Nevjerojatno da su dali tolike novce za sporedni Agrokorov brend…i Stanić grupu je uspio nasanjkati kao i mnoge druge. To su solidni sokovi no nisu nista bolji od Colinog Cappya niti imaju svoje sirupe a i Juicy Vita teško da može značajnije ugrozit Cedevitu. To ne vrijedi 45 milijuna eura….
Nije nitko nikog nasanjkao. Stanić grupa plaća pogone sa najnovijom tehnološkom linijom koju su vjerojatno menadžeri Jamnice kupili na kredit, a Stanić grupa može platiti ili u robi ili su i oni uzeli kredu, s tim da je Todo dobio cash odmah ili platio robu, a Jamnica je imala tehnološko ulaganje, te kao takvo i poreznu olakšicu. Glavno da se okreće.
Pozdrav
Pa normalno da imaju moderne pogone ali to se podrazumijeva…da je samo do.pogona svatko bi mogao to kupit na kredit i radit sokove. Ne kažem da Juicy nije ok,naprotiv dobri su ali to ne vrijedi ni približno toliko. Ima i drugih odličnih sokova..nedavno sam probao novi Capy Palpy…od toga se teško može napravit bolji sok za tu cijenu a uvozi ga Coca Cola Rumunjska. Ako im nije osigurao ekskluzivu na policama to im se ulaganje neće vratit desetljećima ako i uopće…ipak on ne da zlatne brendove Janu,Jamnicu,Ledo itd.
Najbolji sok na svijetu bez konkurencije: Tropicana.
Pa normalno da imaju moderne pogone ali to se podrazumijeva…da je samo do.pogona svatko bi mogao to kupit na kredit i radit sokove. Ne kažem da Juicy nije ok,naprotiv dobri su ali to ne vrijedi ni približno toliko. Ima i drugih odličnih sokova..nedavno sam probao novi Capy Palpy…od toga se teško može napravit bolji sok za tu cijenu a uvozi ga Coca Cola Rumunjska. Ako im nije osigurao ekskluzivu na policama to im se ulaganje neće vratit desetljećima ako i uopće…ipak on ne da zlatne brendove Janu,Jamnicu,Ledo itd.
Ne širi li se kolega na Sloveniju i dalje gdje je Mercator prisutan, polica im je osigurana svugdje s nekim razumnim rabatom i vjerojatno normalnom odgodom plaćanja, po meni odlično ulaganje Stanića
U Sloveniji je lider u sokovima već desetljeća Fructal koji je u vlasništvu srpske firme Nektar koja je isto tako uvjerljivi lider u Srbiji. Pored toga što su to vodeći brendovi u tim državama on je kupnjom Mercatora zajamčio nekoliko godina da neće značajnije mijenjati domaće dobavljače a i politika to ne bi blagonaklono gledala. Nisu Slovenci i Srbi kao naši političari da ih boli ona stvar. On od svih tržišta samovolju s dobavljačima može provodit samo u RH. A i razvoj novog brenda Juicy u tim državama ne bi bio nimalo jeftin. Da su dali npr 25 mil za Juicy ok ali 45 je pre pre previše! I nekad moćna Podravka posrnula je na sokovima i to zbog dubioza u koje ih je odvukla kupnja sokova Lero za 20 mil eura od koje se isto očekivalo brda i doline da bi ih danas potpuno gasili i taj brend nestaje. Zatvorili su pogone u Rijeci i zatvaraju u Lipiku. Zato je Podravka tu di je..umjesto moćne regionalne kompanije sve više je to lokalna podravska manufaktura u kojoj se broj zaposlenih drastično smanjuje
kolike je uopće imala jamnica prihode od tog đusija.i kolika im je marža.tek nakon toga možemo o cijeni diskutirati
koliko onda vrijedi recimo maraska(sokovi,sirupi,alkoholna pića) kad za đusi daju 50 milja eurića.