ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 06:01
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,04
9.494
860
11,00
11,20
-1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Gospodo, pad prodaje nema nikakve veze s proizvodnjom. Linije kao i u svakoj firmi koja se bavi proizvodnjom rade da bi bile isplative (plaće, struja itd…) Prodaja je jedno, a proizvodnja drugo.

pad prodaje nema veze????!!!! kako nema veze? proizvedi ti tisuću komada bilo čega, a nemoj prodati ništa. imaš masu troškova, a nemaš prihoda. kako dugo ćeš izdržati?

Sanja Biočić, ne znam što bi rekao….
Svi ostali +5……

Ajde ovako…. Imate proizvodnju primjerice parketa… Linije rade, ljudi su zaposleni i na plaći. Roba ide u skladište ili drito na kamion. Roba na skladištu ima svoju vrijednost. Stvar je samo dakle prodaje. Kod ove firme oni ne proizvode aute nego dijelove za naručitelja/proizvođača te postoje ugovori koje su potpisali za neku naručenu količinu. Briga njih u AD-u koliko će Tvornice automobila prodat auta. Tvornice automobila također imaju plan proizvodnje, zar ne? :-), a prodaju im rade distributeri po državama/regijama. AD radi svoj dio, stakla rade neki drugi, farove treći itd. Znači prodaja samih automobila je nešto sasvim drugo od AD-ove proizvodnje.

@JohnnyMB
A auti će se proizvoditi i ako se ne prodaju? Samo zato da ADPL ima posla? 🙂

Ja isto čitam i ne vjerujem…..Još bi uvjerio publiku da nema povezanosti između prodaje i proizvodnje….

Ako se ne varam, ponedjeljak je zadnji dan za kupnju dionica s pravom na dividendu koja će biti isplaćena u kolovozu.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

varas se – utorak je zadnji dan, srijeda, 20 07. je ex-dan

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

INVESTICIJE

PSA Peugeot-Citroen gradi pogon u Iranu Autor/izvor: SEEbiz / Tanjug
Datum objave: 22.07.2016.

PARIZ – Francuski proizvođač automobila Peugeot-Citroen (PSA) potpisao je preliminarni sporazum o osnivanju mešovitog preduzeća sa iranskom kompanijom Saipa, koje planira da investira više od 300 miliona evra (330 miliona dolara) u izgradnju fabrike i prodaju Citroenovih vozila u Iranu. Potez je usledio nakon prošlomesečnog ugovora vrednog 400 miliona evra, koji je PSA postigla sa svojim starim partnerom, iranskom firmom Kodro o proizvodnji 200.000 vozila marke “pežo” godišnje u Iranu od 2018. godine, prenosi agencija France press.

Iz PSA navode da planiraju da sa Saipom, Citroenovim tradicionalnim partnerom u Iranu pre uvođenja međunarodnih sankcija, potpišu konačni sporazum krajem ove godine.

Zajedničko preduzeće, u kojem će PSA i Saipa imati po 50 odsto vlasničkog udela, planira da prvi automobili siđu sa proizvodne trake 2018. godine iz pogona u Kašani, oko 200 kilometara južno od glavnog grada Teherana.

U saopštenju se precizira da se planira dizajniranje tri Citroenova modela posebno za iransko tržište i da je cilj da mešovito preduzeće proizvodi 150.000 automobila godišnje u narednih pet godina.

PSA je prvi zapadni proizvođač automobila koji je najavio povratak u Iran posle ukidanja ekonomskih sankcija Iranu u januaru, kada je na snagu stupio ključni nuklearni sporazum Teherana sa svetskim silama.

Iran se danas smatra jednim od najperspektivnijih rastućih tržišta automobila u svetu, sa samo jednim automobilom na svakih 100 građana- šest puta manje nego u Evropskoj uniji, i sa velikom srednjom klasom “gladnom” novih modela vozila posle višegodišnjih sankcija.

Iranska proizvodnja automobila pala je sa 1,65 miliona jedinica u 2011. godini na 740.000 vozila u 2013, a PSA procenjuje da će do 2022. proizvodnja vozila u zemlji probiti nivo od dva miliona jedinica.

http://www.seebiz.eu/psa-peugeot-citroen-gradi-pogon-u-iranu/ar-139856/

@persjesus

Kada bi ADPL uzeo dio kolača kako smo i ovdje raspravljali to bi bio prvenstveno takav HEDGE da je to strašno i za povjerovati….do početka 2017 stignu se dodatno razdužiti a onda u investicije u IRANU sa nekim lokalnim partnerom….ako se to ostvari, cijena od 200 kn do 2020 je easy step…..

Ovdje je lijepo biti dioničar, a s ovime će postati prekrasno!

Ako ja dobro razumijem ovaj prethodni članak, spominje se Peugeot-Citoren, a ne Renault, Nissam, Fiat ili neki drugi značajniji partner naših AD plastičara.

Prethodno objavljeni članak me nekako ne veseli, zapravo me brine hoće li tu uopće biti mrvicu posla za ADPL sa francusko-iranskog stola ili će samo Francuzi pokupiti vrhnje, što me uopće ne bi čudilo obzirom kakva nam je državna i poslovna diplomacija.

Istina, ADPL je nakon sastanaka u svibnju dao nekakve informacije da su zadovoljni razgovorima, da su pred dogovaranjem nekakvih poslova ili pred potpisivanjem nekakvih ugovora, ali od tada ni glasa, a sada ovo …. Peugeot-Citroen, hm

Inače, objava rezultata za Q2 je 29.07.2016.
Vaš link …[/url]

Cijena dionice se za sada solidno drži nakon ex-d-day. Očekivao sam da će ju napucat ispod 110 kn, ali za sada nisu.
Ako izvješće bude dobro, a ne sumnjam da će biti, mogla bi cijena ostati iznad 110 kn.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Jubito,
nije u igri samo PSA, nego i Renault koji ima namjeru postati jedan od glavnih igrača na iranskom tržištu.
http://financialtribune.com/articles/auto/25799/renault-invest-%E2%82%AC500m-iran
http://investservices.ir/renault-arrive-iranian-auto-market-5-new-products/
Prvi link govori o tome kako je Renault, odmah nakon ukidanja sankcija pokrenuo investicije u Iranu. Drugi članak, objavljen prije nepuna tri tjedna govori o tome kako Renault u Iranu planira pokrenuti proizvodnju pet različitih modela (doduše nije navedeno u kojem vremenskom razdoblju).
Činjenica je da Iran sa sobom donosi određeni rizik, ali ako na to gledamo iz perspektive da bi Renault i PSA, uz dva domaća proizvođača, trebali biti lideri na tom tržištu, osobno smatram da bi ulazak na Iransko tržište bio dobar potez.

Inače, sljedeći tjedan nam stiže i kvartalni izvještaj i mislim da s pravom možemo očekivati odlične vijesti. Ne samo da se prodaja u EU zahuktala (protekli kvartal je bio najbolji od pretkrizne 2008 godine), nego su i iz Rusije počele stizati pozitivnije vijesti.
http://eng.autostat.ru/news/view/12559/
http://eng.autostat.ru/news/view/12697/
U svibnju je proizvodnja putničkih vozila porasla za 4.1%, a u lipnju je pala za 5.3%, ali to je puno bolja dinamika tržišta s obzirom da je kumulativno u dosadašnjem dijelu godine pad proizvodnje iznosio 17.9%.
Tako da, ja jedva čekam da objave izvješće.

@james

Hvala na pristojnom i informativnom pisanju !
Nadam se da članci koje si objavio, a svakako nose optimizam, imaju temelja u istini i stvarnosti.

Pozz

;-))

halfte trinken, halfte Šarcu geben

New Report

Close