Prve procjene
Prema njihovim procjenama, kako je vidljivo iz seta mjera koje predlažu, sektor očekuje da će poslovni problemi uzrokovani koronavirusom kompletnu turističku industriju mučiti do proljeća 2021. godine – što je, zapravo, i prvo javno priznanje hotelijera da od ovogodišnje sezone, što god tko javno spekulirao, neće biti gotovo ništa, kad god kriza završila.
Takvog su mišljenja kompanije okupljene u Hrvatskoj udruzi turizma – Valamar, Maistra, Bluesun, Jadranka, Imperial Riviera, Arena Hospitality Group, Falkensteiner, Plava laguna – sve najzvučnija imena domaćeg hotelskog biznisa, koje strahuju da će, ne poduzme li Vlada neke ozbiljne poteze, sljedeću sezonu dočekati na koljenima.
adris bi već sada trebao zbog novonastale situacije donijeti odluku dali će biti isplate dividende ili ne a kolika će biti neka objavi naknadno
ako ADRS ove godine ne zaradi ni jedne kune to je samo 25 kuna neto dobiti po dionici a knjigovodstvena vrijednost mu je 550 kuna po dionici i firma skoro bez zaduženja pa vidite koja bi cijena trebala biti na burzi.
letimice sam preletio bilance većih turističkih tvrtki. onako na prvu, puno lakše će (vjerovatno cjelogodišnju) krizu prebroditi maistra i plava laguna, arenaturist malo teže, dok je valamar u ozbiljnim problemima. zato je već izbacio akcijski plan.
vjerujem da će svima biti gusto, ali će sigurno svi preživjeti.
ako ADRS ove godine ne zaradi ni jedne kune to je samo 25 kuna neto dobiti po dionici a knjigovodstvena vrijednost mu je 550 kuna po dionici i firma skoro bez zaduženja pa vidite koja bi cijena trebala biti na burzi.
e kad bi se tako eve računalo..
nadam se da će se i adris/maistra kao i valamar pronaći u ovome
Neto dobit iznosi 506 milijuna kuna, što predstavlja rast od 13,4 posto. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 402 milijuna kuna i 31 posto je veća od prošlogodišnje.
za adris izgleda nema brige ni u zimi/ljeti jer i dalje dijele šakom i kapom
nadam se da će biti tako darežljivi i kod dividende a moguće je kada su sebi smanjili plače da nma srežu i dividendu o kojoj ni riječi
Je li mi može netko objasniti kako točno funkcionira ovo s brendovima hotela?
npr. Hotel Sheraton je u vlasništvu HUP-Z, kakvu tu ulogu ima Mariott? Je li on ima ikakvog udijela u vlasništvu ili HUP-Z plaća da može nositi ime njihovog brenda ili?
tko komu tu plaća i zašto? kako to uopće funkcionira?
plavi01
mislim da valja pričekati konsolidirano. vrlo često je bilo bitnih ralika u brojkama. onda će biti riječi i o divki ako je bude.
Stvarno je zanimljivo kako ovo uvijek blokiraju u rastu!
Uz book od preko 550 kn i stabilno poslovanje u svim uvijetma, ovdje se koplja lome oko prelaska 400 kn??!!
I uz to pad sa 500 na 300 a zna se da će utjecaj korone ovdje biti zanemariv.
Potencijal dionice ogroman, dividenda sad već preko 5% cijene dionice.
A svaki dan borba za tek par kuna rasta?? Pitam se samo dokle će to moći??
Stvarno je zanimljivo kako ovo uvijek blokiraju u rastu!
kako blokiraju kad je od cca 300 narasla na 400 kn!?