ADRS (Adris grupa d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADRS (Adris grupa d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Gdje vidite Adris za godinu dana, a gdje za 5 godina?

U Rovinju, za godinu dana, za 5 godina, i za 50 godina. Nigdje se neće preseliti. Mijenjati će geografski samo utjecaj koji će imati dosegom svojih poslovnih aktivnosti (izvoza, stranih podružnica…)

Dakle Adris će biti u Rovinju, i Svijetu, istovremeno. Za godinu dana ne puno drugačije nego danas (prekratko je to vremena), a za 5 godina se već svašta može dogoditi – do tada sigurno već i neke nove strateške poslovne jedinice… pa sad pitanje koje i kakve, o tome ovisi dokle će tada seznati utjecaj 😀 Ukoliko slučajno ta nova jedinica bude energetika kroz npr. Končar elektroindustriju, tada će utjecaj biti iako udjelima skroman dosegom po cijeloj Europi i dosta dalje dijem svijeta… obzirom da će Končar za 5 godina izvoziti bar 3/4 proizvodnje.

Adris grupa će trajno jačati i postajati postepeno pravi globalni igrač – pitanje je samo s kojim točno sve industrijama – duhanskom vjerojatno do daljnjega, neke nove su potrebne… a turistička je lokalna industrija ali sa međunaronim izvorom potrošaća… u kojoj će također ostati i koju će također postaviti na noge da bude dostojna svim ostalim strateškim jedinicima koje budu u sastavu Grupe.

Naime Rovinj je moguće pretvoriti u cjelogodišnju destinaciju!

Za turizam u našim uvjetima jedini način za postizanje prihvatljivog povrata je cjelogodišnji rad – i to će oni uspjeti, predani su tom cilju i moraju uspjeti. Jedan od načina kako je to moguće je marketingom. Naime za sada je turistička divizija prepotrečena infrastrukturnim ulaganjima pa nema novca za marketnig, no čim se smanji intenzitet ulaganja u objekte – to će zamijeniti ulaganje u marketing!

Jedinog dana ćemo kod Maistre umjesto po stotine milijuna kn ulaganja u hotele gledati po stotinu milijuna (znam da zvuči monstruozno puno – ali je nužno) godišnje troškova za marketing – jer to će biti način kako te hotele na kraju i popuniti! A to će isplatiti, svaka kuna uložena u marketing će dovući gostiju za bar nešto više od te kune (gledajući neto) ako se radi o razini popunjenosti = 12 što bi se trebalo moći postići ako bi razina usluge bila na nivou i marketing tako snažan da može potencijalne goste upoznati sa svojim ponudom. To se danas ne može tako jer "nema novca za sve" (i niti je vrijeme, jer nije još sve gotovo, nemaš sada niti što reklamirati a ne samo da nemaš s čime) a kada bude došlo za to vrijeme tada će Rovinj biti nešto sasvim drugo u odnosu na danas, a turistička divizija napokon dovoljno proftiabilna da sve skupa sa svim ovim negativnim godinama kada se zbroji u konačnici bude prihvatljiv povrat u odnosu na sve što se do tada uložili kroz tih više od desteljeća… je to je najekstremnije "dugoročno ulaganje" (mučiti se više od 10 godina, da bi tek onda došla satisfakcija kako za tih prošlih 10 tako i za tadašnje vrijeme sve skupa)

A oportunitetni trošak, ipak je to već prošlo 10 godina, a svake se gubi novac, gledajući što se okolo događalo oportunitetni trošak je ogroman. Mislim da se turizam može kategorizirati kao greška uprave adrisa, kao pusta managerska želja za širenjem. Možda su zato sada tako oprezni što se tiče akvizicija.
Konkurencija u turizmu konstantno raste, čudno mi je da nisu vidjeli ili izračunali da nema povrata, a ne vjerujem da su kupili nešto i očekivali da im se to počinje vraćati za 15 godina.


Adris grupa će trajno jačati i postajati postepeno pravi globalni igrač – pitanje je samo s kojim točno sve industrijama – duhanskom vjerojatno do daljnjega, neke nove su potrebne… a turistička je lokalna industrija ali sa međunaronim izvorom potrošaća… u kojoj će također ostati i koju će također postaviti na noge da bude dostojna svim ostalim strateškim jedinicima koje budu u sastavu Grupe.

E taj dio me zanima! Osim duvana, hotela i riba, jesu li ocitovali kakve daljnje planove glede sirenja, razvoja, akvizicija …

Kako napreduje ona tvornica u Iranu? Kakva su ocekivanja od tog trzista? Znam da su forumasi vec radili procjene o potencijalnom trzistu s obzirom na broj pusaca, ali me zanima je li se grupa ocitovala glede tih ocekivanja?



Adris grupa će trajno jačati i postajati postepeno pravi globalni igrač – pitanje je samo s kojim točno sve industrijama – duhanskom vjerojatno do daljnjega, neke nove su potrebne… a turistička je lokalna industrija ali sa međunaronim izvorom potrošaća… u kojoj će također ostati i koju će također postaviti na noge da bude dostojna svim ostalim strateškim jedinicima koje budu u sastavu Grupe.

E taj dio me zanima! Osim duvana, hotela i riba, jesu li ocitovali kakve daljnje planove glede sirenja, razvoja, akvizicija …[/quote]
Prehrambena industrija (marikultura je tu u neku ruku početak recimo), financijska industrija (tu još nemaju ništa, ali oduvijek ciljaju na HPB + CO), te energetika (tu ne znam što konkretno žele, LNG terminal valjda viš nije opcija, ali ja im predlažem Končar kao posredan/specijalan način ulaska u energetski odnosno srodni sektor).


Kako napreduje ona tvornica u Iranu? Kakva su ocekivanja od tog trzista? Znam da su forumasi vec radili procjene o potencijalnom trzistu s obzirom na broj pusaca, ali me zanima je li se grupa ocitovala glede tih ocekivanja?

Oni su jedino rekli da se tvornica otvara 2011. godine, da je kapacitet 6,5 mlrd, a naša je pretpostavka da se planira taj kapacitet brzo popuniti, što obzirom na veličinu tržišta bi moglo biti izvedivo.

http://www.seebiz.eu/hr/burze/raiffeisen-drzati-povlastene-dionice-adrisa%2c-ciljana-cijena-329-kuna,78076.html


http://www.seebiz.eu/hr/burze/raiffeisen-drzati-povlastene-dionice-adrisa%2c-ciljana-cijena-329-kuna,78076.html

[lol] [lol] [lol] [thumbsup] [yawn]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


http://www.seebiz.eu/hr/burze/raiffeisen-drzati-povlastene-dionice-adrisa%2c-ciljana-cijena-329-kuna,78076.html

po ovom tekstu možemo samo zaključiti da ide rasprodaja i pad cjene.
novinarska posla.



Gdje vidite Adris za godinu dana, a gdje za 5 godina?

U Rovinju, za godinu dana, za 5 godina, i za 50 godina. Nigdje se neće preseliti. Mijenjati će geografski samo utjecaj koji će imati dosegom svojih poslovnih aktivnosti (izvoza, stranih podružnica…)

Dakle Adris će biti u Rovinju, i Svijetu, istovremeno. Za godinu dana ne puno drugačije nego danas (prekratko je to vremena), a za 5 godina se već svašta može dogoditi – do tada sigurno već i neke nove strateške poslovne jedinice… pa sad pitanje koje i kakve, o tome ovisi dokle će tada seznati utjecaj 😀 Ukoliko slučajno ta nova jedinica bude energetika kroz npr. Končar elektroindustriju, tada će utjecaj biti iako udjelima skroman dosegom po cijeloj Europi i dosta dalje dijem svijeta… obzirom da će Končar za 5 godina izvoziti bar 3/4 proizvodnje.

Adris grupa će trajno jačati i postajati postepeno pravi globalni igrač – pitanje je samo s kojim točno sve industrijama – duhanskom vjerojatno do daljnjega, neke nove su potrebne… a turistička je lokalna industrija ali sa međunaronim izvorom potrošaća… u kojoj će također ostati i koju će također postaviti na noge da bude dostojna svim ostalim strateškim jedinicima koje budu u sastavu Grupe.

Naime Rovinj je moguće pretvoriti u cjelogodišnju destinaciju!

Za turizam u našim uvjetima jedini način za postizanje prihvatljivog povrata je cjelogodišnji rad – i to će oni uspjeti, predani su tom cilju i moraju uspjeti. Jedan od načina kako je to moguće je marketingom. Naime za sada je turistička divizija prepotrečena infrastrukturnim ulaganjima pa nema novca za marketnig, no čim se smanji intenzitet ulaganja u objekte – to će zamijeniti ulaganje u marketing!

Jedinog dana ćemo kod Maistre umjesto po stotine milijuna kn ulaganja u hotele gledati po stotinu milijuna (znam da zvuči monstruozno puno – ali je nužno) godišnje troškova za marketing – jer to će biti način kako te hotele na kraju i popuniti! A to će isplatiti, svaka kuna uložena u marketing će dovući gostiju za bar nešto više od te kune (gledajući neto) ako se radi o razini popunjenosti = 12 što bi se trebalo moći postići ako bi razina usluge bila na nivou i marketing tako snažan da može potencijalne goste upoznati sa svojim ponudom. To se danas ne može tako jer "nema novca za sve" (i niti je vrijeme, jer nije još sve gotovo, nemaš sada niti što reklamirati a ne samo da nemaš s čime) a kada bude došlo za to vrijeme tada će Rovinj biti nešto sasvim drugo u odnosu na danas, a turistička divizija napokon dovoljno proftiabilna da sve skupa sa svim ovim negativnim godinama kada se zbroji u konačnici bude prihvatljiv povrat u odnosu na sve što se do tada uložili kroz tih više od desteljeća… je to je najekstremnije "dugoročno ulaganje" (mučiti se više od 10 godina, da bi tek onda došla satisfakcija kako za tih prošlih 10 tako i za tadašnje vrijeme sve skupa)
[/quote]

Cjelogodišnja destinacija, to je ključ rješenja za cijeli hrvatski turizam, ne samo za Maistru. Ja sam također uvjeren da je moguće Rovinj pretvoriti, možda ne u cjelogodišnju destinaciju, ali recimo 8-9 mjesečnu.
Zanima me postoje li negdje podaci o godišnjoj popunjenosti Maistrinih hotela? Naime negdje sam čitao intervju s Lekom koji veli da njegovi zagrebački hoteli koji rade cijelu godinu imaju popunjenost od oko 50 posto i da je to na rubu rentabilnosti. Pretpostavljam da Maistra nema više od 40 posto popunjenosti na godišnjoj razini. Ako ikad dosegnemo 60 posto, možemo biti presretni.
Slažem se i da ćemo jednog dana ulagati stotine milijuna u marketing, ali mene kao malog dioničara Maistre će najviše razveseliti kad prvih 100 milijuna neto profita ode u dividendu [cool]

ne moš ti kupit toliko dionica koliko oni mogu prodat 😀 vidim da veliki više ne prodaju, izgleda je ovo samo navlakuša za male, kako bi im se jeftino pokupile dionice.

I



http://www.seebiz.eu/hr/burze/raiffeisen-drzati-povlastene-dionice-adrisa%2c-ciljana-cijena-329-kuna,78076.html

po ovom tekstu možemo samo zaključiti da ide rasprodaja i pad cjene.
novinarska posla.
[/quote]

I odmah se naslaže hrpica od 4×250 komada na ask…

Svi smo već naučili kako to ide.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

ajme ljudi pa šta se gurate ispred ovih naloga od 250komada, pa ti nalozi su tu samo kako bi se panika stvorila


ajme ljudi pa šta se gurate ispred ovih naloga od 250komada, pa ti nalozi su tu samo kako bi se panika stvorila

oho

ovo je vas prvi komentar kada vam bas ne odgovara strelovit pad.

Stop telling lies about me and I'll stop telling the truth about you.

New Report

Close