A) Da su firme opterećene s hrpom jamstava, u iznosu višestrukom većem nego vrijede. Već sam napisao da je taj implicitni dug zapravo eksplicitan. Nema šanse da to puste dok se ne naplate dovoljno. Znači, nagodba, prodaja i skidanje jamstava su simultani procesi. Nitko neće pristati da skine jamstva i da onda ulazi u nagodbu pa što dobije. To im je jedina slamka, poluga…
B) Book je skoro upola manji nego piše. Novac posuđen matici je nestao, nema ga. Ne postoji. Pogledajte koji je to iznos.
C) Ostaje pitanje nematerijalne imovine koja je također precijenjena.
Sve skupa. Loše do bola.
Lactalis je nudio 200 mil kn samo za brend ABC sir, pa vi onda pričajte koliko košta brend Ledo, Jana, i ostali… toliko o goodwilu…
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
Ma gle, nebitno je na kraju što mi svi ovdje pričamo, činjenica je da konačnu odluku donosi vjerovničko vijeće, ili u gorem slučaju sud…
Samo mi je fascinatno, kako neki vide samo 40mlrd, ili samo 15mlrd… ne gleda se način kako da se to vrati… a u tom vraćanju, tu možemo i mi mali imati koristi…
Ne postoji nacin,po meni,da se taj dug vrati!
Dionicari su ovdje u daleko najgorem polozaju!
@serislav goodwill je naplativ jer nije nestao ili se istopio … pitanje je vrijednosti koji je neki potencijalni kupac spreman platiti … najveća vrijednost u Agrokoru su brendovi od kojih su mnogi stariji od Agrokora samog
Pitanje kako je PwC došao do nastalog gubitka u 2016. godini …. poigrali su se amortizacijom, otpisima,…. očito da se želi prikazati veći gubitak kako je tu netko spomenuo i pritisnulo neuke vjerovnike na nagodbu
Dug je oko 40,3 milijardi ….. nemojmo se samo iščuđivati nad brojkom … ne znamo puno o tom dugu i D/E ratio (nije za sve kompanije iz sustava ista situacija) … vrlo je izvjezno da je loše (znamo za visoke kamate, ročnost nekih obaveza) … koliko loše ili da li toliko loše koliko se za sada prikazuje u medijima … PwC će to morati detaljno pojasniti
Bilo bi najbolje da nije došlo do LEX-a i da se Agrokor pokušao izvući uz pomoć A3 kad već nije imao svojih kompetetnih financijaša (Crnjac / Marić)… danas bi bili već na pol puta do nekog pozitivnog ishoda tako smo na pol puta do nigdje
Todorićev glavni krimen je što nije gradio profesionalnu organizaciju nego “balkansku krčmu” koja je završila kako je završila …. nadajmo se da će se uskoro trgovati na burzi na opće zadovoljstvo svih forumaša
Noviulagac
Da, znalo se za A, tu ste u pravu, itekako, u smislu da je bilo objavljeno na burzi.
Znalo se i za B, ako ćemo tako, sve je pisalo.
Pa i za C se moglo pretpostaviti.
Ali ono o čemu ja pričam je da se znalo u formalnom smislu, ali nije bilo osviješteno. Ili smo svi skupa gurali glavu u pijesak tijekom rasta burze. Ništa više i ništa manje od toga.
Ovdje je problem kako će proći dioničari u nagodbi. Ne najbolje, bojim se.
Evo dat ću vam svoj primjer:
THNK je na 700-800 sa svojim bookom, ugovorima itd. početkom godine djelovala kao ok kupnja. Što je najbolje, ništa se presudno nije dogodilo, rade i dalje, čak više nego prije, problem s mjenicama s Agrokorom se istinabog pojavio, ali zarolalo se u dugoročne obveze (vidi se izvješćima) i firma vozi dalje. Gdje je cijena danas? Nigdje. Hoće li još dolje? Vjerovatno.
Naprosto je kupnja nestala, strah se uvukao, sve se gleda drugim očima, seciraju se dlake u jajetu.
Nekad sam bez beda dao 750, a sad gledam da li bi 350.
A kad prođe ovo s Todexom, dignu nam rejting, GDP nastavi rasti, pročiste se knjige, nestanu razlozi za strah, opet će burza prema gore i sve zajedno s njom.
Naprosto se ne isplati tući protiv sentimenta.
Ta spoznaja me koštala, ali sad ju imam.
mmarkovic
Naravno da nje nestao goodwill, ali koliko vrijedi?
Sad kad moraš prodavati s nožem pod grlom.
LEDO/FRIKOM je vodeći proizvođač u smrznutim asortimanu na ex YU tržištu (cca 23-24 mil. stanovnika) i jedan od rijetkih (i manjih) igrača koji se nije utopio u nekom od velikih multinacionalki (što bi bila najbolja opcija za budućnost). Uz to ima postavljen snažan distribucijski lanac (koji i te kako treba vrednovati i kao goodwill jer sličan nisu uspostavili ni veliki igrači).
Ne znam otkud je isplivao podatak za vrijednost ABC sir brenda, ali ako ga netko kupuje kupuje ga na dugi rok pa nije problem 50 mil. sireka 😉 Po toj logici ni Dukat brend ne vrijedi ništa, a vidi vidi kako ga je Lactalis usisao i postavio odtako je vlasnik istog.
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
[/quote]
A ništa Vidjeti kome su otišle dividende i bonusi i sve vratiti – pa i Rolexe.
To je popriličito sigurno otišlo u dividende i bonuse i plaće srednjeg i višeg Managementa u Agrokoru, HR ali i šire u REGIJI!
@serislav goodwill je naplativ jer nije nestao ili se istopio … pitanje je vrijednosti koji je neki potencijalni kupac spreman platiti … najveća vrijednost u Agrokoru su brendovi od kojih su mnogi stariji od Agrokora samog
Pitanje kako je PwC došao do nastalog gubitka u 2016. godini …. poigrali su se amortizacijom, otpisima,…. očito da se želi prikazati veći gubitak kako je tu netko spomenuo i pritisnulo neuke vjerovnike na nagodbu
Dug je oko 40,3 milijardi ….. nemojmo se samo iščuđivati nad brojkom … ne znamo puno o tom dugu i D/E ratio (nije za sve kompanije iz sustava ista situacija) … vrlo je izvjezno da je loše (znamo za visoke kamate, ročnost nekih obaveza) … koliko loše ili da li toliko loše koliko se za sada prikazuje u medijima … PwC će to morati detaljno pojasniti
Bilo bi najbolje da nije došlo do LEX-a i da se Agrokor pokušao izvući uz pomoć A3 kad već nije imao svojih kompetetnih financijaša (Crnjac / Marić)… danas bi bili već na pol puta do nekog pozitivnog ishoda tako smo na pol puta do nigdje
Todorićev glavni krimen je što nije gradio profesionalnu organizaciju nego "balkansku krčmu" koja je završila kako je završila …. nadajmo se da će se uskoro trgovati na burzi na opće zadovoljstvo svih forumaša
vrlo dobar post!
LEDO/FRIKOM je vodeći proizvođač u smrznutim asortimanu na ex YU tržištu (cca 23-24 mil. stanovnika) i jedan od rijetkih (i manjih) igrača koji se nije utopio u nekom od velikih multinacionalki (što bi bila najbolja opcija za budućnost). Uz to ima postavljen snažan distribucijski lanac (koji i te kako treba vrednovati i kao goodwill jer sličan nisu uspostavili ni veliki igrači).
Ne znam otkud je isplivao podatak za vrijednost ABC sir brenda, ali ako ga netko kupuje kupuje ga na dugi rok pa nije problem 50 mil. sireka 😉 Po toj logici ni Dukat brend ne vrijedi ništa, a vidi vidi kako ga je Lactalis usisao i postavio odtako je vlasnik istog.
Lactalis je nudio 200 mil kn samo za brend ABC sir, pa vi onda pričajte koliko košta brend Ledo, Jana, i ostali… toliko o goodwilu…
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
[/quote]
[/quote]
Za multinaciknalku koja kupuje ledo / frikom goodwill vrijedi jako malo. Kako ti znas imena sladoleda po srbiji tako oni znaju imena sladoleda po hrvatskoj. Za nestele svi znaju
Vrijedi samo balkanskom igracu ili nekom oz kine ili indije ili rusije. Multunacionalki iz eu / SAD, Switzerland ne vrijedi nista ili malo.
LEDO/FRIKOM je vodeći proizvođač u smrznutim asortimanu na ex YU tržištu (cca 23-24 mil. stanovnika) i jedan od rijetkih (i manjih) igrača koji se nije utopio u nekom od velikih multinacionalki (što bi bila najbolja opcija za budućnost). Uz to ima postavljen snažan distribucijski lanac (koji i te kako treba vrednovati i kao goodwill jer sličan nisu uspostavili ni veliki igrači).
Ne znam otkud je isplivao podatak za vrijednost ABC sir brenda, ali ako ga netko kupuje kupuje ga na dugi rok pa nije problem 50 mil. sireka 😉 Po toj logici ni Dukat brend ne vrijedi ništa, a vidi vidi kako ga je Lactalis usisao i postavio odtako je vlasnik istog.
Lactalis je nudio 200 mil kn samo za brend ABC sir, pa vi onda pričajte koliko košta brend Ledo, Jana, i ostali… toliko o goodwilu…
A 2 kune u dućanu ABC sir?
[/quote]
Goodwill brandova u zemljici iz koje svi bjeze glavom bez obzira nestaje pred goodwillom.kompanija poput coca cole, nestle itd. Goodwill leda je samo u glavi manje od 4 miliona Hrvata koji zive u Hrvatskoj. Ostali NIKAD CULI. Snjeguljica ne mogu niti procitati, niti izgovoriti.
Bitna su samo prodajna mjesta.
Brand abc sir za 200 miliona kuna je vise nego smijesan. Znaci moras prodati 50 miliona sireva da bi samo brand isplatio. How yes no.
[/quote]
[/quote]
Za multinaciknalku koja kupuje ledo / frikom goodwill vrijedi jako malo. Kako ti znas imena sladoleda po srbiji tako oni znaju imena sladoleda po hrvatskoj. Za nestele svi znaju
Vrijedi samo balkanskom igracu ili nekom oz kine ili indije ili rusije. Multunacionalki iz eu / SAD, Switzerland ne vrijedi nista ili malo.
[/quote]
Nadam se da se salis!