Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,04 | 9.494 | 860 | 11,00 | 11,20 | -1,35% |
🙂
neka oni rade kako su i ovih zadnjih 3 godine radili i nema straha ni od čega…..
vrhunska kompanija, vrhunski menadžment, i nema dalje, to je to
Inače, red veličine posla u IRAN-u je cca. 60-100 mil kn godišnje, i tu slijedećih 5-7 godina nema krize ni uračunavanja rizika ciklusa, iz razloga koji je svima poznat.
Tako da bravo za Upravu i delegaciju (Kolinda) ako ovo uspiju realizirati.
Inače, red veličine posla u IRAN-u je cca. 60-100 mil kn godišnje, i tu slijedećih 5-7 godina nema krize ni uračunavanja rizika ciklusa, iz razloga koji je svima poznat.
Tako da bravo za Upravu i delegaciju (Kolinda) ako ovo uspiju realizirati.
Od kuda informacija o veličini posla ?
Osobno mislim da je ovo izvrsna prilika na ovim cijenama jer po najavama i očekivanim rezultatima ( ako ne bude tektonskih promjena na loše ) imamo očekivanu dividendu oko 8 kuna godišnje što je izdašni dividendni prinos od preko 7 % godišnje.
Osim toga tvrtka ugovora konstantno i pred ugovaranjem je novih poslova, a dobro je i to što nas nakon Edisona tamo negdje 2019. ne očekuju nove tako velike investicije kao Edison, pa ne treba očekivati veću cikličku promjenu sa lošijim rezultatima nakon investicija – kao što je to bio slučaj prije Edisona.
lp
Idemo logikom. Prvo, kao što se već zna, kapaciteti su na 95%, osim Rusije koja nije ni na 50% trenutno. Što znači da ozbiljniji ugovor od strane IRAN-a, odnosno njihove autoindustrije nema se od kuda isporučiti osim Rusije. Ako dođe do toga, onda je pitanje logistike i troškova prijevoza dijelova do IRANA. Po meni ova opcija neće ići, odnosno mislim da nije isplativa (možda griješim), a možda je i to način da se Rusija vrati u pogon. Tu neka kažu kolege koji možda više znaju koliki je to trošak.
Drugo, uzmite tvornice i podijelite sa ukupnim prihodom, i onda će te vidjeti da najmanja donosi upravo onoliko koliko sam gore napisao. Ako će se u IRAN-u ići na neki joint venture to je po meni win-win kombinacija i tu onda možeš očekivati gore navedene prihode na godišnjoj bazi slijedećih 5-7 godina
Interesantno, sada je ADPL svima dobra, a zadnje dvije godine su većinom svi pljuvali i srali po mojim postovima kojim sam nabrajao sve pozitivno kod ove tvrtke.
Uglavnom, meni su se strpljenje i vjera u tvrtku isplatili: izvrsna dividenda + porast cijene po dionici.
Ne kažem da se cijena dionice neće spustiti nakon isplate dividende, iako se do sada baš i nije događalo da cijena dionice padne puno više od iznosa isplaćene dividende, kao što je to na HT-u bio slučaj.
Možda će se konačno vrijednost dionice početi realno valorizirati.
Bio bi red da cijena dođe i zadrži se na najmanje 120 kn uz ovakvu dividendu i sigurnu srednjeročnu budućnost, osim ako isti prodavatelj opet ne počne sa rasprodajom, kao što je to zadnjih godinu dana bio slučaj.
Interesantno, sada je ADPL svima dobra, a zadnje dvije godine su većinom svi pljuvali i srali po mojim postovima kojim sam nabrajao sve pozitivno kod ove tvrtke…
…Bio bi red da cijena dođe i zadrži se na najmanje 120 kn uz ovakvu dividendu i sigurnu srednjeročnu budućnost, osim ako isti prodavatelj opet ne počne sa rasprodajom, kao što je to zadnjih godinu dana bio slučaj.
polako Jubito, nek pljuckaju i seruckaju dok dionica radi svoje 🙂
zaredale su iznimno dobre vijesti i odjednom su veze s Rusijom prednost a ne mana kad se gleda u svjetlu razvoja situacije s Iranom
gledam danas kako se postojano prazni ASK a meni smješak na licu k’o u jokera
a tek poslovi s FIAT grupacijom… ajooooooj
Dijelovi iz Rusije ne bi bili ekonomski vijabilni za prijevoz u Iran – po meni je tu joint venture kljuc. Vrlo zanimljiva situacija. Iransko trziste se tek otvara i to je u biti manja (pa mozda i rizicnija) Kina. Imaju ogromne prirodne resurse, mnogobrojnost ljudi – sve uvijete za kompetitivnost sa zemljama svijeta.
Sto se tice auto moto regulacije poput ispusnih plinova – tamo je nema. U Teheranu vam doslovno suze krenu na oci kad udahnete zrak i grlo vas boli.
Ako ADPL dobije ugovor i posao u Iranu – to ce biti ogromna stvar.
Negativana strana: I Rusija i Iran su vrlo vezani gospodarski za izvoz resursa. Time se korelacije povecavaju i rizik portfelja ADPL takodjer – uz sve vecu polugu u poslovanju. Na njihovom mjestu tu bi bio vrlo oprezan.
(ps. ajmo probati od ove teme (i firme) ne napraviti DDJH temu)
Ne znam čemu poveznice između Irana i Rusije pogledajte karte u prilogu i koje su to udaljenosti do Irana po toj logici tvornica u Solinu bi pokrivala cijelu Evropu.
Pa od Solina do Irana je dalje!!! nego iz Rusije. I to preko 1.000km dalje!!!
Zato ne bih isključivao Rusiju.
Pa od Solina do Irana je dalje!!! nego iz Rusije. I to preko 1.000km dalje!!!
Zato ne bih isključivao Rusiju.
A tko je spomenuo spomenuo da će “Solin” opskrbljivati Iran ?