Odi na sve transakcije pa vidi. Blok je bio na Jamnici.
btw. u zadnje vrijeme je sve u redu i ne šteka platforma kao ono jedan period… ono je bila koma, sad sve štima. Za sad. Neka tako i ostane.
Je. Hvala!
Sad sam našo. Iako je nepregledno jer treba tražiti pod tim “SVE TRANSAKCIJE”, a na “TRGOVANE” nema…
Hvala!
Evo ga, dakle ima već neko vrijeme sve je bilo ok i baš SAD kad počinju izvješća i reakcija je jako važna OPET ISTA STVAR! Ljudi moji oni nisu normalni pa kako trgovati na ovaj način??
Što se događa? Koliko vidim, meni sve radi…
Ima li netko isti problem? Kad pokušavam izmijeniti izloženi nalog treba par minuta i sve zašteka… dok ostale stranicetipa poslovni, pornhub i sve ostalo otvara normalno!?
Ivane molim te možeš li mi odgovoriti ukoliko ideš izmijeniti postojeći nalog da li sve funkcionira kako treba kod tebe?
***mislim da to nije samo do Agram brokera nego je problem širi… ja imam par platformi i na jednoj mi stoji obavijest “Poštovani, zbog tehničkih problema, aplikacija trenutno ne radi te se nalozi ne izlažu na burzi. Radimo na uklanjanju problema te se nadamo da ćemo u kratkom roku ukloniti nedostatke”
Nije samo ABGRAM platforma u problemima i HITA šteka!
Da nije ISIL[emo_plazi]
ING jel i tebi šteka Agram? Ja ako ništa ne diram onda sve fino vidim u realnom vremenu, refreša svakih 5 sekundi ali čim idem mijenjati nalog ode sve u p**ku materinu [emo_ljut]
Evo provjerio sam. Nek netko proba napraviti isto pa nek napiše kako je prošlo. Dakle kad idem zadat novi nalog sve štima bez problema odmah je izložen. ALI kad idem u izmjenu istog treba minuta dvije da ga izmijeni. I onda kad ga izmijeni (minuta-dvije) dobijem ovu poruku na mjestu gdje inače vidim stanje vlastitog portfelja!
Nema podataka
Desila se greška broj -2 na serveru:
Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.
E da ga jebes, ništa mi nije jasno, jer upravo sam promjenio jedan prodajni nalog koji mi stoji jako dugo, i sve je prošlo uredu… S tim da ja mjenjam prodajni nalog tako da na početnoj stranici “Stanje”, dolje ispod tablice svih vrijednosnih papira, gdje su navedeni nalozi, jednostavno promjenim količinu, i tada kliknem “Promjeni naloge”…
Koji pregledni koristiš? Kod mene je Firefox 41.0.1 i sve je ok…