Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,56 | 28.153 | 2,665 | 10,55 | 10,70 | 0,95% |
bliži se izvješće pa i prema tome već viđeni scenari da cijena ode na 115 pa onda opet lagano dolje
i tako stalo od izvješća do izvješća neko bere kajmak
bliži se izvješće pa i prema tome već viđeni scenari da cijena ode na 115 pa onda opet lagano dolje
Blago Vama, inženjeru, kad Vi već sve znate što će se, čak i na kojoj točno cijeni, dogoditi. Ja da napišem samo pola ovakve stvari, mene briše moderator u sekundi.
Otkuda Vam ideja da ide “do 115 kn”? Zašto ne do 125 kn i onda kasnije još više? Ja sam npr. za sebe izračunao da bi cijena na likvidnom tržištu u najoptimističnijem slučaju mogla doseći i 200 kn u prvim mjesecima 2016., ali to nisam napisao da ne šokiram javnost, haha! 🙂
bliži se izvješće pa i prema tome već viđeni scenari da cijena ode na 115 pa onda opet lagano dolje
Blago Vama, inženjeru, kad Vi već sve znate što će se, čak i na kojoj točno cijeni, dogoditi. Ja da napišem samo pola ovakve stvari, mene briše moderator u sekundi.
Otkuda Vam ideja da ide "do 115 kn"? Zašto ne do 125 kn i onda kasnije još više? Ja sam
npr. za sebe izračunao da bi cijena na likvidnom tržištu u najoptimističnijem slučaju mogla doseći i 200 kn u prvim mjesecima 2016., ali to nisam napisao da ne šokiram javnost, haha! 🙂
[/quote]
Povijest je učiteljica života
samo iznosim već viđeni scenarij koji se odigrao par puta
Što se tiče Revoza nije dobro jer sada treću smjenu otpuštaju:
"Renaultova tvornica Revoz iz Novog Mesta zbog pada narudžbi smanjuje proizvodnju za 10 posto, a do kraja godine otpustit će 150 radnika, piše jučer ljubljanski Dnevnik."
Drugim riječima ne očekuju veću potražnju sljedeće godine.
Lp
Kolega, kada stavljate citat iz nekog članka, stavite onda kompletan
"Renaultova tvornica Revoz iz Novog Mesta zbog pada narudžbi smanjuje proizvodnju za 10 posto, a do kraja godine otpustit će 150 radnika, piše jučer ljubljanski Dnevnik.
Unatoč padu potražnje, u tvornici s 2400 zaposlenih vjeruju da će do kraja godine proizvesti 10 do 15 posto vozila više nego lani kad je iz hala izašlo 118.600 vozila.
[/quote]
Kolega, cijeli članak je već Linkan. Tako ako koga zanima, može pročitati cijeli članak.
To što otpuštaju 150 radnika, znači da očekuju daljnji pad potražnje u budućnosti.
To što su povećali proizvodnu učinkovitost s manje radnika, ne utječe na ADPL.
To što rade automobile za skladište je njihova poslovna politika.
Ja iz toga iščitavam da će biti puno manja potražnja za ADPL proizvodima u budućnosti, odnosno sljedeće godine.
Kako se danas kupuje budućnost dionice taj dio članka smatram irelevantnim.
Uostalom pogledajte što je napisao Domaći, da je treći kvartal Revozu najlošiji i zašto.
Pretpostavljam da je i ADPL-u zbog toga III kvartal lošiji.
Što će reći da su tutače napravili u prva II. kvartala.
Lp
Čudi me da se ne piše da je napravljen i prvi kontakt sa predstavnicima iz druge galaksije i da su od svih zemalja na kugli zemaljskoj upravo oni odlučili investirati upravo u Hrvatsku.
Čudi me da se ne piše da je napravljen i prvi kontakt sa predstavnicima iz druge galaksije i da su od svih zemalja na kugli zemaljskoj upravo oni odlučili investirati upravo u Hrvatsku.
[/quote]
potpisujem. prvo, jutarnji je smeće. drugo, ova vlada je šampion spinova i manipulacije i ujedno šampion danas obećam-sutra se pravim lud discipline. treće, predizborno je vrijeme – dvije prethodne točke valja dići na ntu potenciju
ja vidim gubitak za 3Q 47 mil a ukupno za tri kvartala 4 mil dobiti. Ako ćete vaditi ono što vam odgovara onda je dobit. Tako zakopavanjem glave u pijesak najbrže nestanu novci. i odakle ovakvi financijski prihodi i rashodi? prije tako nisu računali
Alias, kako gubitak za Q3???? Di to vidiš?
pod sveobuhvatna dobit. imaju gubitke od tečajnih razlika