Poštovani,
Ispričavamo se na jučerašnjim smetnjama uime Xetre, koja je imala tehničkih problema, a ni u komunikaciji nije baš vješta.
Naime, tijekom jučerašnjega dana je u više navrata dolazilo do prekida u radu same Xetre što je ometalo prijenos podataka sa Xetre u Agram Trader te uzrokovalo nepravilan prikaz stvarnoga stanja.
Također, opcije Moj portfelj, Uredi liste te Aktivni nalozi sada su funkcionalne i mogu se koristiti. Napomena postoji kod opcije Uredi liste. Kako su stare liste popunjene dionicama sa starim tickerima tako se sada više ne mogu koristiti te je potrebno kreirati nove liste.
Srdačno Vas pozdravljaju Vaši,
Agram brokeri
Jesu zablokirali na 12:00:29?
A zadnja vidljiva transakcija na 11:56:26
Znači nakon tjedan dana se umjesto rješenja i normalizacije tek dogodila prava blokada svega. Veličanstveno.
Zablokirala je cijela zse, a ne brokeraji. Očito oni nisu krivi.
Istina. Vec se ovo dogodilo jutros, ali je kratko trajalo. Sad je ista situacija. Svaka ćast ZSE! Zaradili ste svoju plaću!
Ipak nije burza zablokirala. Sad smo se odblokirali i vidim transakcije u zadnjih uru vrimena…
jel nekome iskočilo ovo?
Poštovani,
U svrhu utvrđivanja FATCA i CRS statusa, sukladno Međudržavnom Sporazumu između Republike Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Država, molimo da se prije nastavka trgovanja javite na telefone 01/554-5556, 01/554-5558 ili 051/494-516 (ured u Rijeci) radi popunjavanja kratkog upitnika.
Ovaj FACTA upitnik sam ja riješio još prošle godine kod Agrama, to je samo formalnost, da nisi obveznik plaćanja poreza u SAD-u…
Sve je ovo vrhunski slampavo odradjeno.
Odgovornost nula.
Pritom su brokerske kuce najmanje krive.
Al’ ZSE ??????
Ovaj FACTA upitnik sam ja riješio još prošle godine kod Agrama, to je samo formalnost, da nisi obveznik plaćanja poreza u SAD-u…
oni uopće nisu ovlašteni te podatke tražiti od ulagača, ja sam odbio dati podatke i normalno trgujem i dalje. ne želim biti ovca koju svatko može natezati kako mu se prohtije