Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 49,87 | 1.496 | 30 | 49,80 | 50,00 | -0,40% |
Meni je ovaj Matrix 90 genijalac!Pa on zna više od Emila o njegovoj firmi.međutim,pored svega,kako to da dionica Atlantica nikako da krene na više?Stala na 730/740 i ni makac? [shocked]
Meni je ovaj Matrix 90 genijalac!Pa on zna više od Emila o njegovoj firmi.međutim,pored svega,kako to da dionica Atlantica nikako da krene na više?Stala na 730/740 i ni makac? [shocked]
Ili čak danas na granicu od 700 kuna. Na žalost cijela burza je u padu. Treba čekati i vjerovati. [lol]
4,7 kn/dionici
kolika je dividenda?
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=77cf4e45-b23f-47ed-bd89-38752f7e951e&open=sec
Atlantic Grupa je s njemačkom razvojnom bankom DEG potpisala ugovor o dugoročnom financiranju na period od 8 godina.
Riječ je o posebnoj kreditnoj liniji vrijednoj 20 milijuna eura, čija je osnovna namjena stjecanje dodatnih sredstava za daljnje širenje ljekarničkog poslovanja i nastavak akvizicijskih aktivnosti, u skladu s razvojnom strategijom prezentiranom prilikom inicijalne javne ponude dionica u studenom 2007.
Znači li to da su potrošili svu lovu s IPO-a.
Nisu, nego sufinanciraju daljnje akvizicije i razvoj ljekarničke mreže u Hrvatskoj, ali i šire.
Najavljena je privatizacija zagrabčkih ljekarni koja bi mogla prema momem mišljenju završiti u rukama dotičnih.
Nešto o DEG-u
DEG kao razvojna banka već više od 40 godina financira investicije kompanija na tržištima zemalja u razvoju. Vrijednost kapitala DEG-a iznosi 1.3 milijarde eura, a vrijednost imovine iznosi 3,2 milijarde eura. DEG je od 2001. godine članica grupacije KfW Bankengruppe, jedne od najvećih njemačkih banaka s AAA kreditnim rejtingom. Hrvatska je za DEG, koji ovdje posluje od 1997., jedna od investicijski najvažnijih zemalja regije.
Strategija poslovanja
Djelatnost Atlantic Grupe je proizvodnja i distribucija visokokvalitetnih brandova robe široke potrošnje. Tako definirana osnovna djelatnost objedinjuje dva meðusobno komplementarna
biznisa: Consumer Healthcare (zdravlje i njega)i distribuciju. Zbog lakšeg upravljanja sustavom
poslovanje u Consumer Healthcare segmentu poslovanja podijeljeno je u dvije divizije – Zdravlje
i njega te Sportska i aktivna prehrana, dok je distribucijsko poslovanje objedinjeno u istoimenoj
diviziji.
Consumer Healthcare kao jedna od dviju osnovnih poluga poslovanja Atlantic Grupe
objedinjuje èetiri segmenta sa širokom paletom proizvoda specifiène primjene: Zdrava prehrana,
Nutraceutika i VMS, Bezreceptni lijekovi (OTC) i Osobna njega.
Prvi segment predstavlja Zdrava prehrana, u kojoj dominiraju proizvodi pod robnom markom Cedevita (napici, èajevi, vitaminski bomboni), Multivita (napici) i Montana (sendviči i asortiman ready-to-eat).
Drugi segment predstavljaju
Nutraceutika i VMS (vitamins, minerals,supplements) čiji su temeljni brandovi Multipower
(funkcionalna prehrana za sportaše), Multaben asortiman proizvoda namijenjenih kontroli tjelesne
težine), te Dietpharm (vitamini, nadopune prehrani s biljnim ekstraktima i ljekovite tvari prirodnog
podrijetla).
Treći segment objedinjuje proizvode OTC
asortimana, odnosno bezreceptnih lijekova, u kojem se trenutno nalaze Purisan i Uvin H Forte. U ovom segmentu se, meðutim, oèekuje znaèajan iskorak u budućnosti. Èitav niz proizvoda oèekuje potrebnu autorizaciju i verifikaciju zdravstvenih i državnih
institucija.
Četvrti, posljednji Consumer Healthcare
segment predstavlja Osobna njega. U ovom su segmentu noseæi brandovi Plidenta (njega zubi),
Rosal (njega usana, lica i tijela) i Melem (univerzalna
krema).
Drugi Atlanticov biznis je distribucija,
koja je u bliskoj korelaciji s prvim biznisom
te objedinjuje distribuciju brandova iz vlastite
proizvodnje i distribuciju poznatih internacionalnih
brandova. U tom smislu Cedevita, Plidenta i Melem
funkcioniraju u sinergiji s brandovima kao što su
Johnson’s Baby, Durex i Nutella.
Distribucijski know-how
Razvijen je tijekom posljednjih 15 godina u regiji jugoistočne Europe važan je čimbenik uspjeha kompanije,ne samo u regiji, nego, primjerice, i u procesu uspješnog restrukturiranja Atlanticovog poslovanja na zapadnoeuropskom tržištu, i jedna je od snažnih komparativnih prednosti. Neki su od primjera sinergije proizvodnog i distribucijskog segmenta Atlanticovog poslovanja, primjerice, plasman i veliki uspjeh Cedevite u kanalu ugostiteljstva (Ho-Re-Ca) ili razvijen distribucijski sustav u kanalu ljekarni, koji se izvrsno uklapa s Dietpharm proizvodima.
Primjena znanja i vještina u distribuciji i upravljanju
robnim markama donijela je takoðer značajne
pomake u poslovanju s Multipowerom u zapadnoj
Europi.
Istraživanje agencije Valicon
Nedavno objavljeni rezultati istraživanja slovenske marketinške agencije Valicon govore
da je Cedevita najjači lokalni brand u regiji u kategoriji robe široke potrošnje.
U segmentu proizvoda zdrave prehrane strategija je usmjerena na zadržavanje
liderske pozicije na hrvatskom i regionalnom tržištu u vodećim kategorijama proizvoda, kao
što su vitaminski instant napici i bomboni, zatim na razvoj novih poslovnih područja vodoravnom
diverzifikacijom i brand stratching-om te ulazak u nove kanale distribucije. Jedan od glavnih
projekata kompanije, koji će omogućiti snažan rast u petogodišnjem razdoblju, je razvoj novog
segmenta unutar kategorije vitaminskih napitaka, čime će biti zadovoljena rastuća potreba potrošača za zdravim proizvodima. Kompanija godišnje uvodi četrdesetak novih i inoviranih proizvoda,a uvođenjem HACCP, ISO, GMP i IFS standarda kontinuirano poboljšava njihovu kvalitetu. Koncept je patentiran i vlasništvo je Atlantic Grupe, a uvodi novu kategoriju ARTD (almost ready to drink) proizvoda koji štiti funkcionalne sastojke proizvoda, a jednako
je praktičan za konzumaciju, te je prikladan za široku paletu proizvoda koji sadrže različite
sastojke, različite napitke, te razne oblike pakiranja. Korištenjem snage brandova Cedevita i Multipower proizvod će ostvariti značajnu prodaju na postojećim
tržištima.
Definirane su prioritetne grupe
proizvoda kao i ciljana tržišta sa zadanim tržišnim udjelima koje treba postići u
narednom petogodišnjem razdoblju. Očekuje se dvoznamenkasti rast prodaje na tržištima u regiji -Sloveniji, Srbiji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. U segmentu proizvoda namijenjenih za
osobnu njegu strategija je usmjerena na snažno fokusiranje svih aktivnosti, preko razvoja proizvoda do marketinga i prodaje u cilju jačanja i unapređenja pozicija u kategorijama zubnih pasti, univerzalnih krema i njege usana kako na domaćem tako i nasvim tržištima u regiji. Strategija stvaranja strateških partnerstava u private label proizvodnji (proizvodnji trgovačkih robnih marki) nastavlja se u sljedećem razdoblju s ciljem povećanja iskorištenosti
proizvodnih kapaciteta i ostvarenja sinergijskih učinaka u plasmanu proizvoda na tržištima zapadne
Europe s divizijom Sportska i Aktivna prehrana