Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,56 | 28.153 | 2,665 | 10,55 | 10,70 | 0,95% |
danas na svi hvale – ad plastik jedna je od liderovih top 500
@perjesus
ahahaha. jezivo. gdje si to iskopao? ja stvarno čitam sve i svašta i sa svakakvih linkova ali naci nešto ovako i još na ruskom je genijalno
kaluga je izgleda najslabija karika – po izvješću imali su negativan rezultat, makar nešto bolji no lani. spominje se i niska kapacitiranost. ruski neznam, ali se spominju neka skraćenja – da ne skraćuju radno vrijeme ili šalju na neplaćeni dopust pa rabotčiki zato prosvjeduju jer bez punog radnog vremena nema ni pune plaće. ima li tko vičan ruskom jaziku da nas prosvijetli.
@investimir
Pa namjesti si chrome da ti strane stranice (ruske, kineske, japanske itd.) automatski tj s tvojim pitanjem prevede na engleski. Prevede ih prilično dobro. Piše:
October 1 Manual JSC “AD Plastik Kaluga” has been officially informed that at the enterprise union MPRA and a committee of the enterprise. Of the nearly 200 employees of the plant at the time of notification 51 were members of the MPRA. Community trade unionists with the leadership of the plant immediately led to conflict. The administration rejected the proposal of the trade union to abandon plans for a unilateral deterioration in the terms of remuneration of employees of logistics, as well as to cancel plans to “reduce”, or more simply, the arbitrary dismissal of three of the most active members of the MPRA. As a reaction to the unwillingness to reckon with the opinion of employees in the company to 16 hours started Italian strike. Workers decided to restore order in the area of compliance with labor standards and labor laws in the JSC “AD Plastik Kaluga.” JSC “AD Plastik Kaluga” is a supplier of plastic components for these automotive plants located in Russia, “Nissan”, “Avtoframos”, “Magna “PSMA,” AvtoVAZ “.
znači jedna četvrtina štrajka – pa to nije štrajk, to je strančarenje. vidim da i u rusiji tri rusa, 4 sindikata. hvala na tipu, inače ne volim koristit google jer izbacuje nebuloze, ali ovo je razumljivo
(…) Currently «AD Plastik» began a strike demanding repeal repressive reduction and to recognize the Union. Workers restoring order in the “hell” in compliance with all safety standards and labor legislation. And since the entire production process to «AD Plastik» is a continuous infringement, it can significantly affect the pace of work and the company’s profits.
Details : https://mpra.su/profsoyuses/MPRA—Kaluga-contacts/MPRA—Kaluga/1898-Profsoyuz-v-adu
Usput, radnici tvornicu AD Plastika nazivaju “paklom”.
već smo ustanovili da rusija nosi jednu trećinu prihoda. dakle, jedna četvrtina jedne tvornice od dvije u rusiji utječe otprilike 10 posto na ukupne prihode. bumo preživjeli.
ispravak – već smo ustanovili da pogoni u inozemstvu nose 25 posto – srbija, slovenija, rumunjska , srbija, rusija od toga vjerojatno veći dio, no kako svi ostali rastu, a rusija pada, to udio rusije pada iz izvjesca u izvjesce što je uovom trenutku dobra stvar dakle, jedna četvrtina jedne tvornice od dvije i pol u rusiji utječe vrlo malo na ukupni rezultat grupe.
i uopće, zna li tko ruski da ovo suvislo prevede. ovaj google je nešto izbacio, ali to ni glave ni repa nema. više razumijem ruski, onako po slavenski – izgleda žele upravu natjerati da njihov profsojuz, valjda sindikat, prihvati kao ravnopravnog partnera.ako je točno da rade za 17 000 rubalja, pa to je niti 250 eura. ne znam kakve su cijene u rusiji, ali to mi djeluje vrlo malo. razuman čovjek ne grize ruku koja ga hrani, očito su morali u štrajk da izbore bolje plaće, valjda se budu dogovorili. inače (h)ad kaluga i po izvješću najlošije stoji medu tvornicama u rusiji – jedina u gubitku, mada manjem od lanjskog. uz takve plaće sumnjam da rasturaju u elanu i produktivnosti.
Počeli su s proizvodnjom Lade Veste u Togliattiju tj. u AvtoVAZ-u.
AvtoVaz starts production of the new Lada Vesta
Friday, October 2, 2015
AvtoVaz Group announced the start of production of the next generation Lada Vesta at its plant in Izhevsk. At the new car launching ceremony attended also AvtoVAZ president Bo Inge Andersson.
The new Vesta (developed also with Alliance support) is equipped with a 1.6 petrol engine 106 hp mated to a manual gearbox made by Renault. Most of the parts for the Vesta comes from the factory in Togliatti.
.
.
Renault sticks to goal of consolidating Russia’s AvtoVAZ in 2016
Henniges also secured a number of strategic alliances under Littlejohn’s ownership with a flurry of activity in late 2013 and early 2014. Henniges secured alliances with AD Plastik d.d.’s facility in Togliatti, Russia.
http://www.rubbernews.com/article/20150917/NEWS/150919961/equity-firm-sells-henniges