Meni preko mobitela radi OK.
Hm, ne znam u cemu je problem. Prije prelaska na novu platformu radilo mi je normalno, sada unesem lozinku i pass i samo pocisti unose i ne otvara nista….
Probana reinstalacija Chromea, isto. Probano s Mozzilom, isto. Logiranje na ostale siteove radi normalno, tako da mora bit neki prpblem u njihovom sucelju.
Hm, ne znam u cemu je problem. Prije prelaska na novu platformu radilo mi je normalno, sada unesem lozinku i pass i samo pocisti unose i ne otvara nista….
ako klikneš poništi, fakat poništi unose 🙂
probaj kliknut Prijava
Zamijenili su se botuni za prijavu i poništavanje! To se i meni dogodilo. Sad je “Prijava” desni botun.
Šta im znači ovo “Preslika kartice tekućeg računa”?
Jeste li im vi stvarno davali preslike svojih kartica?
Htio bi se registrirat kod njih, ali ovo nije potrebno, legalno, niti prihvatljivo.
Ja nisam presliku kartice, ja sam im dao samo ovjerenu presliku tekuceg racuna A4 formata (na kojem su se nalazile informacije o tekucem racunu).
Ja sam ih zvao i meni su rekli da mogu i tako.
Ja sam dao presliku. Treba im u biti samo ispravan IBAN , naravno. Ali kao i Adris za dividendu traže presliku, valjda jer im ljudi kadkad daju krivo pa da ne bude dodatnih komplikacija. IBAN im treba kad ti isplaćuju sredstva, recimo ako želiš prilikom prodaje dionica.
Ja sam njima dao presliku kartice, a Adrisu , koji traži isto, sam zacrnio sve podatke s kartice osim IBAN-a. Jer, naravno, nije baš lipo kad ti neko ima broj kartice, do kada vrijedi i onaj kontrolni 3-znamenkasti kod iza.
Napravi ovako kako je “ohladi” rekao ili nešto što je tebi zgodno di se vidi IBAN. I slobodno ih nazovi, uslužni su.