ADRS (Adris grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADRS (Adris grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Onoga tko mi je udijelio jedinicu za moj prethodni post pitam: Gdje su sada nestali svi ti nalozi sa aska?
Prvi prodajni nalog je na 274.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"



http://www.seebiz.eu/hr/burze/raiffeisen-drzati-povlastene-dionice-adrisa%2c-ciljana-cijena-329-kuna,78076.html

po ovom tekstu možemo samo zaključiti da ide rasprodaja i pad cjene.
novinarska posla.
[/quote]

Ciljanu cijenu od 329 kuna Raiffeisen je objavio u VELJACI (12.2.2010.)!!! Zasto je to "vijest" za naslovnicu 3 mjeseca kasnije!?

http://limun.hr/main.aspx?id=581087

Na gornjoj adresi postoje analize jos nekih dionica. Za vjerovati je da ce, prema potrebi, i ostale ciljane cijene krasiti naslovnice.

Drago mi je da trenutna garnitura ulagaca vise ne pada na takve akrobacije. A sto se tice izvjestaja Raiffeisena, cini mi se da je korektan.


Cjelogodišnja destinacija, to je ključ rješenja za cijeli hrvatski turizam, ne samo za Maistru. Ja sam također uvjeren da je moguće Rovinj pretvoriti, možda ne u cjelogodišnju destinaciju, ali recimo 8-9 mjesečnu.

Pa uglavnom da, jer u cijeloj RH je skupoća radne snage i skupća gradnje (to je glavni problem za profitabilnost hotelskih poduzeća u RH) slična… recimo da je u Istri nešto viša nego u nekim dijelovima Dalmacije pa da je Istri zbog toga duža sezona još potrebnija nego li njima – no svima je potrebna, razlike su male.

To se tiče hotela, ali nisu hoteli jedina stvar – npr. kampovi mogu biti odličan biznis gdje se može ostvariti kvalitetan povrat i u našim uvjetima i gdje duljina sezone ne igra praktički nikakvu ulogu (realativno). Tako da je to ona iznimka, ne "cijeli hrvatski turizam" nego preciznije "cijeli hrvatski turizam čvrstih objekata" a posebice se to odnosi na baš prave hotele čija cijena izgradnje po smještajnoj jedinici kao i cijena radne snage predstavlja najskuplje među svim podvrstama našeg jadranskog turizma.

Stoga je za hotele popunjenost – očajnička potreba. Hotel ako je slabo popunjen može biti katastrofalan biznis (veliki fiksni troškovi su stvar direktno iz pakla proizašla :D) tako strašan da su naša brodogradilišta (relativno) još divota od posla.

A kako popuniti jadranske hotele do razina preko nekih 60-ak % (što je inače minimuma da bi hotel bio profitabilan – Leki svaka čast sa 50 %, inače je to rijetko moguće)?? Pa jako teško ako ima par mjeseci u kojima se uopće ne radi i par mjeseci u kojima se radi slabo i napravi još gore gubitke nego kad se uopće ne radi…, tada ostali mjeseci moraju biti na 100 % popunjenosti i opet ništa koristi za sve skupa…

Jedini način je imati takve hotele koji mogu biti privlačni gostima i kroz duži period u godini.
A kakvi su to? Pa sigurno ne skupi hoteli od 3* u osrednje aktraktivnim mjestima… (a to je upravo ono čega najviše kod nas ima) – ili će ti hoteli sa 3* biti puno jeftniji (što je kod nas opet nemoguće, bez drastično jeftinije radne snage – a kakvu nemamo i ne možemo nabaviti) ili ne možemo imati takve hotele nego nam jedino preostaju hoteli sa 4* i 5* koji će svojom kvalitetom moći opravdati nužne cijene radne snage i drugih fiksnih troškova ne u potpunosti proporcionalnih kvaliteti usluge/hotela.
A da li takavi hoteli (4* i 5*) mogu biti popunjeni u osrednjim destinacijama? Teško. Neće netko tek tako doći u NIGDJE samo radi dobrog hotela (osim ako nije posebice jeftin – a što nam opet nije moguće…) dakle nama trebaju kvalitetne destinacije a u kojima će biti ti kvalitetni 4* i 5* hoteli pa se tek onda od takvih hotela u takvim destinacijama može bar teoretski očekivati dovoljnu popunjenost za prihvatljivu profitabilnost.
A kako i u praksi to popuniti? MARKETINGOM. Koliko je uloženo u te zgrade… još puno više će se s godinama malo po malo nakupiti ulaganja u marketing.

Tko to sve može?? Izgraditi hotele, oblikovati cijelu destinaciju (brendiranje destinacije nije niti jednostavan niti jeftin posao) i onda zaključiti da dugoročno mora još puno više potrošiti za marketing kontinuranim i trajnim godišnjim budžetom značajnih iznosa…

To sve napraviti neće biti lako niti Adrisu preko Maistre… ali oni su se odlučili na to i vrlo su ambiciozni i oni će uspjeti… unatoč tome što su pri tome i usput na bezbroj razina i sabotirani (počevši od vrha Države… preko otežavanja investicija – a tu je vrijeme novac itekako, sva ova kašnjena hotela su jedno veliko S.!, ali oni pokušvaju popraviti stvari i koje su sami krivi i koje je "viša sila" učinila takvima).

Nije Rovinj lako pretvoriti u cjelogodišnju destinaciju, ali sigurno lakše nego većinu drugih, pa je taj njihov poduhvat vjerojatnije ostvariv od većine zamislivih sličnih slučajeva. A sve ovisi o tome koliko ulože – u marketing!

Leko može biti profitabilan, jer je u njegovim zagrebačkim hotelima popunjenost od 50 posto uglavnom konstantna, dakle ravnomjerna tijekom cijele godine. Stoga on može funkionirati s puno manje osoblja nego da ima 100-postotnu zaposlenost, jer to osoblje radi tijekom cijele godine. Dok na moru imaš 100 postotnu popunjenost 3-4 mjeseca, pa i takvu zaposlenost, a ostatak godine hoteli su zatvoreni, radnici djede doma, a plaće svejedno idu. To se djelomično pokušava riješiti sezonskim radnicima, ali znate da je nemoguće naći kvalitetne ljude koji će doći na more, raditi 3-4 mjeseca u sezoni i zatim se vratiti na kontinent i čekati iduću sezonu. Kvalitetan kadar želi dobru plaću i sigurne prihode tijekom cijele godine. Nedavno sam imao priliku upoznati jednog tipa koji oko pola godine godišnje radi u Maistri, a ostatak vremena ima slobodno. Plaća naravno ide cijele godine. Zaključite sami koliko je to profitabilno.



ajme ljudi pa šta se gurate ispred ovih naloga od 250komada, pa ti nalozi su tu samo kako bi se panika stvorila

oho

ovo je vas prvi komentar kada vam bas ne odgovara strelovit pad.
[/quote]

ne kolega, ne odgovara mi pad ove dionice, pošto sam ja šoping završio. No ni ne dira me toliko, jer sam nju uzeo kao osiguranje portfelja, pošto mi je sve ostalo dosta rizično. No ja ovdje kako sam rekao čekam 2012-2013 i iz adrs ne mislim nikada izaći u cijelosti. Meni je smao žao da mali gube novce, pošto je ovo očito igra fondova. 1Q je standardno lošiji za adrs, no 2 i 3 bi nas mogli iznenaditi. No uspoređujući sa ernt i ht, ovo je još uvijek najbolja kupnja

Koji su ovo likovi. Opet se dodaju dionicama u dogovorenim transakcijama sekund prije otvaranja. Opet se netko krca jeftinim dionicama na račun kapitala ulagača u fondove…

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

2 milje prometa u 11 minuta trgovanja.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

znači da je dno 270kn, pošto se tu sada već rade dogovorne transakcije. Možda će netko pokušati i rušiti cijenu na 260, no ja mislim da mu se to ne bi isplatilo. Na 260 bi svi u sekundi bili popapani. Stoga tko se nakrcao, nakrcao. Možemo lagano na 280kn

jel ova sva silna lova ode u opte?

u ledo na 6400. još jedna briljantna transakcija fond menadžera.

http://www.seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-adris-u-cetiri-tjedna-izgubio-14%2c5%25,78160.html

pa naravno da je kriza. Danima već nema dobrih vijesti. Jadranka reže mirovine 10%, plaće 6%, kućne režije skaču za otprilike 10%. pdv 23%, porez na kapitalnu dobit i svim tim mjerama ona misli vratiti ulagače na burzu. Ja mislim da će Jadranka uspješno potopiti crobex ispod 2000. Živjela Jaca i njena desna ruka Šuki. Moram reći i da je Šuki majstor svog zanata, čovjek digne kredit kad je usd bio 4,8kn i sada mi to vraćamo po 19% većoj cijeni- jer je trenutno usd 5,8kn. Bravo Šuki, vrijediš svakog grama

New Report

Close