Tko će dobiti kaznu za reklamiranje BiŽ i/ili TDR?
dobro sam prošao da mi nisu poklopili bid koji sam stavio [lol] i hvala Bogu da je petak pa ću probat ova 2 i pol dana odmorit mozak uz more…
haha, pa dobro, možda imaš pravo, ali sad se pripremi za "cjenkanje" na bid-u ako je tvoj sport 😀
Jer, sad bi "gonjeno sentimentom" ovo moglo par dana kliziti prema nižim razinama – takve situacije su ti dobra šansa za ulaz. Ljudi tako razmišljaju, danas se dobro osjećam, sutra se loše osjećam, zato kupujem onda prodajem i tak [lol] Treba to iskoristiti.
Da se ja tako ponašam, pa danas bih rasprodao sve što imam :rotfl: Ovo izvješće je loše i bitno ispod očekivanja. Ali nama dugoročnim investitorima je važno gledati u budućnost i ovakve stvari gledati u tom kontekstu.
[/quote]
dnevne oscilacije su nebitne, dovoljno je napraviti jednu transakciju svakih par godina…. prodati u jesen 2007, pa kupiti u proljeće 2009…. a za iduću prodaju još nije vrijeme
dnevne oscilacije su nebitne, dovoljno je napraviti jednu transakciju svakih par godina…. prodati u jesen 2007, pa kupiti u proljeće 2009…. a za iduću prodaju još nije vrijeme
onda se slažemo! 😉 Mislio sam da si ti od onih koji "tehničare" (bar "onako usput").
Iako me FI neugodno iznenadilo, puno više me zasmetala navala insidera na prodaji Adrisa zadnjih dana proteklog tjedna. Kod HT-a nisam primjetio da cure insiderske informacije i zato, nek se po tom pitanju Ante ugleda na Mudroga [sad]
Tko će dobiti kaznu za reklamiranje BiŽ i/ili TDR?
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/tdr-mc21-donosi-cigaretu-vise,76415.html
[/quote]
Na vrhu članka ti lijepo piše: "Autor/izvor: SEEbiz".
Uostalom koliko je meni poznato po našim važećim zakonima ograničenja reklamiranja na internetu nisu poput onih offline. Ovdje možda čak ni SEEbiz nije ništa skrivio, i zašto bi… pa on samo prenosi vijest.
Pogledati i: http://www.onlysmoke.com/
Uglavnom čestitke MC-u, na uspjehu, šteta jedino što se Avangard ne može pohvaliti sličnom priču.
Mislim da je vrijeme za novi brend najviše kategorije, koji bi trebao ispraviti promašaje Avangarda.
Vjerojatno je prva stvar koju su promašili cijena, novi brend koji bi izašao: mora biti skuplji od Marlbora i bilo koje druge cigarete koja se može nabaviti na hrvatskom tržištu (odnosno dotičnom stranom na koje se izvozi, ili barem negdje pri vrhu ovisno o specifičnostima tržišta). Mora se reklamirati kao kategorija "iznad", i u skladu s time i koštati!
Igra na "zdravlje" može se tu dobro uklopiti. Neka bude baziran na Avangardu (što se tiče filtera), neka ima malo katrana a ne tako malo nikotina (to neka R&D napravi tako, hvale se da su vrhunski, da će napraviti cigaretu sa 1 mg katrana, tj. već imaju "prototip", e neka naprave još to i na način da nikotin ne opadne proporcionalno katranu i "okus" da ostane sličan normalnoj cigareti :rotfl:, i to bi onda bila vrhunska cigareta).
Što se tiče reklamiranja, jedna vrsta reklamiranja nije i ne može biti zabranjena, ne znam zašto je ne iskorištavaju: "reklama u kutiji". U kutijice postojećeg brenda (npr. Ronhill) treba ubacivati prospekte o novom brendu koji izađe, i tako upoznati svoje potrošaće sa novim proizvodom… čije kada pročitaju prednosti (najviša kategorija, maksimalno reducirani štetni efekti… ) možda probaju novi brend… Također, tako vrhunski brend, kao vid dodatne komunikacije sa svojim potrošaćima, bilo bi prikladno kada bi npr. u svakoj N-toj kutijici (pa tko ima sreće!) bio i neki npr. nagradni kupon za odmor/vikend za dvoje u Monte Muliniju… najboljima ide najbolje! Onaj tko konzumira brend najviše kategorije odmara u hotelima sa 5*…
Trebalo bi malo u marketingu igrati na kartu brenda "Rovinj", tako sinergijski spojiti te dvije strateške jedinice, dakle poklanjati vikende/ljetovanja… time bi se popunili smještajni kapaciteti Maistre, koje bi plaćao TDR, a on bi znao što plaća, točno bi se izračunlao u koliko svakih kutijica treba ubaciti kupon da se isplati…
A dalje će odraditi usmena predaja. Cigareta treba (i cigareta i pakiranje) dizajnirana i dalje tako vrhunski kao svi ti noviji brendovi (i Avangard je dobivao nagrade u svijetu… ), biti prepoznatljiva.. pa kada pušiš takvu cigaretu, pokazuješ sebi, i svojoj okolini (svima kojima upadne u oko ta "posebna cigareta") da si među onima koji traže samo najbolje, koji ne škratere na novcu kada su u pitanju vlastiti užici… a ima i malo pameti pa pogotovo ne škratari kada je u pitanju te užitke uklopiti sa redukcijom zdravstvenih rizika…
Dakle ako je Avangard ispao promašaj – onda novu cigaretu treba tako napraviti da to sve nadoknadi. Prvi korak je cijena. Jer zašto bi netko kupio nešto "skoro ko Marlobor", onda će kupiti Marloboro, treba nešto zbog čega će se konzumenti Marlbora sramiti što su konzumenti Marlbora, nešto će biti klasu iznad. Marlboro puše kauboji, tog nasljednika Avangarda… puše malo profinjeniji ljudi! 😉
Avangard je definitivno zeznuo prije svega cijenom.
Kad je riječ o dizajnu, sve TDR-ove cigarete dizajnira zagrebačka agencija Bruketa i Žinić, koja je dosad osvojila hrpu nagrada za dizajn na međunarodnim natjecanjima baš za te cigarete. Tako da možete biti uvjereni da TDR doista plaća najbolji dizajn.
Inače, što se tiče konzumacije Avangarda, on se zbilja nije uspio pozicionirati. NIkad nisam vidio nikoga da puši te cigarete. Nećina ljudi mislim da ni ne zna da te cigarete postoje. A i oni koji znaju, znaju tek mutno o čemu je riječ. E sad kako ući na tržište, to je posao za njihov odjel marketinga, koji zbilja nije u zahvalnoj situaciji. Ali postoji milijun alternativnih načina, od kojih ste neke vi naveli.
Sad izlazi novi dizajn avangarda isto,,kutije su puno lijepše a i cigarete,,imaju kao pisano Avangard na sebi,,onako "umjetnički",,ne više štampano
Mogu reći da mi se stvarno sviđa,,kutija baš odiše kvalitetom,,i kad je imaš u rukama je osjećaj ko kutija od Marlbora,onako deblja i tvrđa
Ovaj put bi mogao taj proizvod i nešto možda napraviti,izlazi za koj dan
Iako nisam probao (ne pušim mjesec dana juhuuu;-) mislim da na samoj cigareti nema puno promjena al estetski je puno bolje
Svaka čast lynx na idejama, ali ja mislim da bi ti to trebao pretočiti u pravo pismo i poslati na
Obala Vladimira Nazora 1, samo potpiši se sa lynx ne sa pravim imenom i posao je tvoj ili čekaj da ja to možda napravim …..
Gosp. Ivan Lokmer, član Nadzornog odbora Adris Grupe d.d. dostavio je obavijest da je dana 14. travnja 2010. godine otpustio 1.800 dionica Izdavatelja oznake ADRS-R-A i to putem transakcije provedene na Zagrebačkoj burzi. Navedene dionice su otpuštene po cijeni od 350,00 kn po dionici.