Kako je kod nas lako podijeliti ljude – ili jedno ili drugo, ili crno ili bijelo. Nema ničega između. Nije ni čudo da onda uvijek biramo između dva zla na izborima.
U ovom slučaju ide se birati između Konzuma i Lidla, kao da nema još desetke drugih lanaca, većih ili manjih.
Kako nekome može pasti na pamet uzdizati Lidl i to pravdati time da ne vole Konzum?! Ako vam ne paše Konzum, idite dalje, ali tvrditi da je rast Lidla dobar za hrvatsko gospodarstvo je smijurija u rangu one nedavno predstavljene koja tvrdi da će se gospodarski rast potaknuti podizanjem poreza!
U Lidlu se hrvatski proizvodi traže svijećom, a valjda je svakome tko imalo poznaje osnove ekonomije jasno da je to štetno za nas. Konzum možete voljeti ili mrziti, kao i ostatak Agrokora, ali je činjenica da se na njihovim policama prodaje velik udio hr. proizvoda. Činjenica je da ih prodaju i u svojim trgovinama izvan Hrvatske. Koji se hr. proizvod prodaje u Lidlu izvan granica Hrvatske?! Koji je odnos domaćih proizvoda npr. u Mercatoru, pa i Billi i Lidlu? Koja je kvaliteta proizvoda koji se prodaju kod nas, neovisno o tome odakle su?!
Konkurencija je dobra, Lidl je donio i neke dobre stvari, ali treba realno gledati stvari i svoj (državni i pojedinačni stanovnika RH) interes, a ne crno-bijelom logikom zaključiti da je dobro da bilo koji konkurent raste nauštrb najvećeg na tržištu.
Jeste li uopće probali taj francuski bučkuriš koji po 40-70kn prodaje Lidl ?
Pa takvo vino može proizvesti svaki kumek u Zagorju .
a kada je agrokor zadnjih 15 godina sa uvozom trečerazrednih i trulih robnih viškova te sa skupim najmom polica i ucjenama uništavao domaću privredu i poljoprivredu onda se smiješkalo ….neka, sve se vraća[emo_plazi]
Ako ste pili francuska vina iz francuskih dućana koja se svakodnevno nude za potrošnju francuzima,omda ste primjetili da su vina, fina, pitka i filtrirana………ne znam,kakva će vina izabrati Lidl, ali budite sigurni, si takav trgovački lanac neće dozvoliti patvorine….što se vrlo lako , može
dokazati provjeramama….Domaća proizvodnja, ipak je namijenjena – TURIZMU ,
ugostiteljstvu a to je ono, što se od nas očekuje…..
Nakon mnogo povučenih sredstava iz IPARD programa, naročito kompletan
pogon Belja..drago mi je da će doći do konkurencije.
Običan vinogradar – NITI NE MOŽE POSTIĆI veću prodajnu cijenu od 5 ,00 eura
za prosječnu butelju 0,75 l…….. prema bilo kome u Hrvatskoj.
Kako je kod nas lako podijeliti ljude – ili jedno ili drugo, ili crno ili bijelo. Nema ničega između. Nije ni čudo da onda uvijek biramo između dva zla na izborima.
U ovom slučaju ide se birati između Konzuma i Lidla, kao da nema još desetke drugih lanaca, većih ili manjih.
Kako nekome može pasti na pamet uzdizati Lidl i to pravdati time da ne vole Konzum?! Ako vam ne paše Konzum, idite dalje, ali tvrditi da je rast Lidla dobar za hrvatsko gospodarstvo je smijurija u rangu one nedavno predstavljene koja tvrdi da će se gospodarski rast potaknuti podizanjem poreza!
U Lidlu se hrvatski proizvodi traže svijećom, a valjda je svakome tko imalo poznaje osnove ekonomije jasno da je to štetno za nas. Konzum možete voljeti ili mrziti, kao i ostatak Agrokora, ali je činjenica da se na njihovim policama prodaje velik udio hr. proizvoda. Činjenica je da ih prodaju i u svojim trgovinama izvan Hrvatske. Koji se hr. proizvod prodaje u Lidlu izvan granica Hrvatske?! Koji je odnos domaćih proizvoda npr. u Mercatoru, pa i Billi i Lidlu? Koja je kvaliteta proizvoda koji se prodaju kod nas, neovisno o tome odakle su?!
Konkurencija je dobra, Lidl je donio i neke dobre stvari, ali treba realno gledati stvari i svoj (državni i pojedinačni stanovnika RH) interes, a ne crno-bijelom logikom zaključiti da je dobro da bilo koji konkurent raste nauštrb najvećeg na tržištu.
upravo je državni interes da se u ekonomiji ogrezloj u namještanju, reketaranju, monopolima i antitržišnom nabijanju cijena razvije što veća konkurencija, i zato je uspjeh lidla i sličnih ključan za opstanak hrvatskog društva.
ovako mala zemlja, s internim tržištem koje je minorno za ikakav imalo ozbilniji biznis, uopće ne može opstati bez vrlo snažne orijentiranosti na konkurentski mentalitet.
konzum i sva ta lažna domoljubna priča idu u posve suprotnom smjeru, zatvorena ekonomija i lokalni despotski monopoli koji naočigled sviju debiliziraju tvrtke, stvaraju od njih nesposobne entitete koji se održavaju ili na bjesomučnom monopolskom ili polumonopolskom guljenju građana ili na enormnim državnim dotacijama, koje dolaze od novaca porezima izvučenim od zadnjih ostataka konkurentne privrede, te od kredita i koncesija kojima se rasprodaju sva preostala dobra, stvarana i stjecana cijelo tisućljeće.
tko ne može proći u lidlu ima tri opcije:
– radikalno restrukturirati proizvodnju na načelima suvremenog proizvodnog menadžmenta, smanjiti jedinične troškove te izaći s cijenom koju će lidl prihvatiti
– učiniti isto kao gore, ali s naglaskom na visoku kvalitetu, ali prije toga PRONAĆI tržišni segment koji će takvu robu kupovati, vani ili kod nas. ako su naši proizvodi toliko kvalitetniji od stranih, zašto se ne mogu prodati u zapadnoj europi? u austriji omjer cijena “socijalne” kobase i kobase premium klase lako ide i do 1:5, ali treba imati omjer cijene i kvalitete koji će prihvatiti i o kojemu će odlučiti tržište i kupci, a ne boljševički partijski sekretari iz hdz-a i sdp-a. kupci vladaju, a ne političke direktive
– zatvoriti tvrtku i baviti se nečim drugim. kad su nestajale tekstilna, metalska i kemijska industrija, izgubile su se stotine tisuća radnih mjesta, a ne znam od toga ništa dobro da je nastalo. ako nestane prehrambena industrija bar ćemo imati jeftiniju hranu i automatski viši standard, a prvomajska, jedinstvo, dioki, željezara sisak i nebrojeni drugi globalno su bili MNOGO konkurentniji od dukata, pikova ili mesne industrije pivac.
tvrtke kao lidl daju besplatnu poduku i školu svakom tko uopće želi opstati u privredi, i zato je njihov razvoj na našem tržištu neprocjenjiv. to je ujedno tvrtka koja bi učas propala kada bi gledala dobavljače po nacionalnoj osnovi, a ne isključivo ekonomskoj.
Kada već pišemo o trgovinama ,
znate li da svi strani lanci :
Lidl,
Kaufland,
Bila,
Merkator,
Spar,
rade s gubitcima !
Ne plaćaju porez na dobit !
A Konzum,
Plodine,
Tomi,
Studenac,
rade s dobiti ,
i plaćaju porez na dobit !
Jel to vama normano ?
I dalje ćete piti Lidl bučkuriše iz Francuske ?
pero, ne znam kakva vam je poanta.
ako bi se od konzumove dobiti odbila nezakonita “zarada” od neplaćanja, pa onda šteta od nebrojenih tvrtki izravno uništenih njihovim neplaćanjem, pa onda ekstra-profit na visokim cijenama na svim lokacijama gdje iz ovih ili onih razloga nemaju konkurencije u blizini… pa onda šteta koju prave monopolom – recimo dok nisu kupili ital-ice, mislim da je cijena sladoleda bila jedno dvostruko niža, a broj proizvoda gdje imaju monopol svakim danom je sve veći – mislim da bi se dobila računica da bi da nema agrokora hrvatska bila srednje razvijena zemlja, a standard stanovništva jedno 30% veći.
Sjecam se, prije 15-ak godina, kad su pocele price o ulasku stranih trgovackih lanaca u Hrvatsku, sta su govorili Vidosevici, Todorici i Kerumi:
Za strane trg lance Hrvatska je malo trziste i oni nemaju interesa ulaziti u Hrvatsku ako se Hrvatsja i otvori. Ako dodju, nece moci konkurirati nasim cijenama, itd.
Tada je cijena 2 litre Coca Cole prodavana po 14-16 kuna.
Sada je cijena cca 11 kuna. Mozete je naci i ispod 10 kuna.
I nije buckuris.
A te price o hrvatskim i stranim tvrtkama su price za malu djecu.
Sve firme koje posluju u Hrvatskoj su hrvatske firme, bez obzira na vlasnika.
Ciji ce biti Agrokor kad to Todoric (ili sutra njegov sin).proda Rusu, Kinezu ili Njemcu.
Kupovao sam, kupujem i kupovat cu tamo gdje dobivam najbolje za svoj novac.
A Todorici i ostali nek se uklope u slobodno trziste.
Ako im je poslovanje preskupo zbog skupe drzave neka se bune ili presele tamo gdhe je povoljnije. Simple as that.
Svakodnevno osječamo “dobrobit” stranih trgovaca.
Oni uglavnom dolaze k nama da bi nam prodavali svoju robu a ne plaćali poreze na dobit.
Oni su naši Kolonizatori.
Svjesno prodaju robu ispod cijene da bi uništili Hrvatsku proizvodnju.
Prodajući robu iz svojih matičnih država oni jačaju industriju naših Kolonizatora i zapošljavaju radnike naših Kolonizatora.
Naša industrija nije u stanju konkurirati našim Kolonizatorima i zbog toga tvrtke propadaju i nezaposlenih je sve više.
A fama o tržištu od 500 miliona je bedastoća , jer mi nemožemo doći ni na tržište Slovenije.
A tek kvaliteta njihovih proizvoda , uz razne Emulgatore , pojačivaće ,GMO …
Moja preporuka je trošimo Hrvatske proizvode jer su kvalitetniji i s time jačamo naše proizvođaće i zapošljavamo naše nezaposlene.
pero,
sudeći po bljutavom okusu skoro svih proizvoda koje sam probao, nitko ne stavlja u proizvod više stabilizatora od pika vrbovec.
oslobodite se iluzija o kolonizatorima. nas koloniziraju loše radne navike stečene u komunizmu.
što vi u stvari zagovarate? da zatvorimo granice i da naši proizvođači silom nude svoje monopolozirane proizvode? i sami znate da je to potpuno nerealno.
kažete da mi ne možemo izaći na strana tržišta. e pa, ako ne možemo, nestat ćemo kao samostalna država. tako su neki i 91 govorili da se ne možemo obraniti od mnogostruko jače napadačke vojske.
bez pojačanog napora nema suvereniteta, a mi ekonomski suverenitet nismo izborili, dok naši mizerni lideri govore da mi, eto, ne možemo bolje (tako su govorili neki lokalni zapovjednici u ratu koji su zagovarali predaju pojedinih gradova, koji su na kraju ipak obranjeni).
globalna konkurencija nema nikakve alternative. zatvaranje u sebe, poticanje zatvorene ekonomije koja živi od stranih kredita, a ne od vlastite kvalitete, put je u nestanak države, i mi tim putem dobrano gazimo. govoriti protiv trgovaca poput lidla za mene je isto kao govoriti protiv elektrifikacije, asfaltnih cesta ili javnih vodovoda. nitko ne može živjeti u srednjem vijeku, niti u sfrj komunizmu, jer su ta vremena jednostavno prošla.
Hvala gđi. Puljić na informaciji o francuskim vinima u Lidlu, idem odmah kupiti nekoliko boca. To se zove besplatni PR.
Jeste li uopće probali taj francuski bučkuriš koji po 40-70kn prodaje Lidl ?
Pa takvo vino može proizvesti svaki kumek u Zagorju .