ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 03:25
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,04
9.494
860
11,00
11,20
-1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

🙂

neka oni rade kako su i ovih zadnjih 3 godine radili i nema straha ni od čega…..
vrhunska kompanija, vrhunski menadžment, i nema dalje, to je to

Inače, red veličine posla u IRAN-u je cca. 60-100 mil kn godišnje, i tu slijedećih 5-7 godina nema krize ni uračunavanja rizika ciklusa, iz razloga koji je svima poznat.

Tako da bravo za Upravu i delegaciju (Kolinda) ako ovo uspiju realizirati.


Inače, red veličine posla u IRAN-u je cca. 60-100 mil kn godišnje, i tu slijedećih 5-7 godina nema krize ni uračunavanja rizika ciklusa, iz razloga koji je svima poznat.

Tako da bravo za Upravu i delegaciju (Kolinda) ako ovo uspiju realizirati.

Od kuda informacija o veličini posla ?
Osobno mislim da je ovo izvrsna prilika na ovim cijenama jer po najavama i očekivanim rezultatima ( ako ne bude tektonskih promjena na loše ) imamo očekivanu dividendu oko 8 kuna godišnje što je izdašni dividendni prinos od preko 7 % godišnje.
Osim toga tvrtka ugovora konstantno i pred ugovaranjem je novih poslova, a dobro je i to što nas nakon Edisona tamo negdje 2019. ne očekuju nove tako velike investicije kao Edison, pa ne treba očekivati veću cikličku promjenu sa lošijim rezultatima nakon investicija – kao što je to bio slučaj prije Edisona.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Idemo logikom. Prvo, kao što se već zna, kapaciteti su na 95%, osim Rusije koja nije ni na 50% trenutno. Što znači da ozbiljniji ugovor od strane IRAN-a, odnosno njihove autoindustrije nema se od kuda isporučiti osim Rusije. Ako dođe do toga, onda je pitanje logistike i troškova prijevoza dijelova do IRANA. Po meni ova opcija neće ići, odnosno mislim da nije isplativa (možda griješim), a možda je i to način da se Rusija vrati u pogon. Tu neka kažu kolege koji možda više znaju koliki je to trošak.

Drugo, uzmite tvornice i podijelite sa ukupnim prihodom, i onda će te vidjeti da najmanja donosi upravo onoliko koliko sam gore napisao. Ako će se u IRAN-u ići na neki joint venture to je po meni win-win kombinacija i tu onda možeš očekivati gore navedene prihode na godišnjoj bazi slijedećih 5-7 godina

Napokon dobra dionica kod nas, mirna luka

Interesantno, sada je ADPL svima dobra, a zadnje dvije godine su većinom svi pljuvali i srali po mojim postovima kojim sam nabrajao sve pozitivno kod ove tvrtke.

Uglavnom, meni su se strpljenje i vjera u tvrtku isplatili: izvrsna dividenda + porast cijene po dionici.
Ne kažem da se cijena dionice neće spustiti nakon isplate dividende, iako se do sada baš i nije događalo da cijena dionice padne puno više od iznosa isplaćene dividende, kao što je to na HT-u bio slučaj.

Možda će se konačno vrijednost dionice početi realno valorizirati.
Bio bi red da cijena dođe i zadrži se na najmanje 120 kn uz ovakvu dividendu i sigurnu srednjeročnu budućnost, osim ako isti prodavatelj opet ne počne sa rasprodajom, kao što je to zadnjih godinu dana bio slučaj.

halfte trinken, halfte Šarcu geben


Interesantno, sada je ADPL svima dobra, a zadnje dvije godine su većinom svi pljuvali i srali po mojim postovima kojim sam nabrajao sve pozitivno kod ove tvrtke…

…Bio bi red da cijena dođe i zadrži se na najmanje 120 kn uz ovakvu dividendu i sigurnu srednjeročnu budućnost, osim ako isti prodavatelj opet ne počne sa rasprodajom, kao što je to zadnjih godinu dana bio slučaj.


polako Jubito, nek pljuckaju i seruckaju dok dionica radi svoje 🙂
zaredale su iznimno dobre vijesti i odjednom su veze s Rusijom prednost a ne mana kad se gleda u svjetlu razvoja situacije s Iranom
gledam danas kako se postojano prazni ASK a meni smješak na licu k’o u jokera

a tek poslovi s FIAT grupacijom… ajooooooj

BID je veći od ASK-a..to već dugo nije bio slučaj..

Dijelovi iz Rusije ne bi bili ekonomski vijabilni za prijevoz u Iran – po meni je tu joint venture kljuc. Vrlo zanimljiva situacija. Iransko trziste se tek otvara i to je u biti manja (pa mozda i rizicnija) Kina. Imaju ogromne prirodne resurse, mnogobrojnost ljudi – sve uvijete za kompetitivnost sa zemljama svijeta.

Sto se tice auto moto regulacije poput ispusnih plinova – tamo je nema. U Teheranu vam doslovno suze krenu na oci kad udahnete zrak i grlo vas boli.

Ako ADPL dobije ugovor i posao u Iranu – to ce biti ogromna stvar.

Negativana strana: I Rusija i Iran su vrlo vezani gospodarski za izvoz resursa. Time se korelacije povecavaju i rizik portfelja ADPL takodjer – uz sve vecu polugu u poslovanju. Na njihovom mjestu tu bi bio vrlo oprezan.

(ps. ajmo probati od ove teme (i firme) ne napraviti DDJH temu)

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Ne znam čemu poveznice između Irana i Rusije pogledajte karte u prilogu i koje su to udaljenosti do Irana po toj logici tvornica u Solinu bi pokrivala cijelu Evropu.

moje poruke nisu poziv na kupnju, prodaju dionica niti savjet za ulaganje - za takve stvari imate vlastitu glavu SVE VAS BUM TUŽIL !

Pa od Solina do Irana je dalje!!! nego iz Rusije. I to preko 1.000km dalje!!!
Zato ne bih isključivao Rusiju.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.


Pa od Solina do Irana je dalje!!! nego iz Rusije. I to preko 1.000km dalje!!!
Zato ne bih isključivao Rusiju.

A tko je spomenuo spomenuo da će “Solin” opskrbljivati Iran ?

moje poruke nisu poziv na kupnju, prodaju dionica niti savjet za ulaganje - za takve stvari imate vlastitu glavu SVE VAS BUM TUŽIL !

New Report

Close