ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 19:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
10,56
28.153
2,665
10,55
10,70
0,95%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Postoji li netko na forumu tko se malo bolje razuimje u proizvodnju plastike?

Ono što smo još učili u osnovnoj školi govori kako se plastika dobiva iz nafte, vidim pala mnogo nafta pa pala još toliko i cijena plastike. Pretpostavljam kako je to dobro za ADPL budući da im je glavna sirovina za proizvodnju plastike pojeftinilia…

Mene sada zanima, ako tko zna, kako to sve utječe i mogl0 bi utjecati na ADPL?

LP

Nisam stručnjak za to, ali znam da sve što si naveo je točno i da će pozitivno utjecati na ADPL. Inaće sam optimističan u pogledu ove dionice u odnosu na trenutnu cijenu na tržištu ( 96 ).

lp
[/quote]

Genijalno. Kada sam ja napisao da će zbog puno jeftinije nafte cijene ulaznih sirovina biti puno niže onda me obrišu.

Sada još objasnite kako će to smanjenje cijene nafte utjecati na prodaju auta u Rusiji, i zašto Revoz ukida treće smjenu.

Odlična najava za sljedeću godinu.

Inače zanimljivo je kako bi Saudijska Arabija mogla imati probleme s financijama, ako cijena nafte ostane na ovim nivoima.

A norveški fondovi izlaze iz poslova vezane uz ugljikovodike.[emo_smijesak]
[/quote]

Revoz je ukinuo trecu smjenu jos u ozujku.

Treci kvartal je tradicionalno najgori jer Revoz ima kolektivni odmor od 27.7 do 17.8 i tako je svake godine.\

Cijena nafte na ovim nivoima i nije losa. Istina, ima veci negativni utjecaj u Rusiji nego pozitivan ALI u Europi ima nevjerovatno dobar utjecaj na consumer spending jer se oslobadja dio slobodne potrosnje kroz manju cijenu nafte i derivata.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Sada još objasnite kako će to smanjenje cijene nafte utjecati na prodaju auta u Rusiji, i zašto Revoz ukida treće smjenu.

Odlična najava za sljedeću godinu.


Zašto je Boban, bivši dugogodišnji predsjednik Uprave i sadašnji predsjednik Nadzornog odbora, ušao u dionicu u rujnu na sadašnjim cijenama, i to s većim iznosom? Ima sve moguće informacije iz prve ruke i valjda ima neku računicu zbog čega je to učinio?

Činjenice:
Predsjednik nadzornog odbora kupio 7500 kom po 98 kuna(vjerovatno čovjek ne očekuje pad dionice)
Značajno povečanje prometa i profitabilnosti u prva dva kvartala
Fondovska dionica(vrlo često nelogična prodaja)

Pretpostavka:
Treći kvartal značajno bolji u odnosu na prošlu godinu

AD Plastik ušao u kooperaciju sa Širokobriješkom tvrtkom Mandex na čelu sa Zlatanom Mandićem koji radi na lokaciji AD Plastik-Solina.

http://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/mandeks/Detaljno/635825

http://www.investing.com/currencies/eur-rub-chart

Rublja polako jača

A Ad plastik zapošljava http://2015.dankarijera.com/#/hr/stand/view/145/|offers|16111





Postoji li netko na forumu tko se malo bolje razuimje u proizvodnju plastike?

Ono što smo još učili u osnovnoj školi govori kako se plastika dobiva iz nafte, vidim pala mnogo nafta pa pala još toliko i cijena plastike. Pretpostavljam kako je to dobro za ADPL budući da im je glavna sirovina za proizvodnju plastike pojeftinilia…

Mene sada zanima, ako tko zna, kako to sve utječe i mogl0 bi utjecati na ADPL?

LP

Nisam stručnjak za to, ali znam da sve što si naveo je točno i da će pozitivno utjecati na ADPL. Inaće sam optimističan u pogledu ove dionice u odnosu na trenutnu cijenu na tržištu ( 96 ).

lp
[/quote]

Genijalno. Kada sam ja napisao da će zbog puno jeftinije nafte cijene ulaznih sirovina biti puno niže onda me obrišu.

Sada još objasnite kako će to smanjenje cijene nafte utjecati na prodaju auta u Rusiji, i zašto Revoz ukida treće smjenu.

Odlična najava za sljedeću godinu.

Inače zanimljivo je kako bi Saudijska Arabija mogla imati probleme s financijama, ako cijena nafte ostane na ovim nivoima.

A norveški fondovi izlaze iz poslova vezane uz ugljikovodike.[emo_smijesak]
[/quote]

Revoz je ukinuo trecu smjenu jos u ozujku.

Treci kvartal je tradicionalno najgori jer Revoz ima kolektivni odmor od 27.7 do 17.8 i tako je svake godine.\

Cijena nafte na ovim nivoima i nije losa. Istina, ima veci negativni utjecaj u Rusiji nego pozitivan ALI u Europi ima nevjerovatno dobar utjecaj na consumer spending jer se oslobadja dio slobodne potrosnje kroz manju cijenu nafte i derivata.

[/quote]


@Doma
ći

Što se tiče cijene nafte isto smatram da je zbog cijene sirovina to bolje za ADPL.
Isto tako niže cijene benzina povećaju upotrebu automobila i njihovu kupnju.

Naravno, Rusija u kojoj je zbog loše odluke previše investirano malo kvari rezultat.

S druge strane neće i kriza Rusije biti dugog vijeka.

Kada su vidjeli da od nafte nema više prihoda, krenuli su na američko rješavanje problema rasta.
Čitaj rat u Siriji.

Povećanjem proizvodnje ruske vojne industrije rublja će ojačati.

Što se tiče Revoza nije dobro jer sada treću smjenu otpuštaju:
“Renaultova tvornica Revoz iz Novog Mesta zbog pada narudžbi smanjuje proizvodnju za 10 posto, a do kraja godine otpustit će 150 radnika, piše jučer ljubljanski Dnevnik.”

Drugim riječima ne očekuju veću potražnju sljedeće godine.

Lp



Sada još objasnite kako će to smanjenje cijene nafte utjecati na prodaju auta u Rusiji, i zašto Revoz ukida treće smjenu.

Odlična najava za sljedeću godinu.


Zašto je Boban, bivši dugogodišnji predsjednik Uprave i sadašnji predsjednik Nadzornog odbora, ušao u dionicu u rujnu na sadašnjim cijenama, i to s većim iznosom? Ima sve moguće informacije iz prve ruke i valjda ima neku računicu zbog čega je to učinio?
[/quote]

Pa ja mogu samo zaključiti da je sada u gubitku.
Možda je kao Lopina.[emo_smijeh]

Nadam se da sadašnji predsjednik Uprave ne upravlja tako s firmom, jer kupnja na cca 125 kuna se sada baš ne pokazuje kao mudar potez.

Naročito, kako kažete, oni imaju sve relevantne podatke, za razliku od nas koji napikavamo.

Lp
[/quote]

da li je to bio pravi potez, znat ćemo za godinu ili dvije. ako poslovanje bude kako uprava obećava, boban će masno zaraditi. ako ne, izgubit će. godina ili dvije, ne u 9 30 kupim, u 11 sam u gubitku, u 12 prodajem i ostajem bez 30 posto uloženog.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...




Sada još objasnite kako će to smanjenje cijene nafte utjecati na prodaju auta u Rusiji, i zašto Revoz ukida treće smjenu.

Odlična najava za sljedeću godinu.


Zašto je Boban, bivši dugogodišnji predsjednik Uprave i sadašnji predsjednik Nadzornog odbora, ušao u dionicu u rujnu na sadašnjim cijenama, i to s većim iznosom? Ima sve moguće informacije iz prve ruke i valjda ima neku računicu zbog čega je to učinio?
[/quote]

Pa ja mogu samo zaključiti da je sada u gubitku.
Možda je kao Lopina.[emo_smijeh]

Nadam se da sadašnji predsjednik Uprave ne upravlja tako s firmom, jer kupnja na cca 125 kuna se sada baš ne pokazuje kao mudar potez.

Naročito, kako kažete, oni imaju sve relevantne podatke, za razliku od nas koji napikavamo.

Lp
[/quote]

da li je to bio pravi potez, znat ćemo za godinu ili dvije. ako poslovanje bude kako uprava obećava, boban će masno zaraditi. ako ne, izgubit će. godina ili dvije, ne u 9 30 kupim, u 11 sam u gubitku, u 12 prodajem i ostajem bez 30 posto uloženog.
[/quote]

Ja o dobrom potezu kupnje ADPL već slušam deset godina. Tako da bi stvarno vrijeme bilo i da bude nekaj od tog ADPL.

Ja nisam napisao da li je ADPL dobra ili loša kupnja, već smatram da je puno bolje kupiti ADPL na 70 kuna, nego na 130 kuna.

Samo to.

A ako pratite što pišem, onda znate da stalno isto pišem.

I da slažem se, da oni koji su kupovali na 125 kuna, ne bi trebali prodavati ispod 100 kuna.

Što se tiče Revoza nije dobro jer sada treću smjenu otpuštaju:
"Renaultova tvornica Revoz iz Novog Mesta zbog pada narudžbi smanjuje proizvodnju za 10 posto, a do kraja godine otpustit će 150 radnika, piše jučer ljubljanski Dnevnik."

Drugim riječima ne očekuju veću potražnju sljedeće godine.

Lp


Kolega, kada stavljate citat iz nekog članka, stavite onda kompletan

“Renaultova tvornica Revoz iz Novog Mesta zbog pada narudžbi smanjuje proizvodnju za 10 posto, a do kraja godine otpustit će 150 radnika, piše jučer ljubljanski Dnevnik.
Unatoč padu potražnje, u tvornici s 2400 zaposlenih vjeruju da će do kraja godine proizvesti 10 do 15 posto vozila više nego lani kad je iz hala izašlo 118.600 vozila.

I'd rather have 1% of the effort of 100 men than 100% of my own effort

Dakle, situacija je sljedeća: 3Q 2014 – 266 milja prometa, 1Q 2015 – 261 milja prometa, 2Q 2015 – 263 milje prometa. Dakle zadnja tri kvartala sve se vrti oko 260 milja prometa. Iz uprave su najavili minimum 12 % veće prihode od 2014. To bi iznosilo oko Milijardu i 8 miliona kuna u ovoj godini. Budući da je u prvoj polovici 2015 ostvareno 525 miliona prometa do kraja godine da bi ostvarili plan nedostaje još 483 miliona kuna prometa ili oko 242 miliona po kvartalu. Dakle sve više od toga znači još bolji rezultat od planiranog. Nastavi li se ovaj trend sa 260 milja po kvartalu to bi na kraju godine značilo povečanje prihoda od 15- 16 %. Sretno svima!

Ono što mene veseli je pogled na ekran, a taj mi pokazuje da je prva ozbiljnija ponuda na prodaju na 105 kuna. 🙂

New Report

Close