Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATGR | 49,87 | 1.496 | 30 | 49,80 | 50,00 | -0,40% |
Tehnička slika odaje puno prostora za rast ! Presjekli smo MACS, a RSI nije još niti preko 50, dok je zaključna cijena daleko od gornjeg boolongera…pogledajte samo tehničku analizu ostalih pregrijanih dionica
[cool]
Iako je kupnja grupirana i dalje na razini oko 730 kuna, na ask se stavlja sve manje dionica ispod 750 kuna. Iako će biti povremenih prodaja na 730, čini mi se da polako napuštamo razinu ispod 750 idemo prema 800.
Atlantik mi je največe razočarenje u ovoj godini.
Neloše posluje ali kada če doči u fokus ulagača sam bog zna?
Momentalno nit smrdi nit miriše![undecid]
POgledaj na top 10 na forumu koliko je pao u usporedbi sa drugima od pocetka godine.
A ljudi se zale…
Jao.
ATGR nije pao vise samo zato sto ga je velika vecina kupovala na visim razinama sto ne ostavlja dovoljno mjesta za iskrcaj. Psihologija ulagaca, ma koliko bi ti volio da je nesto drugo u pitanju.
Kvartalna dobit značajno porasla. [thumbsup]
Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2008. godine ostvarila 442,7 milijuna kuna ukupnih prihoda, što predstavlja rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, stoji u današnjem priopćenju iz te kompanije.
Dobit iz poslovanja povećana je za 40 posto na 29,6 milijuna kuna dok je neto dobit iznosila 17,9 milijuna kuna.
Sukladno najavama Uprave, Atlantic je tijekom prvog tromjesečja 2008. akvizicijskim aktivnostima i vlasničkim povezivanjem sa zdravstvenim ustanovama u privatnom vlasništvu formirao vodeći nacionalni ljekarnički lanac Farmacia, koji trenutno okuplja 33 ljekarničke jedinice s ukupnim godišnjim prometom od preko 200 milijuna kuna. U konsolidirane rezultate Atlantic Grupe za prvi kvartal uključena je 31 ljekarnička jedinica, s ostvarenim ukupnim prihodom od 51,3 milijuna kuna. Atlantic je sa svojim ljekarnama prisutan u sedam županija, s tendencijom dodatnog širenja regionalne rasprostranjenosti, a strategija kompanije u ovom segmentu oslanja se prije svega na kupnju i strateško povezivanje s kvalitetno organiziranim privatnim ustanovama i pojedinačnim ljekarnama.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 61 posto, a međunarodna tržišta s 39 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, dok najveći rast prodaje od 39 posto nastavlja ostvarivati tržište Srbije.
Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 48 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 33 posto, Atlantic Farmacia s 12 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 7 posto prodaje, zaključuje se u priopćenju.
ova firma stvarno dobra!
pratim ovu dionicu i ona će mi biti prav za kupnju kad prodam baronu INGRU
Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2008. godine ostvarila 442,7 milijuna kuna ukupnih prihoda, što predstavlja rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, stoji u današnjem priopćenju iz te kompanije. Dobit iz poslovanja povećana je za 40 posto na 29,6 milijuna kuna dok je neto dobit iznosila 17,9 milijuna kuna. Sukladno najavama Uprave, Atlantic je tijekom prvog tromjesečja 2008. akvizicijskim aktivnostima i vlasničkim povezivanjem sa zdravstvenim ustanovama u privatnom vlasništvu formirao vodeći nacionalni ljekarnički lanac Farmacia, koji trenutno okuplja 33 ljekarničke jedinice s ukupnim godišnjim prometom od preko 200 milijuna kuna. U konsolidirane rezultate Atlantic Grupe za prvi kvartal uključena je 31 ljekarnička jedinica, s ostvarenim ukupnim prihodom od 51,3 milijuna kuna. Atlantic je sa svojim ljekarnama prisutan u sedam županija, s tendencijom dodatnog širenja regionalne rasprostranjenosti, a strategija kompanije u ovom segmentu oslanja se prije svega na kupnju i strateško povezivanje s kvalitetno organiziranim privatnim ustanovama i pojedinačnim ljekarnama. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 61 posto, a međunarodna tržišta s 39 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, dok najveći rast prodaje od 39 posto nastavlja ostvarivati tržište Srbije. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 48 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 33 posto, Atlantic Farmacia s 12 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 7 posto prodaje, zaključuje se u priopćenju.
Samo stvai link, zar je to teško?[rolleyes]
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/prehrana/atlantic-povecao-prihode-19%25,14767.html