ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATGR (Atlantic Grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 04:51
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATGR
51,50
824
16
51,00
52,50
-1,90%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



@matrix90
zašto hvališ ATGR više nego sam Emil T.? Od ovih 150 stranica, sam si napisao min 70?

Ne hvalim nikoga kolega.
Ukazujem na pravu investiciju, ništa više.

[color=blue]Igor Pokaz ide u Atlantic[/color]

http://www.jutarnji.hr/novac/karijere/clanak/art-2007,11,29,igor_pokaz,99876.jl


bwsmp: ” Ma strpljen sam ja kume…i pak mi nije jasno da netko na IPO 28.000 dionica po 935 kn, i da ih nakon tjedan dana prodaje po 8xx…malo glupo, ili je to neka igra? ” samo prteslagivanje s jednog mjesta na drugo fondovi se preslaguju i pripremaju portfelje za iduću godinu to ćemo gledati još mjesec dana a već traje dva mjeseca

Koji fondovi su pod 4., 6,7,8,10 ?

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=794c4bbc-ff23-44e9-a270-cdcf9694e525

Emil je macak nema sta[thumbsup]

najgore se svadat s budalom, prvo te spusti na svoju razinu pa te dotuce iskustvom

Atlantic će distribuirati Zvečevo u Makedoniji

Business.hr/Hina
29.11.2007 11:25
Pročitaj komentare(0)

Atlantic Grupa i Zvečevo potpisali su ugovor o distribuciji konditorskog asortimana Zvečeva na makedonskom tržištu, navodi se u obavijesti Atlantic Grupe objavljenoj na Zagrebačkoj burzi.
Vezane vijestiZSE uživo: Jutro u dobrom raspoloženju

Sa snažnijim nastupom u Makedoniji Atlantic je krenuo polovicom godine kroz akviziciju lokalne tvrtke Vičiški komerc, a tim je preuzimanjem zaokružen regionalni distribucijski sustav Atlantic Grupe.

Atlanticov distribucijski sustav danas pokriva tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije.

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)

[color=blue]Zajednički nastup Atlantica i Zvečeva u Makedoniji[/color]

http://www.atlantic.hr/hr/vijesti/zajednicki_nastup_atlantica_i_zveceva_u_makedoniji/

Zajednički nastup Atlantica i Zvečeva u Makedoniji

ZAGREB, 28. studenog 2007. – Atlantic Grupa je sa Zvečevom potpisala ugovor o distribuciji njegova konditorskog asortimana na makedonskom tržištu. Brandovi Zvečeva u Atlanticovoj distribuciji uključuju Mikado, Super, Mond, Braco i Seka, Samo Ti i Volim Te. Novim ugovorom Atlantic dodatno učvršćuje poziciju vodećeg distributera robe široke potrošnje u regiji, kao i poziciju jednog od najznačajnijih distributera u Makedoniji.

“Sa snažnijim nastupom u Makedoniji Atlantic je krenuo polovicom godine putem akvizicije lokalne tvrtke Vičiški komerc. Ovim je preuzimanjem zaokružen regionalni distribucijski sustav Atlantic Grupe, a rezultati su vidljivi nakon vrlo kratkog vremena. Pri preuzimanju smo rekli da u novu tvrtku donosimo svježi kapital, visokorazvijeni distribucijski know-how te nove principale u distribucijski portfelj”, komentirao je Srećko Nakić, Atlanticov potpredsjednik za Diviziju Distribucija.

Do kraja godine Atlantic u Makedoniji planira rast prometa od 20 posto, a planira se i uvrštavanje proizvoda novih principala u distribucijski portfelj. Atlanticov distribucijski sustav danas pokriva tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije te međunarodnim principalima na svim tim tržištima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda.

Atlantic Grupa je vodeći europski proizvođač hrane za sportaše (Multipower, Multaben) te najveći regionalni proizvođač instant vitaminskih napitaka (Cedevita, Multivita) i proizvoda za osobnu njegu i njegu kože (Plidenta, Rosal, Melem). Lider je na hrvatskom tržištu vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani (Dietpharm). Ujedno je i vodeći regionalni distributer svjetskih premium brandova roba široke potrošnje kao što su Wrigley, Fererro, Hipp, Lorenz, Durex, Johnson&Johnson, Duracell, Nestle Purina i Scholl, s kojima je prisutna na više od 30.000 prodajnih mjesta širom Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine te Makedonije. Kompanija zapošljava preko 1400 djelatnika.

osoba za kontakt: Gabrijela Kasapović, gabrijela.kasapovic@atlantic.hr, 091/ 2413-972

dr. Leone Glembay, sin Ignjata i prve supruge rođ. Basilides – Danielli (38 godina)


Zajednički nastup Atlantica i Zvečeva u Makedoniji ZAGREB, 28. studenog 2007. – Atlantic Grupa je sa Zvečevom potpisala ugovor o distribuciji njegova konditorskog asortimana na makedonskom tržištu. Brandovi Zvečeva u Atlanticovoj distribuciji uključuju Mikado, Super, Mond, Braco i Seka, Samo Ti i Volim Te. Novim ugovorom Atlantic dodatno učvršćuje poziciju vodećeg distributera robe široke potrošnje u regiji, kao i poziciju jednog od najznačajnijih distributera u Makedoniji. “Sa snažnijim nastupom u Makedoniji Atlantic je krenuo polovicom godine putem akvizicije lokalne tvrtke Vičiški komerc. Ovim je preuzimanjem zaokružen regionalni distribucijski sustav Atlantic Grupe, a rezultati su vidljivi nakon vrlo kratkog vremena. Pri preuzimanju smo rekli da u novu tvrtku donosimo svježi kapital, visokorazvijeni distribucijski know-how te nove principale u distribucijski portfelj”, komentirao je Srećko Nakić, Atlanticov potpredsjednik za Diviziju Distribucija. Do kraja godine Atlantic u Makedoniji planira rast prometa od 20 posto, a planira se i uvrštavanje proizvoda novih principala u distribucijski portfelj. Atlanticov distribucijski sustav danas pokriva tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije te međunarodnim principalima na svim tim tržištima osigurava distribucijske usluge najvišeg standarda. Atlantic Grupa je vodeći europski proizvođač hrane za sportaše (Multipower, Multaben) te najveći regionalni proizvođač instant vitaminskih napitaka (Cedevita, Multivita) i proizvoda za osobnu njegu i njegu kože (Plidenta, Rosal, Melem). Lider je na hrvatskom tržištu vitaminskih proizvoda i dodataka prehrani (Dietpharm). Ujedno je i vodeći regionalni distributer svjetskih premium brandova roba široke potrošnje kao što su Wrigley, Fererro, Hipp, Lorenz, Durex, Johnson&Johnson, Duracell, Nestle Purina i Scholl, s kojima je prisutna na više od 30.000 prodajnih mjesta širom Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine te Makedonije. Kompanija zapošljava preko 1400 djelatnika. osoba za kontakt: Gabrijela Kasapović, gabrijela.kasapovic@atlantic.hr, 091/ 2413-972

mogao si dati link, preglednije je.
[thumbsup]


http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=794c4bbc-ff23-44e9-a270-cdcf9694e525

Emil je macak nema sta[thumbsup]


Mačak je sigurno kad je uspio prodati dionice 100 kuna više od tržišne, usto još potražnja mnogostruko veća od kupnje.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Zeko zna:

@matrix90
zašto hvališ ATGR više nego sam Emil T.? Od ovih 150 stranica, sam si napisao min 70? ”
Matrix90:
Ne hvalim nikoga kolega. Ukazujem na pravu investiciju, ništa više.

Zeko zna:
Da, sigurno. [yawn]
Zeko već dugo pratim vase pisanje na ovom forumu, uvijek ste mudro zborili i pametna pitanja postavljali.
S postovanjem.


LookaBorna: ” http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=794c4bbc-ff23-44e9-a270-cdcf9694e525 Emil je macak nema sta[thumbsup] ” Mačak je sigurno kad je uspio prodati dionice 100 kuna više od tržišne, usto još potražnja mnogostruko veća od kupnje.

pa to i pricam, trgovina mu je branša
sam mi nije jasno
potražnja = kupnja ili potražnja = ponuda?
potražnja > kupnje daje zaključiti da potražnja > ponude koja je precjenjena?
dakle mnogostruko veća potražnja je veća od kupnje tj ponude a zbog cega prema Vasem misljenju?[rolleyes]

najgore se svadat s budalom, prvo te spusti na svoju razinu pa te dotuce iskustvom


LookaBorna: ” http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=794c4bbc-ff23-44e9-a270-cdcf9694e525 Emil je macak nema sta[thumbsup] ” Mačak je sigurno kad je uspio prodati dionice 100 kuna više od tržišne, usto još potražnja mnogostruko veća od kupnje.

Kao što je bilo i prije kazivano, želja gospodina Tedeschog je da nesigurni izađu, te da pridobije što veći broj kvalitenih i pravih ulagača, bili oni veliki ili mali.

New Report

Close