prati graf relativne čvrstoće…kad je na oko 20 kupuj , kad je na oko 80 prodaji.
3.Analiza tržišta-kada trgovati
Veći dio tehničke analize i studija tržišnog djelovanja usko je povezan sa psihologijom čovjeka. Obrasci na grafovima koji su bili utvrđeni i klasificiranim tijekom proteklih stotinu godina prikazuju psihologiju tržišta, koja se mijenja od one u znaku “bika” do one u znaku “medvjeda”.
Pokazalo se da su obrasci bili od koristi u prošlosti, zato nema razloga da ne budu od koristi i u budućnosti. Ova pretpostavka se čvrsto temelji na ljudskoj psihologiji koja nastoji da se stvari mijenjaju što manje. Drugačije rečeno, ključ razumijevanja budućnosti leži u izučavanju prošlosti. Budućnost je ponavljanje prošlosti u nešto izmijenjenom obliku. To je jedna teorija.
Druga teorija je teorija slučajne šetnje prema kojoj su promjene cijena serijski nezavisne, a kretanje cijena u prošlosti nikako nije pouzdan indikator njenog budućeg smjera. Teorija je zasnovana na hipotezi efikasnog tržišta prema kojoj cijene nasumice fluktuiraju oko nekih vrijednosti. Primjena ove teorije slučajne šetnje na trogovanje dionicama u praksi znači “kupi i čekaj”.
To u našoj parohiji zovu relative strength index.
Ovom prigodom pohvaljujem Zimzelenovu volju da svoje veliko znanje podijeli sa neukim pukom!
No, što se tiče tvojih preporuka ne dijelim tvoje mišljenje i čini mi se da je većina dionica koje si naveo trenutno precenjena za 20tak %. No, živi bili pa videli.
lijepo od vas što znate engleski….no, nama je za sporazumjevanje dovoljan hrvatski….
TOČKA PREOKRETA – kako male stvari mogu dovesti do velike promj 120.00HRK 108.00HRK
Autor: Malcolm Gladwell
Točka preokreta – kako male stvari mogu dovesti do velike promjene od objave prvog izdanja postigla je status globalnog bestselera. Četiri mjeseca bila je na popisu najprodavanijih knjiga New York Timesa, te čak dvije godine na listi Business Weeka
Ovom je knjigom autor Malcolm Gladwell postao marketinški guru čije znanje danas traže na prestižnim konferencijama i u velikim korporacijama kao što su Coca Cola, Intel, HP ili PricewaterCoopers. Njegove knjige i članci iz New Yorkera čitaju se na poslovnim školama kao obavezna literatura. Zbog uspjeha Točke preokreta neki su ga već okrstili titulom novog mudraca korporativnog svijeta, Peterom Druckerom dvadeset i prvog stoljeća.
Točka preokreta je jedna od onih rijetkih knjiga koje vam izmijene način razmišljanja o … zapravo svemu. Kroz često zabavne primjere iz stvarnog života, ovom se knjigom želi objasniti ništa manje nego razlog zbog kojeg se ljuti ponašaju tako kako se ponašaju. Lucidno i sa stilom, autoru je to fenomenalno uspjelo. Jeffrey Toobin
Izdavač: JESENSKI I TURK
Godina izdanja: 2005.
Broj stranica: 235
Uvez: meki
o cem je ta knjiga..nes o dionicama nadam se…stavio sam sad da mi se skida sa Emula
A koji si server izabro na muli.I kakav je original title, Tnx.
Sa svakom pročitanom knjigom osjećaš se bolje i pametnije, dakle jače, a kad se osjećaš jakim onda i hrabrosti više imaš, a kad hrabrosti više imaš onda kupuješ čim osjetiš da je vrijeme, a ne kad ti taj tvoj osjećaj potvrdi i tržište sa skokom od 20 il’ 30 posto, onda je već kasno.