ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.09.2024. u 02:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATGR
50,89
5.700
112
50,00
51,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Montana sendviči

Ulaganjem u daljnji razvoj namjerava se poveæati tržišni udio (sa sadašnjih 20 posto prema podacima Hendala, na 32 posto u 2011.) i zadržati vodeće mjesto u proizvodnji
sendviča, te postati generičko ime za trokutaste sendviče u regiji, proizvođač i distributer gotovih
“školskih obroka“ te u dugoročnom razdoblju postati lider u kategoriji “ready to eat“ proizvoda.

Prehrana sportaša

U segmentu sportske i aktivne prehrane Atlantic Grupa težište svog razvoja stavlja na poslovanje na zahtjevnim tržištima Zapadne Europe te je strateški orijentirana na daljnju internacionalizaciju poslovanja (Španjolska, Skandinavija, Rusija). Planira se ostvarenje dodatne
vrijednosti kroz povećavanje tržišnih udjela, ubrzani ulazak na nova tržišta, komplementarnost
proizvodnog asortimana s divizijom Zdravlje i njega, racionalizaciju proizvodnih kapaciteta te povećanje financijskih efekata.
Sa svojim najsnažnijim globalnim brandom Multipower, Atlantic Grupa je europski tržišni lider u hrani za sportaše. S obzirom na trend sve vešeg rekreativnog bavljenja sportovima na otvorenom, Multipower će tržištu ponuditi dodatnu liniju proizvoda namijenjenu sportovima izdržljivosti, poput biciklizma i trčanja. Nova linija osigurat se snažnije prisustvo robne marke Multipower izvan fitness klubova i specijaliziranih dućana i približiti ga konceptu total sport branda.

http://www.atlantic.hr/hr/vijesti/otvoren_prvi_multipower_centar/

http://www.heliks.hr/katalog.php?kateg=7

http://www.multipoweruk.com/

Link za online kupnju proizvoda

http://shop.atlantic.hr/FeaturedProducts.asp

Plan širenja

Atlantic Grupa u vlasništvu ima također podružnicu Atlantic Multipower Italia, koja
proizvodima snabdijeva 1500 fitness klubova, 450 prodavaonica sportske opreme i 120 ljekarni na
trećem najvećem europskom tržištu Multipowera, poslije Njemačke i Velike Britanije.
Redefiniranjem prodajne organizacije, osnovano je i predstavništvo u Moskvi (a u tijeku
je osnivanje predstavništva u Stockholmu), što će omogućiti bolje fokusiranje na odnose s potrošačima s ciljem jačanja pozicija na ovim tržištima.

Povezana društva

ATLANTIC GRUPA d. d. za unutarnju i vanjsku
trgovinu

Zagreb, Miramarska 23

Temeljni kapital: 83.481.000,00 kn

Djelatnost: trgovina na veliko i malo, zastupanje
stranih tvrtki i posredovanje u vanjsko trgovinskom
prometu

ATLANTIC TRADE d. o. o. za proizvodnju,
vanjsku trgovinu, posredovanje i zastupstva

Zagreb, Rakitnica bb

Temeljni kapital: 10.000.000,00 kn

Djelatnost: trgovina na veliko i malo, zastupanje
stranih tvrtki i posredovanje u vanjsko trgovinskom
prometu

CEDEVITA prehrambena industrija d. o. o.
Zagreb, Planinska bb

Temeljni kapital: 66.110.000,00 kn

Djelatnost: proizvodnja prehrambenih proizvoda

Predstavništva:

CEDEVITA BEOGRAD,

Beograd, Dragačevska 11
Upisano u Agenciji za privredne registre Republike
Srbije

Djelatnost: obavljanje prethodnih i pripremnih radnji
u vezi sa zaključivanjem ugovora robnog prometa,
istraživanje tržišta, marketing

CEDEVITA D. O. O. ZAGREB – PREDSTAVNIŠTVO
SARAJEVO,

Sarajevo, Azize Sačirbegović bb

Upisano u Registar predstavništava stranih lica u
Bosni i Hercegovini

Djelatnost: obavljanje prethodnih i pripremnih radnji
u vezi sa zaključivanjem ugovora robnog prometa,
istraživanje tržišta, marketing

CEDEVITA, PREHRAMBENA INDUSTRIJA
D. O. O.
– PREDSTAVNIŠTVO U REPUBLICI
MAKEDONIJI,

Skopje, Ul. Apostola Guslarot 46

NEVA kozmetička i kemijska industrija d. o. o.
Zagreb, Tuškanova 41

Temeljni kapital: 50.900.000,00 kn
Djelatnost: proizvodnja kozmetičkih, kemijskih i
higijenskih proizvoda

MONTANA PLUS d. o. o. za trgovinu i usluge
Zagreb, Planinska bb

Temeljni kapital: 330.000,00 kn

Djelatnost: proizvodnja hrane

FIDIFARM d. o. o. proizvodnja lijekova i
dijetetskih proizvoda

Rakitje, Obrtnička 37

Temeljni kapital: 4.076.600,00 kn

Djelatnost: proizvodnja lijekova i dijetetskih
proizvoda

DIETPHARM d. o. o. za trgovinu i marketing
Rakitje, Obrtnička 37

Temeljni kapital: 20.000 kn

Djelatnost: trgovina i marketing

MULTIVITA d.o.o. za proizvodnju i promet
Vršac, Beogradski put bb

Temeljni kapital: 4.262,94 EUR
Djelatnost: proizvodnja i promet mineralnovitaminskih
proizvoda

Atlantic Multipower Germany GmbH & Co. OHG
Hamburg, Holsteinischer Kamp 1

Temeljni kapital: 11.741.109,45 EUR

Djelatnost: proizvodnja i prodaja hrane za sportaše i
proizvoda zdrave prehrane

Predstavništvo:

Atlantic Multipower Germany GmbH & Co. OHG

– Predstavništvo Moskva,

Proezd Donelaytisa 38, Moscow, Russia

Predstavništvo registrirano u Registru Ministarstva
pravosuđa Ruske Federacije

Djelatnost: obavljanje prethodnih i pripremnih radnji
u vezi sa zaključivanjem ugovora robnog prometa,
istraživanje tržišta, marketing

ATLANTIC MULTIPOWER UK LIMITED

Robert Denholm House, Bletchingly Road
Nutfield, Redhill, Surrey, RH1 4HW

Temeljni kapital: 1.195.000,00 GBP

Djelatnost: proizvodnja i prodaja hrane za sportaše i
proizvoda zdrave prehrane

ATLANTIC MULTIPOWER ITALIA S. r. l.

Via Prof. Don A. Dalla Torre 8/5, Ponte di Piave (TV),
Italy

Tvrtka upisana u Registro delle Imprese
Temeljni kapital: 118.000,00 EUR

Djelatnost: trgovina na veliko i malo

ATLANTIC TRADE trgovina na veliko i malo
d. o. o. Ljubljana

Ljubljana, Brnčičeva 5

Temeljni kapital:157.736,60 EUR

Djelatnost: trgovina na veliko i malo

ATLANTIC BG d. o. o.

Beograd, Save Kovačevića bb, Leštane

Temeljni kapital: 19.000 USD

Djelatnost: trgovina na veliko i malo u vanjsko
trgovinskom prometu

ATLANTIC TRADE SKOPJE d. o. o.

Skopje, Bulevar Jane Sandanski 88/4-5
Temeljni kapital: 250.000 EUR

Djelatnost: trgovina na veliko i posredovanje u
trgovini

HOPEN INVESTMENTS B. V.

Prins Bernhardplein 200, Amsterdam

Tvrtka upisana u trgovački registar Kamers van
Koophandel te Amsterdam

Temeljni kapital: 18.000,00 EUR

Djelatnost: posredovanje u trgovini

SPORTS DIRECT Ltd.

Robert Denholm House, Bletchingly Road
Nutfield, Redhill, Surrey, RH1 4HW

Tvrtka upisana u Registrar of Companies for
England and Wales

Temeljni kapital: 150.000,00 GBP

Djelatnost: prodaja hrane za sportaše i proizvoda
zdrave prehrane

ATLANTIC MANAGEMENT GmbH Germany

Holsteinischer Kamp 1, Hamburg

Tvrtka upisana u Registergericht Hamburg

Temeljni kapital: 25.000,00 EUR

Djelatnost: proizvodnja i distribucija hrane za
sportaše i proizvoda zdrave prehrane

AKTIVKOST HANDELSGESELLSCHAFT mbH

Holsteinischer Kamp 1, Hamburg

Tvrtka upisana u Registergericht Hamburg

Temeljni kapital: 60.000,00 EUR

Djelatnost: proizvodnja i distribucija hrane za
sportaše i proizvoda zdrave prehrane

Osiguranje kvalitete

Primjena i trajno unapreðenje sustava osiguranja kvalitete, neprekidno poboljšanje kvalitete proizvoda, te poslovanje u skladu s globalnim trendovima strateški su cilj razvoja sustava kvalitete u diviziji Zdravlje i njega koja usmjerava organizaciju poslovnih aktivnosti na prevenciju moguæih pogrešaka i kontinuiranu inovaciju kvalitete temeljenu na znanstvenim
istraživanjima i istraživanjima tržišta.

Visoki standardi koji se koriste unutar sustava osiguranja kvalitete temelje se na sustavima
HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) i GMP (Good Manufacturing Practice), te
meðunarodno priznatim normama ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004, te IFS (International Food
Standard) prema kojima su ureðeni èitavi ili pojedini sustavi unutar poslovanja divizije Zdravlje i njega.

Proizvodna lokacija na kojoj se odvija proizvodnja ekološki je čista, s ugraðenim uređajima za zaštitu okoliša u skladu s pozitivnim normama o zaštiti
okoliša.

Proizvodni program i robne marke

Atlantic Grupa dijeli vodeću poziciju na domaćem tržištu s multinacionalnim kompanijama
u pojedinim segmentima industrije proizvoda za osobnu njegu – “njega zubi”, “njega usana” i “njega
lica”, te bilježi značajne udjele na tržištima u regiji.

Atlantic Grupa temelji svoje poslovanje na uspješnosti vlastitih robnih marki. Posebno se ističu robne marke koje su vrlo uspješne na domaćem tržištu i tržištima u regiji kao što su
Plidenta, Melem i Rosal Lip Balm.

Novi proizvodi

U 2005. godini izašlo je na tržište ukupno 34 nova proizvoda, (u kategoriji njege
lica devet proizvoda pod robnom markom Rosal; unutar iste robne marke izašla su i dva proizvoda
za sunčanje, jedan proizvod u kategoriji njege ruku i dva proizvoda u kategoriji univerzalnih krema; dva proizvoda su izašla u kategoriji zubnih pasti pod robnom markom Plidenta; u private label segmentu izašlo je 12 novih proizvoda za sunčanje i šest proizvoda u kategoriji njege usana) dok je u 2006. godini na tržište izašlo ukupno 19 novih proizvoda (pod robnom markom Rosal u kategoriji njege lica izašlo je sedam proizvoda, šest u kategoriji njege tijela i dva u kategoriji njege usana; u private label segmentu izašla su četiri proizvoda u kategoriji njege usana). U 2007 i 2008. planiran je izlazak na tržište ukupno 39 novih proizvoda (sedamnaest proizvoda u
kategoriji njege usana pod robnom markom Rosal Lip Balm, deset proizvoda u kategoriji zubnih pasti pod robnom markom Plidenta i dvanaest proizvoda u kategoriji repelenata pod robnom markom Dipterol).

Prodaja

Najznačajnija proizvodna linija Atlantic Grupe u segmentu proizvoda koji su namijenjeni
za osobnu njegu je Plidenta koja je ostvarila rast prodaje od 8% u odnosu na 2007., dok je u prvoj polovini 2008. rast prodaje Plidente iznosi 22% u odnosu na isti period prethodne godine. Atlantic Grupa planira budući razvoj i rast divizije Zdravlje i njega u segmentu proizvoda namijenjenih osobnoj njezi ostvarivati u segmentu zaštite zdravlja i higijene zubi, njezi usana i
segmentu univerzalnih krema.

Proizvodni kapaciteti i tehnologija

Atlantic Grupa u proizvodnji proizvoda namijenjenih osobnoj njezi ima sve potrebne
kapacitete, tehnologiju i strojnu opremu za dugoročni rast i razvoj.
Moderna postrojenja za proizvodnju i opremanje zubnih pasti i emulzija ustrojena su
prema zahtjevima GMP-ja (Good Manufacturing Practice). Automatizirani strojevi s računalnim
nadzorom ključnih dijelova proizvodnje osiguravaju visoku kvalitetu cjelokupnog procesa proizvodnje.

U segmentu proizvodnje njege usana raspolaže se najmodernijom tehnologijom proizvodnje i pakiranja različitih oblika lipstickova (ruževa za usne), kao i najnovijom linijom za
opremanje emulzija za njegu usana u tubice.
Svi poslovni procesi unutar proizvodnje
i ostalih organizacijskih jedinica u potpunosti su automatizirani i informatizirani na poslovnom
informacijskom sustavu SAP.

Istraživanje i razvoj

Tim stručnjaka s područja marketinga, kemijskih znanosti i tehnologije kontinuirano je
usmjeren na razvoj proizvoda čiji je cilj ispunjavanje sve zahtjevnijih potreba potrošača i legislative
prema smjernicama EU.

U istraživačkom laboratoriju divizije Zdravlje i njega razvijaju se postojane, sigurne i
dermatološki provjerene formulacije kozmetičkih proizvoda, uz korištenje prvorazrednih sirovina.
Pored funkcionalnosti, učinkovitosti i kvalitete proizvoda, Atlantic Grupa posvećuje veliku
pažnju i vizualnom identitetu proizvoda razvijajući prepoznatljiv dizajn.

Ukupni troškovi istraživanja i razvoja u segmentu proizvoda koji su namijenjeni za osobnu
njegu u 2007. predstavljali su 3% ukupnih troškova.

Razvoj proizvoda namijenjenih za osobnu njegu usmjeren je na proizvode unutar segmenta
njege zubi, usana i kože zadovoljavajući sve kriterije proizvoda prema direktivama i normama EU.

Aj sad nek mi neko objasni po kolko su kupili ovi kaj sad prodaju 1000 kom na 730 kn, i kakvi su to
investitori dugoročni ili kratkoročni.

New Report

Close