Ne šali se već nema pojma što piše
LEDO/FRIKOM je vodeći proizvođač u smrznutim asortimanu na ex YU tržištu (cca 23-24 mil. stanovnika) i jedan od rijetkih (i manjih) igrača koji se nije utopio u nekom od velikih multinacionalki (što bi bila najbolja opcija za budućnost). Uz to ima postavljen snažan distribucijski lanac (koji i te kako treba vrednovati i kao goodwill jer sličan nisu uspostavili ni veliki igrači).
Ne znam otkud je isplivao podatak za vrijednost ABC sir brenda, ali ako ga netko kupuje kupuje ga na dugi rok pa nije problem 50 mil. sireka 😉 Po toj logici ni Dukat brend ne vrijedi ništa, a vidi vidi kako ga je Lactalis usisao i postavio odtako je vlasnik istog.
Lactalis je nudio 200 mil kn samo za brend ABC sir, pa vi onda pričajte koliko košta brend Ledo, Jana, i ostali… toliko o goodwilu…
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
[/quote]
[/quote]
Za multinaciknalku koja kupuje ledo / frikom goodwill vrijedi jako malo. Kako ti znas imena sladoleda po srbiji tako oni znaju imena sladoleda po hrvatskoj. Za nestele svi znaju
Vrijedi samo balkanskom igracu ili nekom oz kine ili indije ili rusije. Multunacionalki iz eu / SAD, Switzerland ne vrijedi nista ili malo.
[/quote]
Nadam se da se salis!
[/quote]
LEDO/FRIKOM je vodeći proizvođač u smrznutim asortimanu na ex YU tržištu (cca 23-24 mil. stanovnika) i jedan od rijetkih (i manjih) igrača koji se nije utopio u nekom od velikih multinacionalki (što bi bila najbolja opcija za budućnost). Uz to ima postavljen snažan distribucijski lanac (koji i te kako treba vrednovati i kao goodwill jer sličan nisu uspostavili ni veliki igrači).
Ne znam otkud je isplivao podatak za vrijednost ABC sir brenda, ali ako ga netko kupuje kupuje ga na dugi rok pa nije problem 50 mil. sireka 😉 Po toj logici ni Dukat brend ne vrijedi ništa, a vidi vidi kako ga je Lactalis usisao i postavio odtako je vlasnik istog.
Lactalis je nudio 200 mil kn samo za brend ABC sir, pa vi onda pričajte koliko košta brend Ledo, Jana, i ostali… toliko o goodwilu…
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
[/quote]
[/quote]
Za multinaciknalku koja kupuje ledo / frikom goodwill vrijedi jako malo. Kako ti znas imena sladoleda po srbiji tako oni znaju imena sladoleda po hrvatskoj. Za nestele svi znaju
Vrijedi samo balkanskom igracu ili nekom oz kine ili indije ili rusije. Multunacionalki iz eu / SAD, Switzerland ne vrijedi nista ili malo.
[/quote]
Nadam se da se salis!
[/quote]
Niti najmanje se ne salim. Zato se i Zagrebacki sir zove President.
A zamisli tek Snjeguljica Nestle. Samo u Hrvatskoj. A strasnog li goodwilla.
A sto reci na goodwill Romerquelle ? Pa ipak je opako uzeo trzisni udio jamnici.
Precjenjujete vrijednost goodwilla na trzistima kao sto je hrvatska.
Sumnjam da se šali, jer za neke stvari, to što si prirodno blesav jednostavno ne pomaže – moraš upisati tečaj!
Pa mjesecima smo gledali fucking reklamu kako Zagrebacki sir postaje President, i onda ti tako nešto izjaviš!?
Prirodno trebas biti blesav da ne shvatis analogiju. To ce ti reci da su ljudi milione kuna potrosili da promjene ime cottage chees u nesto razumljivo i zapamtljivo svima, a ne samo Rvatima. Goodwill Presidenta i zagrebackog sira je bas jednostavan primjer.
A tek kada bi se krenulo u goodwill farmaceutskih proizvoda. To vec i ti ne bi razumio.
Toliko o goodwillu hrvatskih brendova. Npr , zamisli koliko bi trebalo niovaca potrositi za zamjenu snjeguljice.
Jel sada jasno ?
Marketing potrosio puno novaca za rebrendiranje jer smatra da je brand zagrebacki sir nevaljao. Tj prelokalan ?
LEDO/FRIKOM je vodeći proizvođač u smrznutim asortimanu na ex YU tržištu (cca 23-24 mil. stanovnika) i jedan od rijetkih (i manjih) igrača koji se nije utopio u nekom od velikih multinacionalki (što bi bila najbolja opcija za budućnost). Uz to ima postavljen snažan distribucijski lanac (koji i te kako treba vrednovati i kao goodwill jer sličan nisu uspostavili ni veliki igrači).
Ne znam otkud je isplivao podatak za vrijednost ABC sir brenda, ali ako ga netko kupuje kupuje ga na dugi rok pa nije problem 50 mil. sireka 😉 Po toj logici ni Dukat brend ne vrijedi ništa, a vidi vidi kako ga je Lactalis usisao i postavio odtako je vlasnik istog.
Lactalis je nudio 200 mil kn samo za brend ABC sir, pa vi onda pričajte koliko košta brend Ledo, Jana, i ostali… toliko o goodwilu…
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
[/quote]
[/quote]
Za multinaciknalku koja kupuje ledo / frikom goodwill vrijedi jako malo. Kako ti znas imena sladoleda po srbiji tako oni znaju imena sladoleda po hrvatskoj. Za nestele svi znaju
Vrijedi samo balkanskom igracu ili nekom oz kine ili indije ili rusije. Multunacionalki iz eu / SAD, Switzerland ne vrijedi nista ili malo.
[/quote]
Ajd malo razmisli da li brand ABC sir vrijedi 200mkn. Kažeš treba prodat 50 m sireva i da se ne isplati. Koliko ja znam oni prodaju oko 20 milijuna ABC sira godišnje. Znači da cijenu branda isplate za 2,5 godine. Čak i da prodaju 10 milijuna, isplati se za 5 god. sad ti razmisli da li se isplati platiti brand za koji imaš sigurno tržište i prodaju ili proizvodit neki potpuno novi i koliko trebaš uložit u marketing da bi dosegao prodaju ABC sira.
Renči …ne znaš što je goodwill i uporno ga vezuješ samo uz vrijednost brenda (što spada zapravo u nematerijalnu imovinu i određivanje vrijednosti je “filozofija”). Problem je u tome što se ne trguje dionicama pa ne znamo koji je sada goodwill (a bio je velik), kad bi se trgovalo odmah bi to saznali.
Ukoliko je došlo do korekcije knjiženja goodwilla od strane PwC biti će zanimljivo čuti kojim kriterijima su se koristili za dionice kojima se trgovalo, sa onima koje nisu listane na burzi i u konačnici za koncern.
Btw pitanje …. zašto je Coca-Cola Hrvatska napustila brand Bistra (uključivo ugasila punionicu i koncesiju za izvor) i krenula ispočetka sa Romerquelle?
[/quote]
Niti najmanje se ne salim. Zato se i Zagrebacki sir zove President.
A zamisli tek Snjeguljica Nestle. Samo u Hrvatskoj. A strasnog li goodwilla.
A sto reci na goodwill Romerquelle ? Pa ipak je opako uzeo trzisni udio jamnici.
Precjenjujete vrijednost goodwilla na trzistima kao sto je hrvatska.
[/quote]
Sumnjam da se šali, jer za neke stvari, to što si prirodno blesav jednostavno ne pomaže – moraš upisati tečaj!
Pa mjesecima smo gledali fucking reklamu kako Zagrebacki sir postaje President, i onda ti tako nešto izjaviš!?
Prirodno trebas biti blesav da ne shvatis analogiju. To ce ti reci da su ljudi milione kuna potrosili da promjene ime cottage chees u nesto razumljivo i zapamtljivo svima, a ne samo Rvatima. Goodwill Presidenta i zagrebackog sira je bas jednostavan primjer.
A tek kada bi se krenulo u goodwill farmaceutskih proizvoda. To vec i ti ne bi razumio.
Toliko o goodwillu hrvatskih brendova. Npr , zamisli koliko bi trebalo niovaca potrositi za zamjenu snjeguljice.
Jel sada jasno ?
Marketing potrosio puno novaca za rebrendiranje jer smatra da je brand zagrebacki sir nevaljao. Tj prelokalan ?
[/quote]
Znači, ono što je nekada bilo Dukat Zagrebački sir je postalo President Zagrebački sir…
Dakle, kupcima je bilo potrebo objasniti da je novo ime President Zagrebački sir a da je proizvod jednak starome Dukatu…
I zamisli samo koliko je tisuća minuta plaćeno u prime time na TV-u, koliko je to milijuna kuna reklama, samo da bi se kupcima objsnilo da se mjenja jedna riječ u imenu…
E pa to je goodwill… I to govori koliko je Dukat kao brend jak…
A ti razmisli zašto je npr. Ledo ostavio brend Frikom u srbiji, i zašto je Microsoft HMD-u prodao samo ime Nokia za 350 mil $…
Da Podravka krene govna prodavat na ovim prostorima ljudi bi kupovali samo zato što piše Podravka…
prime time na TV-u, koliko je to milijuna kuna reklama, samo da bi se kupcima objsnilo da se mjenja jedna riječ u imenu…
Toliko je jak brand dukat da su potrosili milione kuna u prime time da ga rebrendiraju.
S tim da nisu rebrendirali dukat
To su jednostavno izbacili. Nego su rebrendirali zagrebacki sir.
Nasi brandovi su kao i nasa zemljica. Konkretno u tom slucaju dukat im je bio samo trosak.
Ivan 1902 je napisao: ti razmisli zašto je npr. Ledo ostavio brend Frikom u srbiji, i zašto je Microsoft HMD-u prodao samo ime Nokia za 350 mil $…
Nadam se da ovo nije prirodna blesavoca nego sa tecaja. Usporediti Nokiu sa zagrebackim sirom. Trziste hrvatske sa svijetom.
Lijepo ti je receno : za multinacionalke s podrucja eu / sad/ canade itd lokalni brand NE PREDSTAVLJA PUNO. Capish ? Ponekad je samo trosak.
Za firmu s Balkana ili Rusije predstavlja vise.
Jel sada jasno ?
Brand Snjegulica nekome iz Rusije vrijedi vise nego nekome iz Nestle.
Jel sada jasno ? Ili ?
Što je Veliki Hrvat?
Sjećamo se vlaka prema Kninu poslije Oluje i zbrajanja “našeg” novca?
Sjećamo se tjeranja ljudi srpske nacionalnosti?
https://www.vecernji.hr/vijesti/todoric-najjacu-zastitu-od-uhicenja-moze-dobiti-u-srbiji-1197095
Renči …ne znaš što je goodwill i uporno ga vezuješ samo uz vrijednost brenda (što spada zapravo u nematerijalnu imovinu i određivanje vrijednosti je "filozofija"). Problem je u tome što se ne trguje dionicama pa ne znamo koji je sada goodwill (a bio je velik), kad bi se trgovalo odmah bi to saznali.
Ukoliko je došlo do korekcije knjiženja goodwilla od strane PwC biti će zanimljivo čuti kojim kriterijima su se koristili za dionice kojima se trgovalo, sa onima koje nisu listane na burzi i u konačnici za koncern.
Btw pitanje …. zašto je Coca-Cola Hrvatska napustila brand Bistra (uključivo ugasila punionicu i koncesiju za izvor) i krenula ispočetka sa Romerquelle?
Niti najmanje se ne salim. Zato se i Zagrebacki sir zove President.
A zamisli tek Snjeguljica Nestle. Samo u Hrvatskoj. A strasnog li goodwilla.
A sto reci na goodwill Romerquelle ? Pa ipak je opako uzeo trzisni udio jamnici.
Precjenjujete vrijednost goodwilla na trzistima kao sto je hrvatska.
[/quote]
[/quote]
Ja svakako mislim da je Coca Cola napustila brand i snagu goodwilla Bistra i preuzela Romerquelle ( evropski brand poznat u njemackoj, austriji…. ) zato sto su htjeli potrositi puno novaca i ne shvacajuci vrijednost Bistre . Tako i sa Dukatom.