Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,50 | 13.104 | 1,380 | 9,46 | 9,50 | -0,84% |
još da bude i nama posao života, pa bujrum
Bojim se da ćemo i danas cjenovno pasti zbog svih tih divnih vijesti. Bolje da se ničim ne hvale, da ne objavljuju izvješća, nove poslove i da analitičari ne procjenjuju koliko ADP ustvari vrijedi. Buduće zarade su isto tako nebitne. Ali zato imamo Đuru na 27 book-ova sa fantastičnom perspektivom zarade po komadu BOV-a od 1 lp po komadu, već dokazano prije koju godinu. Ovo je kao da se ADP trži na 3.915,00 Kn/dionica a i nešto će zaraditi u budućnosti.
Imam ADPL-R-A i muka mi je od svega. Ne nagovaram nikoga na ništa.
lp,
Za ovaj posao treba imati želudac. Kad nešto valja, treba izdržati sve što vas nastoji izbaciti iz trejda/investicije.
Mislite da svi ovi na prodaji žele prodati??
Ja sam na prodaji i nadam se da mi se neće nalog izvršiti. Nadam se da neću izaći iz pozicije.
Ja sam i na kupnji i nadam se da će mi se nalog izvršiti. Sve je to obična igra mačke i miša.
Po meni, ovo vrijedi mnogo više. Iznad 120 kn. Stoga još ne izlazim.
Uostalom, dionica raste na velikom volumenu, Pada na malom volumenu. Prognoze poslovanja dobre. Rusija nikad gora, a rezultat svejedno odličan. Još da dođe do oporavka Rusije, gdje bi nam bila granica.
Ostajem u ADPL. Za sad me sve drži u poziciji i govori mi da podebljam .
lp
evo nam lijepih brojki na mojedionice
EBITDA marža 15,40%
EV/EBITDA 5,30
P/B 0,65
EPS 10,54
P/E 9,22
@investimir
Sada i ja promatram ADPL, al ne dubinski. Dovoljno da ti tu pišeš. Daj mi samo reci, koliko te brine cikličnost ove industrije i koliko je BETA ADPL-a na istu?. koliko su sigurni i dali su kupci njihovih proizvoda zadovoljni?, ajde pliz jedan kvalitetan osvrt dali je ovo buy na ovim razinama
Mora da su vrlo nezadovoljni čim nastavljaju suradnju s njima, te preko ti istih dolaze i drugi…
@investimir
Sada i ja promatram ADPL, al ne dubinski. Dovoljno da ti tu pišeš. Daj mi samo reci, koliko te brine cikličnost ove industrije i koliko je BETA ADPL-a na istu?. koliko su sigurni i dali su kupci njihovih proizvoda zadovoljni?, ajde pliz jedan kvalitetan osvrt dali je ovo buy na ovim razinama
previše brinete, treba proučiti drvo po drvo, to svakako, ali treba imati i oči za vidjeti šumu. već godinu dana pišem da adpl i sa velikim utegom rusije dobro i sve bolje pliva. svi govore ne, ne rusija će ih pokopati. i je li ih pokopala. nije a i neće jer ćemo ubrzo sa 25 pasti na 20 posto udjela rusije. a poslovanje ostalih divizija – hrvatske, slovenije, rumunjske – treba li tu uopće trošiti riječi kad brojke sve govore.
Mora da su vrlo nezadovoljni čim nastavljaju suradnju s njima, te preko ti istih dolaze i drugi…
[/quote]Evo, Ivan Orešković očito zna da kupci njihovih proizvoda nisu zadovoljni. Molim Vas, podijelite s nama te informacuje o nezadovoljstvu. Gdje? Kada? Zašto su nezadovoljni i čime su nezadovoljni? Proizvodima ili načinom poslovanja?
@investimir
Sada i ja promatram ADPL, al ne dubinski. Dovoljno da ti tu pišeš. Daj mi samo reci, koliko te brine cikličnost ove industrije i koliko je BETA ADPL-a na istu?. koliko su sigurni i dali su kupci njihovih proizvoda zadovoljni?, ajde pliz jedan kvalitetan osvrt dali je ovo buy na ovim razinama
Beta 0.81 – vrlo nisko i time se smanjuje trazeni prinos. To je i logicno posto je u rangeu 90 do 100 kuna vec dugo vremena.
Ono sto je bitnije fundamentalno za ovako jako kapitalno intenzivnu industriju su unutarnje ciklike investicija u capex – gdje ADPL ima ciklus svakih 5 godina.
Stupanj operativne poluge je visok posto je to narav industrije pa se taj breakeven point postize puno kasnije po unitu prodaje ali isto tako sam rast je puno visi nakon te tocke. To su osnove.
Analiticki mozemo napraviti mjesecni VaR i vjerojatno je oko negativnih 4%.
Bit je da po meni, sada Rusija vec udara u nekakva dna (stopa pada je stagnirala) dok Europa i dalje bude rasla u ovom scenariju super niskih kamatnih stopa (negativnih).
Sa mozebitnim djelomicnim oporavkom Rusije i kapacitiranom Europom… dobit moze ici na 100 milijuna kuna vrlo lako.
Downside risk je po meni sve manji a upside sve vidljiviji.
Nije zanemarivo da su dobili ugovor sa Maseratijem, mogao bi uskoro ugovor i sa Ferrarijem – i time si grade brand recognition.
Naravno sve su to moja vidjena i daleko od toga da su sigurna.
Ono sto skolski ADPL radi je primjena modern portfolio theorya ali ne na assets nego na poslove.
Moje je mišljenje da je ovdje potrebno samo još malo strpljenja, sada kada je jasno da Rusija nije toliki uteg kao što su mnogi očekivali. Bitno je iskoristiti trenutnu situaciju u Rusiji da se poveća tržišni udio i pridobe novi klijenti, a sve će se to naplatiti kada dođe do rasta tržišta. Svaka kriza ujedno je i prilika za dobivanje novih poslova.
Ukratko, evo nekoliko interesantnih statističkih podataka ukoliko nekoga zanima:
– omjer proizvedenih vozila u Rusiji u ukupnom volumenu prodaje:
2008 – 44.3%
2012 – 64.2%
2014 – 70.1%
2015 – 78.6% (podatak za prvih devet mjeseci 2015. godine)
Nemam još podatak za cijelu 2015, ali ako uzmemo u obzir da je tijekom Q4/2015 u Rusiji počela proizvodnja modela Nissan Quasqai i Toyota RAV4, stupanj lokalizacije za 2016 će sigurno biti iznad 80%.
Od ukupnog broja proizvedenih vozila u 2015. godini, samo 7.7% ili 97.400 vozila je išlo u izvoz. Jedna od mjera države u sklopu paketa pomoći autoindustriji je i sufinanciranje troškova izvoza.
http://freenews.xyz/2016/01/22/medvedev-has-told-about-measures-of-support-of-export-of-russian-cars/
Uglavnom, samo bih želio napomenuti da postoji prostor za rast prihoda i od povećanja lokalizacije proizvodnje vozila jednom kada se tržište stabilizira, ali i od izvoza vozila iz Rusije na druga tržišta (zbog veoma niske baze iz 2015. godini).
Molim da ovaj moj post ne shvatite kao nagovor na kupnju ili prodaju dionica ADPL-a.
Istražujem (ne)zadovoljstvo kupaca proizvoda AD Plastika koje je u jednom od gornjih postova spomenuo kolega Ivan Orešković pa mi nikako nije jasno o čemu se radi. Da ne misli možda na nezadovoljstvo kupaca izneseno u donjem tekstu?
“U jakoj konkurenciji poznatih zapadnoeuropskih, mahom njemačkih tvrtki, Solinjani su uspjeli dobiti posao proizvodnje rukohvata i uvodnika zraka, ukupno devet specifičnim dijelova, na novom prestižnom vozilu Jeep Renegade. Posebno je važno što se posao dobio zahvaljujući originalnim tehničkim rješenjima uz zavidan dizajn
– To je veliki uspjeh i rezultat rada i znanja domaće pameti, stručnjaka inženjera iz razvojnog tima AD Plastika, posebno inženjera Duje Tudora. Riječ je o potpuno novom i vrlo inovativnom proizvodu po dizajnu, ergonomiji i načinu funkcioniranja – s ponosom ističe ing. Toni Štambuk, program manager za Fiat/Chrysler u solinskoj tvrtki.
Rješenja koja su ponuđena američkom proizvođaču izuzetno su smanjila i vrijeme ugradnje pa su napravila značajnu vremensku uštedu na montažnoj liniji, a k tome su zadovoljila sve iznimno visoko postavljene kriterije vodećeg američkog proizvođača vozila.”
ja sam postavio pitanje dali ima nezadovoljstva. Nisam stavio to u izjavnu recenicu. Dajte citajte postove s razumjevanjem.
Hvala kolege na brzim i sazetim informacijama