Pa dobro ima li kakvih realnih objašnjenja što se dogadja sa ARNT,zašto ne raste kad ostali
turisti polako ali sigurno rastu.Na forumu kao da ne postoji,nitko ništa.Zašto tako sporo ili nikako???
Već je 23.10.2006. Zašto ZLAR i Arena još tapkaju na mjestu?
Problem većine turističkih dionica je u prekratkoj sezoni što na drugu stranu dovodi do niske rentabilnosti samog poduzeća.
Dok naši ljudi u turizmu ne shvate da sezona mora trajati 10 a ne 5 mjeseci ništa od napretka u tom smjeru.
Nažalost pokazatelji za ovu godinu daju naslutiti manja poboljšanja u broju noćenja i potrošnji ali zbog promjene porezne politike mislim da će tu slast prvenstveno osjetiti država.
Problem većine turističkih dionica je u prekratkoj sezoni što na drugu stranu dovodi do niske rentabilnosti samog poduzeća.
Dok naši ljudi u turizmu ne shvate da sezona mora trajati 10 a ne 5 mjeseci ništa od napretka u tom smjeru.
Nažalost pokazatelji za ovu godinu daju naslutiti manja poboljšanja u broju noćenja i potrošnji ali zbog promjene porezne politike mislim da će tu slast prvenstveno osjetiti država.
Mislim da nisi u pravu, većini hotelskih kuća sezona traje 10 mjeseci, samo što su prihodi u pre i post sezoni manji, ne zaboravi da preva lova od turizma nije u turističkoj sezoni već u kongresnoj sezoni a to je od 10 do 5 mjeseca
što se tiče poreza slažem se s tobom , tu će država najviše omastiti brk
Izašlo izvješće za 3Q. Dobit povećana 30% za prva tri kvartala na 43.320.000,00 Kn u odnosu na prošlu godinu. Novi BV 341,85 Kn.
Zarada po dionici za razdoblje 01-09.2006 veća je za 30,8% u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.
fin.rezultat 31% veći.
Izviješće ko bonbon….[smiley2]
evo ARNT je izdala interesantno izvijesce…….a trziste nije reagiralo ili su dobri rezultati vec ukljuceni u cijenu, pa sad svi ocekuju preuzimanje…..bu..hu..
p-345
zarada po dionici 19,9…neto vrijednost 344…….
…dobit s 33 314 000 na 43 320 000 cca. 30 %…
p/e-17,49 dok kod drugih u turistickom sektoru npr. istr p/e-43, riviera p/e-41, sunh p/e 227..
p/bv – 1,57…………………………………………………………………, ……p/b-2,5, …………p/b-1,4. …….p/b-3,1
Doma-goj: ” Problem većine turističkih dionica je u prekratkoj sezoni što na drugu stranu dovodi do niske rentabilnosti samog poduzeća. Dok naši ljudi u turizmu ne shvate da sezona mora trajati 10 a ne 5 mjeseci ništa od napretka u tom smjeru. Nažalost pokazatelji za ovu godinu daju naslutiti manja poboljšanja u broju noćenja i potrošnji ali zbog promjene porezne politike mislim da će tu slast prvenstveno osjetiti država. ” Mislim da nisi u pravu, većini hotelskih kuća sezona traje 10 mjeseci, samo što su prihodi u pre i post sezoni manji, ne zaboravi da preva lova od turizma nije u turističkoj sezoni već u kongresnoj sezoni a to je od 10 do 5 mjeseca što se tiče poreza slažem se s tobom , tu će država najviše omastiti brk
Koliko je meni poznato sezona nažalost ne traje 10 mjeseci kako vi kažete.
Možda u nekim turističkim objektima radnici rade 10 mjeseci ali gostiju jednostavno nema.
[smiley2]
Amerikanci žele Arenaturist, za Istraturist pet kandidata
Čini se da cijena Arenaturista ne igra glavnu ulogu u pregovorima koliko američki interes da se uključi u veleprojekt Brijuni Rivijera
Nakon što su uspješno okončale ovogodišnju turističku sezonu, dvije velike istarske turističke tvrtke, pulski Arenaturist i umaški Istraturist, našle su se u središtu pozornosti domaće i svjetske poslovne javnosti zainteresirane za kupnju njihovih većinskih portfelja. Većinski vlasnik Istraturista Zagrebačka banka, koja je prethodno najavila čišćenje svog polovanja od turitičkih i sličnih portfelja, već je raspisala i zaključila natječaj.
Španjolska kandidatura
No jesu li ponude otvorene, menadžment Istraturista nema informacije. Prema našim pouzdanim izvorima, na natječaj se javilo pet kandidata, među kojima i poznati svjetski hotelski lanac iz Španjolske Solmelia, koji je u tu kompaniju ušao već prije desetak godina sa svojim menadžmentskim marketingom. Budući da je sedamdeset posto kapaciteta Itraturista uz obimna ulaganja poljednjih godina obnovljeno, a ulagano je i u nove atraktivne kapacitete i sadržaje, shvatljiv je izuzetni interes za ovu, jednu od najprestižnijih hrvatskih turističkih kompanija. Kada je riječ o pulskom Arenaturistu, situacija je nešto složenija i nepovoljnija, a minula turistička sezona očito je pozornost vlasnika okrenula prema poslovanju. Sad kad je i to okončano, obnovljeni su razgovori o prodaji. Iako su pregovori obavijeni šutnjom i odvijaju se daleko od očiju i ušiju javnosti, iz pouzdanih turističkih krugova saznajemo da bi se doista mogao dogoditi preokret. Izgledni novi kupci Arenaturista ozbiljni su i respektabilni poslovni Amerikanci, koji su do Pule stigli posredstvom američkog veleposlanstva u Zagrebu. Čini se da ovom prilikom cijena ne igra glavnu ulogu u pregovorima, koliko američki interes da se ambiciozno uključi u turistički veleprojekt Brijuni Rivijera, čemu je izrazito sklon i istarski župan Ivan Jakovčić. On je naime vrlo nezadovoljan poslovanjem Arenaturista i ocjenjuje ga kao najslabiju istarsku turističku tvrtku. Kontakti su u tijeku i svi su izgledi da bi nakon više od godinu dana puštanja Arenaturista u prodaju konačno najavljena transakcija mogla i uspjeti.
Zeleno svjetlo
Uostalom, 7. studenoga u Istarskoj sabornici u Poreču Vlada RH i premijer Sanader, očekuje se, dat će zeleno svjetlo dokapitalizaciji tvrtke Brijuni Rivijera što je preduvjet raspisivanju međunarodnog natječaja za odabir partnera, među kojima se ozbiljno računa i na Amerikance. Budući da projekt Brijuni Rivijera obuhvaća priobalni prostor od Barbarige do rta Kamenjak ispod Premanture, shvatljiv je interes za Arenaturistom čiji se hoteli i kampovi nalaze na tom i susjednom medulinskom prostoru.
6.11.06.Poslovni
Koliko je meni poznato sezona nažalost ne traje 10 mjeseci kako vi kažete.
Možda u nekim turističkim objektima radnici rade 10 mjeseci ali gostiju jednostavno nema.
[smiley2]
možda zato jer ne gledamo iste turističke objekte [smiley1]
uglavnom upravo ta kratka sezona je zapravo naš najveći problem
Amerikanci žele Arenaturist, za Istraturist pet kandidata
Majko mila. Sad je sve onda riješeno. Pa ta Arenjara se prodaje već 5 godina.
Bolje Amerima da kupe Đuru pa vode ture u Kopački rit.