Ako vam nije problem vratiti se na stranice 104-105, tamo sam već objašnjavao taj dio. Prilično je jednostavno, samo uzmite radi konteksta kada je pisano (izvještaji za 1H 2016).
@djsmet
Ako vam nije problem vratiti se na stranice 104-105, tamo sam već objašnjavao taj dio. Prilično je jednostavno, samo uzmite radi konteksta kada je pisano (izvještaji za 1H 2016).
Tada ste napisali da do cijene od 550-600 kn ne razmišljate o izlasku. Nakon novih informacija, da li još stojite pri tom rasponu?
Inače, svaka čast na trudu.
Naravno da ne više, već bi izašao u tom slučaju van i vjerojatno ne bi ni pisao ovako detaljno. Tada se ova priča nije još nazirala ovako jasno, samo u obrisima. Barem meni, ali kako kopaš dublje i dublje tako se stvari same povezuju i postaju jasnije. I PPHE je u međuvremenu sam svašta okrio.
Naravno da ne više, već bi izašao u tom slučaju van i vjerojatno ne bi ni pisao ovako detaljno. Tada se ova priča nije još nazirala ovako jasno, samo u obrisima. Barem meni, ali kako kopaš dublje i dublje tako se stvari same povezuju i postaju jasnije. I PPHE je u međuvremenu sam svašta okrio.
Zahvalan sam vam na ovolikom trudu jer ste vjerovatno najsvijetlija točka na forumu.Čitam vas pažljivo i pišite što više.Vi ste znalac i ozbiljan analitičar.
Ali uvijek ima ono -A što ako krene naopako.Znate li onu priću o zaspalom zecu i budnom seljaku:Prodat ću zeca,kupiti kokoš,kokoš nese jaja,prodati jaja,kupiti ovcu itd.itd..I zec se probudi i ishlapi svjetla budućnost.
Radije kupujem blisku budućnost,,vremenski okvir od mjesec do max.šest mjeseci.Tu mogu više
puta pogoditi nego pogriješiti.
Nadam se da ćete biti u pravu što se tiće ARNT i da ću je za koju godinu kupovati barem po xxxx.
Med i mlijeko možda,za sada pelin gorći u ustima!
po
Naravno da ne više, već bi izašao u tom slučaju van i vjerojatno ne bi ni pisao ovako detaljno. Tada se ova priča nije još nazirala ovako jasno, samo u obrisima. Barem meni, ali kako kopaš dublje i dublje tako se stvari same povezuju i postaju jasnije. I PPHE je u međuvremenu sam svašta okrio.
Zahvalan sam vam na ovolikom trudu jer ste vjerovatno najsvijetlija točka na forumu.Čitam vas pažljivo i pišite što više.Vi ste znalac i ozbiljan analitičar.
Ali uvijek ima ono -A što ako krene naopako.Znate li onu priću o zaspalom zecu i budnom seljaku:Prodat ću zeca,kupiti kokoš,kokoš nese jaja,prodati jaja,kupiti ovcu itd.itd..I zec se probudi i ishlapi svjetla budućnost.
Radije kupujem blisku budućnost,,vremenski okvir od mjesec do max.šest mjeseci.Tu mogu više
puta pogoditi nego pogriješiti.
Nadam se da ćete biti u pravu što se tiće ARNT i da ću je za koju godinu kupovati barem po xxxx.
Med i mlijeko možda,za sada pelin gorći u ustima!
po
[/quote]
U prijevodu: džabe ti sve kalkulacije ValueWalk, kad već danas ti možda padne klavir na glavu dok budeš šeta ulicom. Ne treba gledati i planirati dalje od 5 min jer eto, svašta može poći po zlu.
Zato je seljaku najbolje da je zaspao i zaboravio na zeca, jer eto, zec može pobjeći. Bolje mu je ić leć i ne radit ništa. U biti, što bi bio seljak i sadio svašta i mučio se kad mu može doć nepogoda i sve uništit. Najbolje da spava i ne radi nikakve kalkulacije. I ode u kazino i tamo se kocka. Nije lud da uključi mozak kao ValueWalk…
Malo o generalnim trendovima u turizmu i promjenama koje nas čekaju[/url], izdvajam dio vezano za kampove koji u ARNT tek dolaze na red i značajno će utjecati na rast ukupne profitabilnosti, EBITDA, a posljedično i na rast vrijednosti cijele kompanije.
Prvi masovni turistički pokret Nijemaca prema Mediteranu samo 10 godina nakon završetka 2. svjetskog rata obilježili su VW Buba i mala kamp prikolica. Kampiranje je bilo najekonomičniji način provođenja ljetnih praznika. Zahvaljujući popularnosti kampova i velikim površinama za kampiranje uz more, Istra se razvila u „najturističkiju“ regiju Hrvatske.
„Kampovi su izgradili hotele“ 70ih godina prošlog stoljeća a danas mega tvrtkama koje imaju u vlasništvu i hotele donose ekstra profit. Veliki volumen prometa uz niže troškove infrastrukture i poslovanja usmjerili su investicije u kampove prema podizanju standarda usluge. Danas veliki kampovi imaju istu razinu usluge kao i hoteli – apartmanski smještaj u „mobilnim“ kućama, restorane, bazene, wellness, sportske terene, male marine za plovila … Kampovi se postupno transformiraju uslugom i cijenom u „raspršene hotele“.
Sve što sam ovdje pisao je kopano i prikupljano sa sto strana, a sada smo većinu toga dobili na jednom mjestu u analizi godišnjeg izvještaja PPHE od strane Hardman & Co. Potvrđeno u manjoj ili većoj mjeri što sam pisao, ali očito je da nisam pisao nikakve bajke.
Koga zanima ARNT preporučam sve pročitati ili barem stranice 5-9 i 15-18, gdje je dio vezan za ARNT i ino operacije koje su se pripojile. Iz ovoga se može izvući više informacija nego iz zadnjeg izvještaja ARNT što dovoljno govori o transparentnosti PPHE (godišnji izvještaj str 36-43), vjerujem da će i Prospekt i budući izvještaji ARNT biti na daleko višoj razini od dosadašnjih.
1 – Za one koji govore da je skupo, većinom jer gledaju isključivo generički EV/EBITDA s mojedionice (tekst niže se odnosi na PPHE općenito, ali očito vrijedi i na razini ARNT):
EV: EBITDA Prospective – Again, note that the debt and EV is built up ahead of new units generating any revenues and profitability. Hence the multiple will start to fall in 2017 and later. The absolute level is not stretched and at a discount to peers, with IHG and Marriott for example still trading at c.13x prospective, but without the same growth prospects as PPHE, given its pipeline, and without the asset backing.
2 – Njemačke operacije i EBITDA vs EBITDAR (a ovdje još nije prisutan efekt ukidanja rente R i zamjene manjom kamatom I što sam objašnjavao)
The second half result was boosted by the opening of the Park Plaza Nuremberg which has outperformed its local competition in average room rates and RevPAR, while EBITDA was boosted by a €1.0m lower incentive rent. Like for like revenues were down and this led to a small decline in EBITDAR, but the lower rents helped the group achieve higher EBITDA.
We don’t have any issue with the way that PPHE accounts for the costs recharged, but we understand that investors looking at the accounts for the first time might have wondered why the German operation appeared to be loss-making, and hence we thought further explanation might be helpful here.
što onda oni rade u njemačkoj da to izgleda kao da poslujiu s gubitkom.
pphe refakturira ili tako nešto neke troškove, ali mi nije jasno da li recenzent to odobrava ili ne odobrava tj. podvodi pod neobično, ali dopustivo
Sve što sam ovdje pisao je kopano i prikupljano sa sto strana, a sada smo većinu toga dobili na jednom mjestu u analizi godišnjeg izvještaja PPHE od strane Hardman & Co. Potvrđeno u manjoj ili većoj mjeri što sam pisao, ali očito je da nisam pisao nikakve bajke.
Hvala na linku za izvještaj. Na str. 13 prognoziraju EBITDA za hrvatski dio za 2017. od 13,3 mil. funti. Po tečaju koji koriste to ispada 122 mil. kn. I onda za 2018. prognoziraju rast EBITDA od 5%. To je manje nego što su ostvarivali do sada. Nadam se da nešto krivo gledam jer ne vidim što tu daje razlog za optimizam?
što onda oni rade u njemačkoj da to izgleda kao da poslujiu s gubitkom.
pphe refakturira ili tako nešto neke troškove, ali mi nije jasno da li recenzent to odobrava ili ne odobrava tj. podvodi pod neobično, ali dopustivo
Veliki dio je uzrokovan troškom rente koji će sada nakon kupnje hotela biti daleko manji, dok se ostali dio odnosi kroz izvlačenje preko naknada za upravljanje (što je umanjivalo rezultat već na razini EBITDAR). Poanta je da je ovdje sve ostajalo i prije unutar grupe ali je prihodovno prolazilo kroz RDG matice, odnosno PPHE. Kada pogledate porezne stope u zemljama u kojima operiraju jasno je zašto su to radili (str 65, note 26 d)
Po novome, EBITDAR će biti veći jer naknade (osim za Carlson koje su se ionako plaćale pa nisu novi trošak) ostaju u ARNT, dok će između EBITDAR i EBITDA razlika biti manja zbog već spomenute zamjene rente za manji trošak kamate.