Tvrtka/ br. dionica/ nominala/ BV/ P/B
Belje/ 5.515.487/ 100/ 139/ 0,92
Jamnica/ 22.126/ 3800/ 22.035/ 1,90
Konzum/ 126.127/ 1800/ 4.129/ 4,11
Ledo/ 220.170/ 380/ 1.831/ 1,75
Agrokor kreće samostalno na maloprodajno tržište Srbije
Bez medijske pompe, u Ulici Omladinskih brigada u Bloku 70 u Novom Beogradu, nedaleko od autoceste prema Zagrebu, Agrokor je prošlog tjedna počeo graditi prvi veliki trgovački centar u Srbiji, piše business.hr. Time je, čini se, potvrđeno ono što se već mjesecima nagađalo: da je Agrokor ispao (svojevoljno ili ne) iz kombinacija o regionalnom spajanju s druge dvije moćne trgovačke kompanije, slovenskim Mercatorom i srpskom Deltom, te da na maloprodajno tržište Srbije zasad ulazi kao samostalni igrač. Ipak, Agrokor je potencijalnim partnerstvima ostavio otvorena vrata. “Samostalni izlazak na tržište Srbije ne znači da nismo otvoreni za partnerstvo. Upravo suprotno, vidimo mogućnost velikih sinergija s vodećim srpskim retailerima.” Naručitelj gradnje objekta u Novom Beogradu je beogradska tvrtka Idea d.o.o., specijalizirana za veleprodaju, koju je Agrokor preuzeo prošle godine. Objekt se gradi na parceli od 40.000 prostornih metara, a glavni je izvođač radova Tehnika AG, podružnica istoimene zagrebačke tvrtke. Iako se novobeogradska lokacija tek raščišćava i kopaju temelji, planirano je da Agrokorov centar bude gotov do 1. kolovoza 2006, godine.
To znači da se svim proizvodima koje prodaje Konzum otvaraju vrata na novom tržištu čime se budimo realni može samo još više profitirati.
Kako Mercator kroz svoje lance prodaje i proizvode svoje marke, tako će i Konzum kroz svoje dućane, centre moći prodavati svoju robu, uz robu srpskih proizvođača naravno.
I taj će centar biti vrlo interesantan, o tome kad dođe vrijeme.
Rekao bih da je ZVZD najpodcjenjenija, a sad kad jeAgrokor ušao u srbijanski Dijamant zasigurno je postala još samo podcjenjenija.
Mislim da je izgledna cijena od 2 book-a i to uskoro, pogotovo kad vidimo kako se trže ostale tvrtke iz Koncerna.
Isto tako vjerovatno je i preseljenje proizvodnje iz ZG u Vrbovec.
Barem takve špekulacije postoje, a pošto je tendencija preseljenja proizvodnih tvrtki iz ZG u ruralna područja nastupila vjerujem i da je takvo nešto vrlo izgledno.
Čini mi se da sada bolje kotiraju dionice u kojima je mali free float…čitaj lako se diže cijena po potrebi.
A Belje baš i nema mali free float…Isto kao i kod ZVZD.
Mislim barem na vlasništvo Agrokora u tvrtki od nekih 50-ak posto.
Todorić pregovara o kupnji tvrtke u Americi
Agrokor razmišlja o kupnji jedne kompanije u Americi, najavio je predsjednik koncerna Ivica Todorić na današnjem potpisivanju ugovora o suradnji s ravnateljem Instituta Ruđer Bošković (IRB) Mladenom Žinićem.
Todorić u ovoj fazi pregovora o akviziciji nije želio detaljno govoriti, no kazao je kako su predstavnici Agrokora već nekoliko puta bili u SAD-u na razgovorima. Koliko se moglo zaključiti, riječ je o tvrtki koja ima licencu za proizvodnju supstancije koja se dodaje prehrambenim proizvodima i koja ima pozitivan učinak na zdravlje.
Cilj je uspostavljanja suradnje s IRB-om, rekao je Todorić, stvaranje novih prehrambenih proizvoda koji će biti prepoznati i izvan granica Hrvatske, ali i unaprjeđenje tehnologije proizvodnje postojećih, kako bi se stekla prednost pred nadolazećom konkurencijom. Očekujemo da ćemo jednog dana imati patentiran hrvatski proizvod koji će biti na svjetskom tržištu i na koji ćemo moći biti ponosni, rekao je.
Rezultate poslovanja Agrokora u 2005. godini Todorić je ocijenio odličnim, te kazao kako je ukupni prošlogodišnji prihod premašio 13 milijardi kuna, što je oko tri milijarde kuna više nego u 2004. godini. Za lani preuzeto Belje kazao je da je ostvarilo senzacionalne rezultate (103,3 milijuna kuna dobiti), što je dijelom posljedica dokapitalizacije. Osim što su otpisani raniji dugovi Belja, Agrokor je na račun te tvrtke dosad uplatio oko 400 milijuna kuna, rekao je Todorić.
Komentirajući ulazak srbijanskoga Delta holdinga u slovenski Mercator Todorić je rekao kako smatra da će slovenski dioničari uspjeti zadržati kontrolni paket. Osobito važnom istaknuo je pritom činjenicu da Delta holding u svojoj ekspanziji ima podršku srbijanske vlade, dok političare u Hrvatskoj, prema njegovim riječima, ne zanima što se događa s hrvatskim kompanijama.
“Spajanje kapitala logičan je slijed događaja. Spajanjem tržišta maloprodaje dolazi se do većih volumena, ali obično uspijeva samo oko 50 posto spajanja. No, oni će teško nešto napraviti bez nas, jer se u ovoj regiji više ništa ne može bez suradnje s Agrokorom”, kazao je Todorić, dajući naslutiti da će se Agrokor i te kako uključiti u taj projekt.
“Spajanje kapitala logičan je slijed događaja. Spajanjem tržišta maloprodaje dolazi se do većih volumena, ali obično uspijeva samo oko 50 posto spajanja. No, oni će teško nešto napraviti bez nas, jer se u ovoj regiji više ništa ne može bez suradnje s Agrokorom”, kazao je Todorić, dajući naslutiti da će se Agrokor i te kako uključiti u taj projekt.
Mislim da je ovo ključno u cijelom tekstu. Ništa bez Agrokora, s njim sve!!!
POSLOVNA SURADNJA AGROKORA I ADRIATICA.NET GROUPE
11.04.2006
Sporazum o poslovnoj suradnji Agrokor koncerna i Adriatic.neta, grupe vodećih hrvatskih turističkih agencija potpisali su danas Ljerka Puljić, izvršna potpredsjednica Agrokora i Marko Vojković, Predsjednik Uprave Adriatica.net grupe.
Zahvaljujući ovoj dugoročnoj suradnji brandovi Agrokora naći će se u hrvatskim hotelima i ostalim smještajnim kapacitetima s kojima posluje Adriatica.net već tijekom ove turističke sezone.
“Agrokor će se kroz Adriaticu.net još više približiti velikim hotelskim kućama i turizmu te tako ponuditi svoje vodeće robne marke turistima” naglasila je Ljerka Puljić, najavivši istovremeno snažno okretanje koncerna prema sektoru turizma u kojem se nalazi veliki potencijal koji predstavlja generator gospodarskog rasta u Hrvatskoj.
Marko Vojković u sporazumu vidi proširenje turističke ponude: “Kroz cijelu sezonu želimo nuditi nešto više, cjelovit proizvod sa svim čimbenicima” čemu treba dodati da da će “devet milijuna gostiju vidjeti i probati hrvatski proizvod, što u konačnici dovodi do boljih poslovnih rezultata”.
Pitanje za cijenjene forumaše:
Što mislite da li smo bili u pravu kada smo govorili kako će i turistička sezona imati “utjecaj” na još bolju prodaju, tj. kupovinu proizvoda iz Agrokorovih tvrtki?