Bravo Adris za ulaganje u Uljanik! [emo_smijesak]
Molim te objasni na koji je način ovo dobro za Adris? [emo_zacudjen]
Neznam kako bi to ulaganje bilo dobro za Adris????
Brodogradnja LIPSA u cijelom svijetu a KOD NAS GLAVNI PROBLEM PRODUKTIVNOST i naš mentalitet za “MALO” UKRAST NA SVIM NIVOIMA!!!!!!!
Evo sta ja vidim na ovom forumu, samo hrpu neznanja u poslovnom svijetu. Da bi nesto dobio moras nesto i dati!!!!! TO ZAPAMTITE!!!!!
a takav je dogovor adrs-a i vlade. adrs ce dati novca da spasi unisten Uljanik na jos 3 godine, a za uzvrat ce dobiti prednost na slijedecim velikim projektima u energetici koje vlada sprema.
ZAPAMTITE OVAJ POST.
ps. zna cacic posao, iako sam hdz-ovac, covjek zna kako se bussines radi, a radi se ovako
Molim te objasni na koji je način ovo dobro za Adris? [emo_zacudjen]
[/quote]
Ja ću ti objasniti :
Odavno prodajem prodajem projekat MEGA MARINE : PULA !
Končar je krenuo tim putem, i logični nastavak njegovog širenja je i pozicija Uljanika , koji ima fenomenalne predispozice – teren , za to . Adris je ušao u to , jer očito želi napraviti svoju marinu , ili lijepo naplatiti lokaciju, kad to već Vlada nije znala . Uostalom, tko kaže da sada neće Končar dobro razmisliti o odustajanju od kupnje Uljanika s njegove strane .
Dobro si rekao da je remont, i brodogradnja u komi, ali, zato Uljanik i kupuje 3. Maj, da glavninu proizvodnje i how-know preseli tamo gdje je to jeftinije, u blizini mu je i remont Viktor Lenac, objedinjavanje djelatnosti na jednom mjestu je logično i isplativo . Rijeka nikad nije bila turistički grad, industrije mu fali, radne snage ima kao u Kini….
Pula …e, Pula je srce turizma, a izgradnjom MEGA marine, biti će i srcem nautičkog turizma sjevernog Jadrana . Polazna točka za sve rute . A tereni Uljanika,hehe…ima tu mjesta za sve.
I, da , specijalnosti brodogradilišta sve se više vežu za Obnovljive izvore energije, u Uljaniku se može graditi specijalne brodove za opsluživanje i izgradnju vjetroelektrana na moru, a 3.MAj odlično može graditi stupove za iste .
Samo si zaboravio činjenicu da kada kupuješ Uljanik, ne kupuješ zemljište, osim ako si mislio da će Uljanik u Puli postati marina, a u Rijeci nastaviti brodogradnju.
Samo zemljište brodogradilišta Uljanik je – DRŽAVNO DOBRO!!! ( obalni pojas )
Mogu dobiti u koncesiju a to je već sasvim druga prića!!!
Samo si zaboravio činjenicu da kada kupuješ Uljanik, ne kupuješ zemljište, osim ako si mislio da će Uljanik u Puli postati marina, a u Rijeci nastaviti brodogradnju.
Upravo to .
A što se tiče terena uskog pojasa uz more, pa to je svugdje ( ili će biti ), zaštićeni obalni pojas u vlasništvu države koji se ( ili će se ) koncesionirati.
Ja bih isto rađe da su krenuli u financijske vode ili u energetiku. OMV nudi benzinske postaje, Hypo prodaje banke, o CO se dugo špekulira a izgleda da će i Triglav putem privatizacije. Uljanik? Hmmm… jedino ako je to dio nekog paketa koji se nije obznanio. Kao sada stvari stoje ne smije se mijenjati niti osnovna djelatnost Uljanika niti se smije taj teren koristiti za bilo što drugo osim brodogradnje.
Adris će pokupiti sve propale škverove. Briljantno ulaganje!
http://www.vecernji.hr/biznis/adris-ulazi-uljanik-zatim-3-maj-clanak-474644
Samo si zaboravio činjenicu da kada kupuješ Uljanik, ne kupuješ zemljište, osim ako si mislio da će Uljanik u Puli postati marina, a u Rijeci nastaviti brodogradnju.
Upravo to .
A što se tiče terena uskog pojasa uz more, pa to je svugdje ( ili će biti ), zaštićeni obalni pojas u vlasništvu države koji se ( ili će se ) koncesionirati.
[/quote]
Hm, a što je s prospektom za izdavanje dionica? Da li si barem pročitao malo o tome?
Po tvojoj ideji Prospekt je priča za malu djecu te izdavatelj ne snosi nikakvu kaznenu odgovornost za obmanjivanje investitora ili smatraš da su isto unaprijed dogovorili, Uljanik, Adris, te država koja je vlasnik zemljišta. Pa će lijepo Adris uložiti u “brodogradnju” u Puli, zatim će Uljanik proizvodnju preseliti u Rijeku (jer su u međuvremenu kupili 3.maj) te će država izdati suglasnost Uljaniku da se u Puli počne baviti djelatnošću marine sa popratnim sadržajem.
Ništa me u ovoj lijepoj našoj ne čudi, ali priča je ipak malo nategnuta, zar ne?
Brodogradnja je širok pojam .
Ima manjih, većih i brodova specijalne namjene ( za ove zadnje EU daje i jake poticaje ) . Isto tako, i remont spada u brodogradnju , naglasak na preinake .
Prospekt je tu, ali isto tako, nitko tko ulaže neće inzistirati na gubicima u proizvodnji, nitko ne želi propast poduzeća i nezaposlene radnike .
Da sutra netko ponudi Uljaniku da radi avione, ( recimo dijelove za iste ), zar bi vlasnik trebao odustati od posla, jer mu to nije bila namjera raditi prije 10 godina ?
I, da …grad Pula će izdati bilo kakvu suglasnost ako to građani ( radnici ) , podrže, a u ovom slučaju, radnicima su poklonjene dionice, ha..kako lijepo glasačko tijelo ?