posredovanje i zastupstva
Zagreb, Rakitnica bb
Temeljni kapital: 10.000.000,00 kn
Djelatnost: trgovina na veliko i malo, zastupanje
stranih tvrtki i posredovanje u vanjsko trgovinskom
prometu
CEDEVITA prehrambena industrija d. o. o.
Zagreb, Planinska bb
Temeljni kapital: 66.110.000,00 kn
Djelatnost: proizvodnja prehrambenih proizvoda
Predstavništva:
CEDEVITA BEOGRAD,
Beograd, Dragačevska 11
Upisano u Agenciji za privredne registre Republike
Srbije
Djelatnost: obavljanje prethodnih i pripremnih radnji
u vezi sa zaključivanjem ugovora robnog prometa,
istraživanje tržišta, marketing
CEDEVITA D. O. O. ZAGREB – PREDSTAVNIŠTVO
SARAJEVO,
Sarajevo, Azize Sačirbegović bb
Upisano u Registar predstavništava stranih lica u
Bosni i Hercegovini
Djelatnost: obavljanje prethodnih i pripremnih radnji
u vezi sa zaključivanjem ugovora robnog prometa,
istraživanje tržišta, marketing
CEDEVITA, PREHRAMBENA INDUSTRIJA
D. O. O. – PREDSTAVNIŠTVO U REPUBLICI
MAKEDONIJI,
Skopje, Ul. Apostola Guslarot 46
NEVA kozmetička i kemijska industrija d. o. o.
Zagreb, Tuškanova 41
Temeljni kapital: 50.900.000,00 kn
Djelatnost: proizvodnja kozmetičkih, kemijskih i
higijenskih proizvoda
MONTANA PLUS d. o. o. za trgovinu i usluge
Zagreb, Planinska bb
Temeljni kapital: 330.000,00 kn
Djelatnost: proizvodnja hrane
FIDIFARM d. o. o. proizvodnja lijekova i
dijetetskih proizvoda
Rakitje, Obrtnička 37
Temeljni kapital: 4.076.600,00 kn
Djelatnost: proizvodnja lijekova i dijetetskih
proizvoda
DIETPHARM d. o. o. za trgovinu i marketing
Rakitje, Obrtnička 37
Temeljni kapital: 20.000 kn
Djelatnost: trgovina i marketing
MULTIVITA d.o.o. za proizvodnju i promet
Vršac, Beogradski put bb
Temeljni kapital: 4.262,94 EUR
Djelatnost: proizvodnja i promet mineralnovitaminskih
proizvoda
Atlantic Multipower Germany GmbH & Co. OHG
Hamburg, Holsteinischer Kamp 1
Temeljni kapital: 11.741.109,45 EUR
Djelatnost: proizvodnja i prodaja hrane za sportaše i
proizvoda zdrave prehrane
Predstavništvo:
Atlantic Multipower Germany GmbH & Co. OHG
– Predstavništvo Moskva,
Proezd Donelaytisa 38, Moscow, Russia
Predstavništvo registrirano u Registru Ministarstva
pravosuđa Ruske Federacije
Djelatnost: obavljanje prethodnih i pripremnih radnji
u vezi sa zaključivanjem ugovora robnog prometa,
istraživanje tržišta, marketing
ATLANTIC MULTIPOWER UK LIMITED
Robert Denholm House, Bletchingly Road
Nutfield, Redhill, Surrey, RH1 4HW
Temeljni kapital: 1.195.000,00 GBP
Djelatnost: proizvodnja i prodaja hrane za sportaše i
proizvoda zdrave prehrane
ATLANTIC MULTIPOWER ITALIA S. r. l.
Via Prof. Don A. Dalla Torre 8/5, Ponte di Piave (TV),
Italy
Tvrtka upisana u Registro delle Imprese
Temeljni kapital: 118.000,00 EUR
Djelatnost: trgovina na veliko i malo
ATLANTIC TRADE trgovina na veliko i malo
d. o. o. Ljubljana
Ljubljana, Brnčičeva 5
Temeljni kapital:157.736,60 EUR
Djelatnost: trgovina na veliko i malo
ATLANTIC BG d. o. o.
Beograd, Save Kovačevića bb, Leštane
Temeljni kapital: 19.000 USD
Djelatnost: trgovina na veliko i malo u vanjsko
trgovinskom prometu
ATLANTIC TRADE SKOPJE d. o. o.
Skopje, Bulevar Jane Sandanski 88/4-5
Temeljni kapital: 250.000 EUR
Djelatnost: trgovina na veliko i posredovanje u
trgovini
HOPEN INVESTMENTS B. V.
Prins Bernhardplein 200, Amsterdam
Tvrtka upisana u trgovački registar Kamers van
Koophandel te Amsterdam
Temeljni kapital: 18.000,00 EUR
Djelatnost: posredovanje u trgovini
SPORTS DIRECT Ltd.
Robert Denholm House, Bletchingly Road
Nutfield, Redhill, Surrey, RH1 4HW
Tvrtka upisana u Registrar of Companies for
England and Wales
Temeljni kapital: 150.000,00 GBP
Djelatnost: prodaja hrane za sportaše i proizvoda
zdrave prehrane
ATLANTIC MANAGEMENT GmbH Germany
Holsteinischer Kamp 1, Hamburg
Tvrtka upisana u Registergericht Hamburg
Temeljni kapital: 25.000,00 EUR
Djelatnost: proizvodnja i distribucija hrane za
sportaše i proizvoda zdrave prehrane
AKTIVKOST HANDELSGESELLSCHAFT mbH
Holsteinischer Kamp 1, Hamburg
Tvrtka upisana u Registergericht Hamburg
Temeljni kapital: 60.000,00 EUR
Djelatnost: proizvodnja i distribucija hrane za
sportaše i proizvoda zdrave prehrane
Osiguranje kvalitete
Primjena i trajno unapreðenje sustava osiguranja kvalitete, neprekidno poboljšanje kvalitete proizvoda, te poslovanje u skladu s globalnim trendovima strateški su cilj razvoja sustava kvalitete u diviziji Zdravlje i njega koja usmjerava organizaciju poslovnih aktivnosti na prevenciju moguæih pogrešaka i kontinuiranu inovaciju kvalitete temeljenu na znanstvenim
istraživanjima i istraživanjima tržišta.
Visoki standardi koji se koriste unutar sustava osiguranja kvalitete temelje se na sustavima
HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) i GMP (Good Manufacturing Practice), te
meðunarodno priznatim normama ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004, te IFS (International Food
Standard) prema kojima su ureðeni èitavi ili pojedini sustavi unutar poslovanja divizije Zdravlje i njega.
Proizvodna lokacija na kojoj se odvija proizvodnja ekološki je čista, s ugraðenim uređajima za zaštitu okoliša u skladu s pozitivnim normama o zaštiti
okoliša.
Proizvodni program i robne marke
Atlantic Grupa dijeli vodeću poziciju na domaćem tržištu s multinacionalnim kompanijama
u pojedinim segmentima industrije proizvoda za osobnu njegu – “njega zubi”, “njega usana” i “njega
lica”, te bilježi značajne udjele na tržištima u regiji.
Atlantic Grupa temelji svoje poslovanje na uspješnosti vlastitih robnih marki. Posebno se ističu robne marke koje su vrlo uspješne na domaćem tržištu i tržištima u regiji kao što su
Plidenta, Melem i Rosal Lip Balm.
Novi proizvodi
U 2005. godini izašlo je na tržište ukupno 34 nova proizvoda, (u kategoriji njege
lica devet proizvoda pod robnom markom Rosal; unutar iste robne marke izašla su i dva proizvoda
za sunčanje, jedan proizvod u kategoriji njege ruku i dva proizvoda u kategoriji univerzalnih krema; dva proizvoda su izašla u kategoriji zubnih pasti pod robnom markom Plidenta; u private label segmentu izašlo je 12 novih proizvoda za sunčanje i šest proizvoda u kategoriji njege usana) dok je u 2006. godini na tržište izašlo ukupno 19 novih proizvoda (pod robnom markom Rosal u kategoriji njege lica izašlo je sedam proizvoda, šest u kategoriji njege tijela i dva u kategoriji njege usana; u private label segmentu izašla su četiri proizvoda u kategoriji njege usana). U 2007 i 2008. planiran je izlazak na tržište ukupno 39 novih proizvoda (sedamnaest proizvoda u
kategoriji njege usana pod robnom markom Rosal Lip Balm, deset proizvoda u kategoriji zubnih pasti pod robnom markom Plidenta i dvanaest proizvoda u kategoriji repelenata pod robnom markom Dipterol).
Prodaja
Najznačajnija proizvodna linija Atlantic Grupe u segmentu proizvoda koji su namijenjeni
za osobnu njegu je Plidenta koja je ostvarila rast prodaje od 8% u odnosu na 2007., dok je u prvoj polovini 2008. rast prodaje Plidente iznosi 22% u odnosu na isti period prethodne godine. Atlantic Grupa planira budući razvoj i rast divizije Zdravlje i njega u segmentu proizvoda namijenjenih osobnoj njezi ostvarivati u segmentu zaštite zdravlja i higijene zubi, njezi usana i
segmentu univerzalnih krema.
Proizvodni kapaciteti i tehnologija
Atlantic Grupa u proizvodnji proizvoda namijenjenih osobnoj njezi ima sve potrebne
kapacitete, tehnologiju i strojnu opremu za dugoročni rast i razvoj.
Moderna postrojenja za proizvodnju i opremanje zubnih pasti i emulzija ustrojena su
prema zahtjevima GMP-ja (Good Manufacturing Practice). Automatizirani strojevi s računalnim
nadzorom ključnih dijelova proizvodnje osiguravaju visoku kvalitetu cjelokupnog procesa proizvodnje.
U segmentu proizvodnje njege usana raspolaže se najmodernijom tehnologijom proizvodnje i pakiranja različitih oblika lipstickova (ruževa za usne), kao i najnovijom linijom za
opremanje emulzija za njegu usana u tubice. Svi poslovni procesi unutar proizvodnje
i ostalih organizacijskih jedinica u potpunosti su automatizirani i informatizirani na poslovnom
informacijskom sustavu SAP.
Istraživanje i razvoj
Tim stručnjaka s područja marketinga, kemijskih znanosti i tehnologije kontinuirano je
usmjeren na razvoj proizvoda čiji je cilj ispunjavanje sve zahtjevnijih potreba potrošača i legislative
prema smjernicama EU.
U istraživačkom laboratoriju divizije Zdravlje i njega razvijaju se postojane, sigurne i
dermatološki provjerene formulacije kozmetičkih proizvoda, uz korištenje prvorazrednih sirovina.
Pored funkcionalnosti, učinkovitosti i kvalitete proizvoda, Atlantic Grupa posvećuje veliku
pažnju i vizualnom identitetu proizvoda razvijajući prepoznatljiv dizajn.
Ukupni troškovi istraživanja i razvoja u segmentu proizvoda koji su namijenjeni za osobnu
njegu u 2007. predstavljali su 3% ukupnih troškova.
Razvoj proizvoda namijenjenih za osobnu njegu usmjeren je na proizvode unutar segmenta
njege zubi, usana i kože zadovoljavajući sve kriterije proizvoda prema direktivama i normama EU.