ADRS (Adris grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADRS (Adris grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Grupa je pokazala svoju neefikasnost kada je pustila ogromnu kolicinu kesa da lezi na racunu u vrijeme kada je to bilo potpuno neprihvativo.
Razlog tome:
1. Nisu znali u sta da ulazu?
2. Bojali su se ulagati?
3. Vjerovali su da ce biti jos povoljnije?

– svo troje, ali i:
4. Kamata na depozit u ZABA-i u iznosu 10,5 % godišnje. – a sad, to je vrijeme prošlo, sad su kamate niže… i sad je vrijeme za prelazak na rizičnije investicije. Slažem se.

Da li neko zna kolika je popunjenost hotela u Dubrovniku?
Imamo Hilton, imamo Štrokove, Lukšiće. E, sada osim kongresnog turizma što da se radi u Dubrovniku 3- 4 dana recimo u studenom. prednost Rovinja (općenito Istre ) da u krugu 200km ima platežno jaču publiku od Dubrovnika.


Da li neko zna kolika je popunjenost hotela u Dubrovniku?
Imamo Hilton, imamo Štrokove, Lukšiće. E, sada osim kongresnog turizma što da se radi u Dubrovniku 3- 4 dana recimo u studenom.

http://www.dubrovacki.hr/clanak/23848/ocekuje-se-vise-od-4500-turskih-gostiju

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


kako je lijep Rovinj

Da, lijep je, ali to bi trebalo i malo aktivnije pokazati cijelom svijetu, na sve načine!!!

Rovinježi! Javite se! Vi mi sigurno znate odgovoriti. Je li u Rovinju kad snimljeno nešto za međunarodno tržište u smislu neki spot nekog stranog pjevača, scene nekog poznatog filma i sl.?
Ja znam samo za onu reklamu za američkog tržište australskog vina (http://www.youtube.com/watch?v=yEUjrQNE-Bg) a takve stvari su zapravo baš važne. Da bi se grad brendirao dobro je da se u njemu što više toga snima, da se vidi "onako čisto usput" kroz spotove, reklame, scene u filmovima i sl.

Naime pogledajte kako jedno selo poput Bala se može usputno i besplatno vrtiti po UK i Irskoj na televizijama kroz ovaj spot: http://www.youtube.com/watch?v=FCrfFKAqEPw

Takve stvari trebaju Rovinju, samo jačeg kalibra, neke prave zvijezde da snimaju, ovi pretpostavljam da nisu nešto previše popularni (mada je samo na ovom linku Bale vidjelo 3,7 milijuna ljudi… međutim nitko ne zna da su to Bale… ali Rovinj kad se lijepo snimi sa onom svojom klasičnom vizurom, Eufemijom na vrhu…, to je jedinstvena/prepozantljiva scena koja se može usjeći u pamćenje, ono kao što čim vidiš kip slobode na trenutak pa se kasnije prebaci u druge scene među nebodere znaš da je New York, tako i Rovinj, ima prepoznatljiv oblik pa da ga se snimi u sadržaje koji se prikazuju pred milijunksim auditorijima to bi nešto značilo za indirektni marketing i brendiranje).



kako je lijep Rovinj

Rovinježi! Javite se!
[/quote]
Šokiran sam!
Napisao si zanimljivu riječ koji kasnije nisi objasnio kroz 6 kilometarskih rečenica, nego si samo bubnuo i ostavio nas da se mariniramo. Kakv korak naprijed! [thumbsup]



Da li neko zna kolika je popunjenost hotela u Dubrovniku?
Imamo Hilton, imamo Štrokove, Lukšiće. E, sada osim kongresnog turizma što da se radi u Dubrovniku 3- 4 dana recimo u studenom.

http://www.dubrovacki.hr/clanak/23848/ocekuje-se-vise-od-4500-turskih-gostiju

[/quote]
Slušam na Dnevniku, 1 dan Dubrovnik, 1 dan Mostar, 1 dan Crna Gora i doma. No ovi nemaju hotelske kapacitete, što je za Dubrovnik dobro. Naprosto gost želi organizirani program od 0 do 24 sata, dobro organizirani i da ne čeka. Ma ima destinacija gdje organiziraju doček izlaska sunca. Upale baklje, topli napitak ….
Ponekad pogledam na internetu što se nudi za produženi vikend. Cijene visoke spram cijena koje nude turistički uredi u Austriji ( sigurno i u drugim zemljama ). A ti paketi sadrže u najmanju ruku i prijevoz i zaradu ureda.
Turizam (hotelski) na način kako je kod nas organiziran očito nije previše profitabilan, relativno visoke investicije, krediti, a mala popunjenost u odnosu na cijelu godinu. Osobno mislim da je problem i plasmana kapaciteta, više preko agencija, a manje vlastiti plasman.
Na kraju, nedavno je g.Bulić rekao da domicilno stanovništvo mora prihvatiti turizam kao način življenja jer u suprotnom ne pomaže niti hotel s 5 zvijezdica, spa, welnes …
Jako je bitno imati na umu da je turizam domaći proizvod (uvozna komponenta je prisutna kod investicije, u domni hrane ona se može i mora smanjiti, a radna snaga je uglavnom domaća).
Pretpostavljam da Adrisove hotelske investicije nisu rađene na niskoj popunjenosti tokom godine i sada bi trebalo realizirati kvalitetno osmišljene programe, zajedno s zajednicom gdje se nalaze hoteli.




kako je lijep Rovinj

Rovinježi! Javite se!
[/quote]
Šokiran sam!
Napisao si zanimljivu riječ koji kasnije nisi objasnio kroz 6 kilometarskih rečenica, nego si samo bubnuo i ostavio nas da se mariniramo. Kakv korak naprijed! [thumbsup]
[/quote]
A ta "zanimljiva" riječ ti je? 🙂

P.S.
Kratki razgovor sa našim Predsjednikom:
http://www.vecernji.hr/vijesti/a-vlahovic-drustvo-je-blokirano-strahom-nekompetentnoscu-clanak-215159

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/ante-vlahovic-i-dalje-zelimo-kupiti-neke-kompanije-u-drzavnom-vlasnistvu,98168.html

Mislim da je Vlahović odabrao izvrstan trenutak za ovaj medijski istup. Ovo se može shvatiti i kao svojevrsni pritisak na Vladu, s obzorom da se stalno priča o investicijskom ciklusu u energetiku, a para kao nema. Adris je tu idealan, ima para, domaća kompanija, vrlo transparentna i voljna uložiti. Ali oni bi morali biti svjesni da ulaze u područje u kojem još nemaju iskustva i da bi trebali potražiti privatnog partnera iz energetskog sektora, pa napraviti neki joint venture i zajedno sagraditi jednu hidroelektranu. To bi bio užitak vidjeti.


Mislim da je Vlahović odabrao izvrstan trenutak za ovaj medijski istup. Ovo se može shvatiti i kao svojevrsni pritisak na Vladu, s obzorom da se stalno priča o investicijskom ciklusu u energetiku, a para kao nema. Adris je tu idealan, ima para, domaća kompanija, vrlo transparentna i voljna uložiti. Ali oni bi morali biti svjesni da ulaze u područje u kojem još nemaju iskustva i da bi trebali potražiti privatnog partnera iz energetskog sektora, pa napraviti neki joint venture i zajedno sagraditi jednu hidroelektranu. To bi bio užitak vidjeti.

Vidiš da piše "primio nas"
http://www.vecernji.hr/vijesti/a-vlahovic-drustvo-je-blokirano-strahom-nekompetentnoscu-clanak-215159

to može značiti bilo što, ali ipak meni više miriše na "primio nas na našu molbu da ga intervjuiramo" a ne da je on njih zvao, kao da nema pametnijeg poslas nego zvati novinare.

Adris grupa i njen predsjednik uprave zbilja ne moraju niti Predsjednika države niti Premijerku zvati u pohode Grupi, a kamoli novinare, oni svi, jedni, drugi i treći se sami lijepo pristojno najave, zamole prijem … a Adris je toliko pristojan da ne odbije gostoprimstvo Premijerki (unatoč svemu što je Vlada bezobrazno učinila kroz svoje nelogične politike) niti Predsjedniku, pa niti dobronamjernom novinaru nego svima pruža ruku pomirenja i suradnje jer samo pozitivom možemo ići naprijed a ne gledanjem prošlosti.

A da Adris misli na nekoga raditi neki pritisak… čisto ne vjerujem, oni štite svoja prava i interese tamo gdje postoji suradanja na tim načelima utemeljena a da će vršiti pritisak da se nešto ide sad privatizrati… mislim da oni to drže ispod časti im. Adris lijepo kaže da je spreman ulagati – a na vladi je da se odluči na suradnju, ili ako čeka mogla bi proći Baba s kolačima, pa onda neka si misle što će kad domaći investitori budu svoj kapital već plasirali na druga mjesta a strani nudili nepovoljne uvjete možda i financijske a ne samo one "implicitne".

Država u Adrisu sigurno da može gledati partnera, otvorenog za svaki vid suradnje na jačanju domaćeg gospodarstva na tržišnim načelima a što je zapravo i osnovna misija Grupa, ali mora se čim prije na to odlučiti i uzvratiti na pruženu ruku umjesto ovoliko dugog ignoriranja kojemu svjedočimo.

tako si pričao na Belju na 120 kuna 2006. godine, poslije je išao na 400 kuna
e moj fotije [bye]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!



Molim vas nemojte pricati o iluzijama i mogucim buducim situacijama koje se u ovo doba ne vide u skoroj blizini.
Rovinj, a i cijela Hrvatska obala nikada nece biti popunjeni 365 dana u godini jer (uz ostalo) to nasa klima i ne dozvoljava.
Prema tome zaboravimo na taj turizam.

Nitko ne govori o 100 % popunjenosti nego o "radu" kroz 365 dana a uz sumarno "primjerenu" popunjenost (= više od 60 %) i to ne svih kapaciteta nego najboljih hotela (koji puno koštaju i da bi se isplatili moraju biti popunjeni) a to znači u slučaju Maistre (uz par najboljih starih prije svega novi Monte Mulini, Lone, budući hoteli Grand Rovinj i sl.) nekih cca. do 2000 kreveta. A imati tih izabranih 2000 kreveta popunjeno na godišnoj razini preko 60 % gdje će biti moguće od početka svibnja do kraja rujna popunjenost blizu 100 % znaći u onim ostalim danima sasvim ok popunjenost i oko 30-ak %… takvo nešto (u budućnosti, kada Rovinj postane veća faca nego li je danas Dubrovnik) nije moguće?? Nije moguće imati svakodnevno i u zimi oko 600 gosti u Rovinju u najboljim hotelima?? Zašto ne bi bilo moguće. Ti hoteli neće biti hoteli koji goste privlače "suncem i morem", njima neće kada koncept zaživi biti bitno je li zima ili ljeto… tako da imati 30 % popunjenost po zimi u hotelu koji ne pita za godišnje doba, čak je možda i prekonzervativno očekivanje.
[/quote]

pa sve u svemu u hrvatskoj ne postoji hotelski objekat sa occupancy rate-om većim od 53%. nepoznavateljima će vjeroajtno biti iznaneđenje, no najpopunjeniji hoteli nalaze se u zagrebu, koji uvelike prednjači po broju noćenja. da bi tuga bila veća, malo je profitabilnih hotela u zagrebu. pri developmentu, hoteli podrazumijevaju 55% occupancy rate-a, a 60% je neki target; što znači drugim riječima, da hrvatski hoteli (kao destinacija i kao industrija) nisu učinkoviti, a nisu bogami niti bogzna kako profitabilni. na razini države ROA(return on asset) na hotele iznosi oko 1,4% – ilitiga povrat kroz nekih 70 godina.
no, prvi hoteli u hrvata nisu uopće bili predviđeni niti planirani za ljetni turizam; opatija i dubrovnik bili su zimska destinacija, bogate europske aristokracije. hoteli su otvarali svoja vrata u listopadu te ih zatvarali u travnju mjesecu. ono što je prodavalo našu destinaciju aristokratima bila je blaga klima, sa izuzetno "zdravim" obilježjima te idealna za rekovalescente i stariju populaciju. vremena se mijenjaju, ali vuk ćud nikada
obzirom kako naš turizam trenutni target ima sezonu od 3 mjeseca, pa taman ona bila popunjena i 100%, ostalo je 9 mjeseci u godini, a fiksni troškovi se ne mogu nikako pokriti ostvarenim profitom u ta 3 mjeseca. uprava adrisa je već par puta pokazala kako voli stil "grlom u jagode-jebo alergiju". mislim da im se to dogodilo i sa akvizicijom u turizmu, a bogami i sa marikulturom

I POŠTENOG čovjeka možete potkupiti, samo morate POŠTENO i platiti...

New Report

Close